بازدید 11398

دفاع معاون وزیر از جلوگیری از اختلاط جنسیتی

خواجه سروی افزود: قوانین مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی در زمینه جلوگیری از اختلاط زن و مرد در دانشگاه را خدمت دوستان می فرستیم و اعلام می کنیم که بر پایه آنها عمل می کنیم. اگر می توانند کمک کنند که این قوانین بهتر و قوی تر اجرا شود، از کمکشان استقبال می کنیم.
کد خبر: ۱۷۵۳۱۱
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۰ - ۱۴:۰۶ 06 July 2011
معاون فرهنگی وزارت علوم با تأکید بر اینکه اصلاً چیزی به عنوان طرح تفکیک جنسیتی در وزارت علوم نداریم، گفت: آنچه وزارت علوم و دانشگاهها اصرار بر اجرایشان دارند همه قوانین مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی است که احتمال می دهم خیلی از دوستان من جمله نمایندگان مجلس از این قوانین اطلاع نداشته باشند.

غلامرضا خواجه سروی در گفت وگو با مهر با اشاره به نامه علی عباسپور تهرانی فرد رئیس کمیسیون آموزش مجلس و عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره تفکیک جنسیتی در دانشگاه ها گفت: در نامه دکتر عباسپور عبارت «طرح تفکیک جنسیتی وزارت علوم» قید شده است این در حالی است که دو هفته قبل کمیسیون فرهنگی مجلس از مسئولان وزارت علوم برای ارایه گزارش حجاب و عفاف در دانشگاه ها دعوت کرده بود.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم افزود: کمیسیون فرهنگی مجلس از اقدامات وزارت علوم در زمینه عفاف و حجاب حمایت کرد. حال که یک کمیسیون دیگر که همسایه کمیسیون فرهنگی مجلس است، یک چیز دیگر می گوید دیگر دست وزارت علوم نیست.

وی افزود: اصلاً چیزی به عنوان طرح تفکیک جنسیتی در وزارت علوم نداریم. آنچه وزارت علوم در صدد اجرای آن است همه قوانین مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی است. احتمال می دهم بسیاری از دوستان از جمله نمایندگان مجلس از این قوانین آگاهی نداشته باشند.

خواجه سروی افزود: قوانین مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی در زمینه جلوگیری از اختلاط زن و مرد در دانشگاه را خدمت دوستان ارسال و اعلام می کنیم که بر پایه آنها عمل می کنیم. اگر می توانند کمک کنند که این قوانین بهتر و قویتر اجرا شود، از کمکشان استقبال می کنیم.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم خاطرنشان کرد: چیزهایی که خودمان تشخیص می دهیم و علایقمان را کنار بگذاریم، هیچ طرح مدونی جز قوانین شورای عالی انقلاب فرهنگی ندارد و دکتر عباسپور به عنوان عضو شورای عالی انقلاب، باید قوانین این شورا را بهتر از دیگران بدانند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی