بازدید 6526
مقام جانبازان از نظر امام خميني (ره)؛

«شما حق خود را به اسلام ادا نمودید»

با عرض تبريك روز چهارم شعبان، ميلاد حضرت ابالفضل(ع) و روز جانباز، خلاصه نامه يكي از جانبازان گرانقدر به حضرت امام و پاسخ ايشان را نقل مي كنم تا مقام جانبازان بهتر دريابيم:
کد خبر: ۱۷۵۲۸۵
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۰ - ۱۲:۵۲ 06 July 2011
روح الله زارعی، یکی از کاربران «تابناک» در مطلب ارسالی خود نوشت:

با عرض تبريك روز چهارم شعبان، ميلاد حضرت ابالفضل(ع) و روز جانباز، خلاصه نامه يكي از جانبازان گرانقدر به حضرت امام و پاسخ ايشان را نقل مي كنم تا مقام جانبازان بهتر دريابيم:

بسم الله الرحمن الرحيم

امام عزيز اينجانب سعيد پور سراج ساكن شوشتر، چند نوبت در جبهه هاي حق عليه باطل شركت كرده تا در عمليات والفجر مقدماتي پاي چپم از زير زانو قطع گرديد. مدتي پيش به هر نحو بود براي دعا خواني به جبهه اعزام شدم ولي هرچه خواهش كردم كه با برادران به خط مقدم و عمليات بروم، برادران اجازه ندادند و حالا ديگر از ناراحتي طاقتم دارد به سر مي رود و مي خواهم اين مسئله را با شما فرمانده كل قوا، مطرح كنم.

تنها ناراحتي من اين است كه مي بينم هر روز يكي از دوستانم شهيد مي شود. مي ترسم نكند من در شهر و يا در بستر بميرم. خيلي عشق به شهادت دارم و تلاش مي كنم كه به دوستانم انشاءالله ملحق شوم. اميدوارم كه جواب بفرماييد.

عاشقي كه تا خون در رگ دارد شما را فراموش نمي كند و قلبش براي شما مي تپد.

1/2/63 دوستدار شما سعيد پورسراج

حضرت امام در جواب اين جانباز عزيز پاسخ دادند:

بسمه تعالي

فرزند عزيز من، از خداوند منان مسألت مي كنم كه شما را با شهداي اسلام محشور نمايد و شما كه سلامت خودتان را در راه اسلام داده ايد از زمره شهيدان هستيد و حق خودتان را به اسلام عزيز ادا نموديد و از اينكه به جبهه نمي شود برويد ناراحت نباشيد. اميد است خداوند شما را حفظ كند.

11 ارديبهشت 63
روح الله الموسوي الخميني

* نقل از کتاب نامه های عرفانی، عاطفی و خانوادگی امام خمینی/ انتشارات تسنیم
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر