بازدید 5284

آزادي يك گروگان در زاهدان

فرمانده انتظامي سيب و سوران ادامه داد: با اقدام سريع و تحقيقات ماموران و با همكاري خوب ريش سفيدان و بزرگان طوايف گروگانگيران كه عرصه را بر خود تنگ مي‌ديدند كمتر از 24 ساعت فرد ربوده شده را در شهرستان زاهدان رها كردند.
کد خبر: ۱۷۵۳۲۳
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۰ - ۱۴:۵۰ 06 July 2011
فرمانده انتظامي سيب و سوران گفت: يك گروگان كمتر از 24 ساعت در شهرستان زاهدان از چنگال آدم‌ربايان آزاد شد.

به گزارش پايگاه اطلاع‌رساني پليس، رضا زينلي اظهار داشت: 13 تير ماه سال جاري در محور سر سوره به پسكوه شهرستان سيب و سوران فردي به نام " محمود. ح " توسط افراد ناشناس گروگان گرفته شد و خودرو وي نيز به سرقت رفت.

وي افزود: ماموران پليس آگاهي در تحقيقات و بررسي‌هاي توليه خود متوجه شدند اين آدم دبايي به علت اختلافات مالي بوده و گروگانگيران از فرد روبوده شده مبلغ 10 ميليون و 500 هزار تومان وجه نقد طلب داشته‌اند.

فرمانده انتظامي سيب و سوران ادامه داد: با اقدام سريع و تحقيقات ماموران و با همكاري خوب ريش سفيدان و بزرگان طوايف گروگانگيران كه عرصه را بر خود تنگ مي‌ديدند كمتر از 24 ساعت فرد ربوده شده را در شهرستان زاهدان رها كردند.

وي گفت: خودرو گروگان نيز در شهرستان خاش كشف شد و تلاش براي دستگيري گروگانگيران ادامه دارد.

*متلاشي شدن باند سرقت در زاهدان

رئيس پليس آگاهي سيستان و بلوچستان گفت: ماموران پليس آگاهي سيستان و بلوچستان با اجراي ارتقاء امنيت اجتماعي موفق شدند 45 سارق و جاعل را روانه زندان و يك باند سرقت خودرو را در زاهدان شناسايي و متلاشي كنند.

محسن عطار افزود: به منظور افزايش احساس امنيت در بين شهروندان هفته گذشته طرح ارتقاي امنيت اجتماعي به مدت 24 ساعت در سراسر استان اجرا شد كه در اين زمينه 42 سارق منزل، خودرو، موتورسيكلت، مغازه، بانك، گوشي تلفن همراه، سيم برق و سه نفر جاعل اسناد دولتي در شهرستان‌هاي زاهدان، زابل، سراوان، ايرانشهر، چابهار، سيب و سوران، خاش، نيك شهر و زابلي شناسايي و دستگير و به مراجع قضايي معرفي شدند.

رئيس پليس آگاهي سيستان و بلوچستان ادامه داد: در اين طرح پنج دستگاه خودرو و موتورسيكلت داراي سابقه سرقت كشف ، يك دستگاه خودرو تحت تعقيب مراجع قضايي توقيف و 23 فقره پرونده سرقت كشف شد.

عطار دستگيري دو مال‌خر و يك نفر به جرم حمل سلاح غير مجاز را از ديگر نتايج اجراي اين طرح ذكر كرد و گفت: اداره مبارزه با سرقت پليس آگاهي استان نيز طي اين مدت موفق شد يك باند سرقت خودرو در زاهدان را شناسايي و متلاشي كنند.

وي خاطر نشان كرد: در تحقيقات تخصصي ماموران متهمان دستگير شده به چهار فقره سرقت خودرو اعتراف كردند و بررسي هاي بيشتر در اين زمينه ادامه دارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل