بازدید 6758

مرد سه زنه قاتل 2 خواهر

احتمال قتل دو خواهر به دست مسعود زماني قوت بيشتري گرفت كه مردي در تماس با پليس آگاهي نوشهر اعلام كرد ساعت چهار صبح روز چهارشنبه راننده خودروي پژو سفيد را در حال بيرون انداختن اجسامي در محل كشف اجساد قربانيان از روي صندلي عقب ديده است.
کد خبر: ۱۷۵۲۳۷
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۰ - ۱۰:۴۹ 06 July 2011
ایران: ساعت هشت صبح چهارشنبه – هشتم تير – راننده جواني هنگام عبور از جنگل سي‌سنگان ناگهان با پيكرهاي خونين دو زن روبه‌رو شد. دقايقي بعد و به دنبال تماس وي تيمي از كارآگاهان جنايي به سرپرستي سرهنگ محمد عظيمي – رئيس پليس آگاهي استان مازندران – راهي محل حادثه شدند.

نخستين بررسي‌ها حاكي از آن بود دو زن جوان در محل ديگري به قتل رسيده و اجسادشان در حاشيه جاده جنگلي رها شده است. به دنبال پايان تحقيقات مقدماتي و محلي، اجساد قربانيان با دستور بازپرس جنايي براي شناسايي و تعيين نحوه و زمان قتل به پزشكي قانوني منتقل شد.

همچنين تيمي از كارآگاهان جنايي نوشهر به سرپرستي سروان جعفرنژاد - رئيس پليس آگاهي شهرستان – تحقيق براي افشاي راز جنايت را آغاز كردند. در همين حال 24 ساعت بعد و در پي مراجعه مردي به پليس چالوس، رسيدگي به پرونده جنايي وارد مرحله تازه‌اي شد.

مرد ميانسال كه از ناپديد شدن مرموز دو دخترش خبر مي‌داد، به كارآگاهان گفت: «نرگس» - 28 ساله – و «نسترن» - 22 ساله – در پي جدايي از همسرانشان به خانه‌ام بازگشته بودند. آنها سه‌شنبه از خانه خارج شده اما ديگر برنگشتند. البته تلاش زيادي براي يافتن‌شان انجام دادم ولي به نتيجه نرسيدم. حالا هم دلشوره دارم.

بعد از اين شكايت، مرد ميانسال راهي پزشكي قانوني شد و بلافاصله اجساد «نرگس» و «نسترن» را شناسايي كرد. بدين ترتيب روند رسيدگي به پرونده وارد مرحله تازه‌اي شد. از آنجا كه هيچ آثار درگيري روي لباس و پيكر قربانيان به چشم نمي‌خورد كارآگاهان احتمال دادند آنها غافلگير شده و به قتل رسيده‌اند. طلاهاي مقتولان پس از قتل سرقت شده بود. از آنجا كه دو خواهر لباس رسمي به تن داشتند فرضيه قتل در خارج از خانه قوت گرفت.

در ادامه تحقيقات پزشك جنايي پس از كالبدشكافي اعلام كرد قتل بين ساعت 10 شب سه‌شنبه تا چهار صبح چهارشنبه رخ داده و عامل جنايت با شليك دو گلوله از پشت سر قربانيان را هدف قرار داده است.

كارآگاهان سپس براي كشف سرنخ جنايت به تجسس درباره زندگي شخصي قربانيان پرداختند. بررسي‌ها نشان داد دو خواهر در يك مجتمع تجاري در چالوس مغازه داشته و مشغول كار بودند. در تحقيق از دوستان و همكاران مقتولان نيز مشخص شد آنها عصر سه‌شنبه با مرد جواني قرار داشته‌اند كه او نيز با يك دستگاه خودروي پژو «پرشيا»ي سفيد در محل قرار حاضر شده بود.

با كشف اين سرنخ روند رسيدگي به پرونده وارد مرحله تازه‌اي شد. پدر قربانيان هم با اطلاع از ماجرا گفت: مالك خودروي مورد نظر مسعود نام دارد كه از آشنايان خانوادگي‌شان است.بنابراين مسعود به عنوان مظنون شماره يك تحت تعقيب قرار گرفت. اين در حالي بود كه تجسس‌هاي پليس نشان داد او سه زن دارد كه ساكن چالوس، كرج و رشت هستند. بررسي‌ها همچنين نشان مي‌داد مسعود هر دو ماه يك بار خانه‌اش را تغيير مي‌داد.

او آخرين بار نيز خانه‌اي در يكي از روستاهاي حوالي نوشهر اجاره كرده بود. از سوي ديگر بررسي تلفن‌هاي مسعود نشان داد او در تماس با همسر سومش كه در چالوس زندگي مي‌كند اعلام كرده پس از قتل طلاها را فروخته و در تهران مخفي شده است. وي همچنين از همراه داشتن اسلحه‌ صحبت كرده بود.

احتمال قتل دو خواهر به دست مسعود زماني قوت بيشتري گرفت كه مردي در تماس با پليس آگاهي نوشهر اعلام كرد ساعت چهار صبح روز چهارشنبه راننده خودروي پژو سفيد را در حال بيرون انداختن اجسامي در محل كشف اجساد قربانيان از روي صندلي عقب ديده است.

با به دست آمدن اين اطلاعات مأموران سرانجام عصر دوشنبه همسر سوم متهم به قتل را دستگير كردند او هم در بازجويي‌ها گفت:‌ مسعود در خانه يكي از بستگانش در غرب تهران مخفي شده است.

وي در عين حال مدعي شد هيچ اطلاعي از ماجراي قتل ندارد.

در ادامه تيمي از كارآگاهان جنايي اداره دهم پليس آگاهي تهران پس از هماهنگي‌هاي لازم راهي محل مورد نظر شدند اما هيچ خبري از مسعود به دست نيامد. مأموران هم با آموزش‌هاي لازم به زن جوان از او خواستند به بهانه فرار با مسعود قرار ملاقات بگذارد. متهم كه تصور نمي‌كرد به اين زودي شناسايي شود پس از تماس تلفني با همسرش در حوالي كرج قرار گذاشت.

با مشخص شدن محل قرار تيمي از كارآگاهان اداره جنايي نوشهر همراه همسر مسعود در محل قرار حاضر شده و ساعت 12 و 25 دقيقه سه‌شنبه او را در عملياتي غافلگيرانه دستگير كردند. متهم سپس براي بازجويي و كشف انگيزه قتل دو زن جوان به اداره آگاهي منتقل شد. او در نخستين بازجويي‌ها سرقت طلاي قربانيان را مهمترين انگيزه جنايت اعلام كرده است.

هم‌اكنون تحقيقات تخصصي از مرد جنايتكار كه داراي چند فقره سابقه سرقت است به همراه همسرش در اداره آگاهي نوشهر ادامه دارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل