بازدید 2557
قائم مقام حزب موتلفه تشریح کرد:

راهی برای ورود جریان انحرافی به مجلس نهم نیست

کد خبر: ۱۷۵۲۵۹
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۰ - ۱۱:۵۶ 06 July 2011
جریان انحرافی و اشخاص منحرف به برکت نگهبانی شورای محترم نگهبان نمی توانند وارد مجلس شوند.
 
به گزارش اعتدال، اسدالله بادامچیان ، نماینده مردم تهران ، ری ، شمیرانات و اسلامشهر و قائم مقام حزب موتلفه گفت:  افراد منتسب به جریان انحرافی و یا کسانی که در لیست مورد حمایت این جریان قرار داشته باشند ، از سوی شورای نگهبان تائید نمی شوند ، چرا که در مساله صلاحیت نمایندگان دو شیوه داریم، اول احراز عدم صلاحیت و دوم احراز صلاحیت است.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس افزود: عدم صلاحیت این است که کسی در داد گاه قانونی محکوم یا سن و شرایط قانونی نداشته باشد که طبعا واجد صلاحیت نمایندگی نیستند و در عدم احراز صلاحیت هم این گونه است که مجلس به عنوان جایگاه  اصلی کشور که در راس امور است و اسرار مملکت در آن است ؛ افراد ناشناخته و کسانی که دارای شک و شبهه باشد، صلاحیت نمایندگی در دز آن را مسلما ندارند و اینجا می گویند که شخص عدم احراز صلاحیت شد.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی تایید کرد: جریان انحرافی و اشخاص منحرف به برکت نگهبانی شورای محترم نگهبان نمی توانند وارد مجلس شوند.

بادامچیان در خاتمه گفت: اگر به صورت پنهانی و مخفی هم عناصری از این جریانی وارد مجلس شوند ، نمایندگان  در تصویب اعتبار نامه ها دقت خواهند کرد ، اعتبارنامه آنان تصویب نخواهد شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر