بازدید 3195
مجيدي براي معالجه فرزندش به آلمان رفته است

مگر كار پرسپوليسي‌ها درست بود؟

سرمربي استقلال گفت: پرسپوليسي‌ها معتقدند مذاكره ما با مربي آلماني درست نبود اما مگر گرفتن نصرتي از استقلال كار درستي بود؟
کد خبر: ۱۷۵۲۵۰
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۰ - ۱۱:۴۶ 06 July 2011
پرويز مظلومي در گفت‌وگو با فارس، در خصوص اعتراض پرسپوليسي‌ها مبني بر اينكه مذاكره استقلال با هنكه درست و حرفه‌اي نبوده، اظهار داشت: مگر پرسپوليسي‌ها كار درستي كردند كه حالا كار ما غلط شده است؟ مگر آقايان، نصرتي را از استقلال نگرفتند و به پرسپوليس بردند؟ محض اطلاع آنها بايد بگويم خيلي وقت است كه با هنكه صحبت كرده‌ايم و مذاكره ما ربطي به امروز و ديروز ندارد. بيش از دو ماه است كه با اين مربي مذاكره كرده‌ايم و هنوز هم در حال ادامه مذاكرات هستيم.

وي در پاسخ به اين سؤال كه آيا كار اين مربي آلماني با استقلال تمام شده يا خير، گفت: آقاي فتح‌الله‌زاده همه چيز را مي‌داند. ايشان از طريق رودي فولر كه رابطه صميمانه‌اي با او دارد مذاكرات با اين مربي را از مدت‌ها قبل انجام داده و در حال پيگيري است.

مظلومي در ادامه در خصوص شايعه قهر فرهاد مجيدي از استقلال و اينكه گفته مي‌شود او با ناراحتي اردوي كردان را ترك كرده، عنوان كرد: اصلا چنين مسائلي نيست. مجيدي به آلمان سفر كرده و تنها دليلش بيماري فرزند او است. اين بازيكن مشكل بيماري فرزندش را با ما مطرح كرد. فرهاد اجازه گرفت و سپس به امارات رفت تا فرزندش را براي معالجه به آلمان ببرد. بحث قهر در كار نيست و به زودي خواهيد ديد كه مجيدي پس از حل مشكل فرزندش به تمرينات بازمي‌گردد.

وي در خصوص حضور فتح‌الله‌زاده در اردوي كردان و صحبت او با بازيكنان گفت:‌ اميدوارم قول‌هايي كه فتح‌الله‌زاده داده‌ عملي شود چون شرايط بسيار حساس و البته سخت است. ايشان با توجه به قول‌هايي كه داده شده با بازيكنان صحبت كرد و اميدواريم مسائل مالي هرچه سريع‌تر حل شود.

سرمربي استقلال درباره اينكه گفته مي‌شود سيد جلال حسيني قصد تمديد قرارداد با سپاهان را دارد، تصريح كرد: ما هم مثل همه منتظر هستيم تا تيم ملي از اتريش برگردد. قبل از سفر مذاكراتمان را با اين بازيكن انجام داده بوديم و تمامي اين حرف‌ها گمانه‌زني است.

مظلومي در پاسخ به اين سؤال كه در صورتي كه حسيني به استقلال نيايد تكليف خط دفاع اين تيم چه مي‌شود، به فارس گفت: روي حسيني حساب باز كرده‌ايم و منتظر اين بازيكن هستيم. ضمن آنكه لنگ نمي‌مانيم و مي‌توانيم بازيكن خارجي بگيريم اما همان‌طور كه گفتم توافقات لازم با حسيني انجام شده است.

مظلومي در پايان با اشاره به اردوي استقلال گفت: فردا صبح آخرين تمرين خود را در كردان برگزار مي‌كنيم و پس از استراحت دو روزه از شنبه تمرينات مجددا در تهران پيگيري خواهد شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل