بازدید 1897

فيتيله‌اي‌ها از فردا ويژه برنامه دارند

کد خبر: ۱۷۴۹۰۸
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۰ - ۱۷:۵۹ 04 July 2011
فیتیله‌ای‌ها که از 20 خرداد با برنامه‌ای جدید در شبکه دو حضور یافتند از فردا تا جمعه با ویژه برنامه های شاد در این شبکه حضور می یابند.

محمد طبیبی تهیه کننده این برنامه در گفتگو با واحد مرکزی خبر گفت: این ویژه برنامه‌ها به مناسبت ایام ولادت امام حسین(ع)، حضرت ابوالفضل(ع) و امام سجاد(ع) تهیه می شود که هر روز به مدت 75 دقیقه پخش خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه با توجه به مناسبت هر روز ، مهمانان ویژه ای دراین برنامه حضور خواهند داشت افزود : در روز میلاد امام حسین (ع) مصادف با روز پاسدار از پاسداران غیور کشور به همراه فرزندانشان دعوت خواهد شد.

وی افزود :همچنین در روز میلاد حضرت ابوالفضل العباس(ع) جمعی از جانبازان به همراه فرزندانشان در برنامه حضور خواهند داشت و در روز میلاد امام زین العابدین (ع) هم شاهد حضور جمعی از ورزشکاران به همراه فرزندانشان خواهیم بود.

طبیبی گفت: در این ویژه برنامه ها علاوه بر پخش نمایش های شاد و مفرح برای خانواده‌ها، کلیپ هایی زیبا با تصاویری از کربلا، نجف و بین الحرمین که با اجرای عموهای فیتیله ای است، پخش خواهد شد.

ویژه برنامه «فیتیله دو» در روزهای سوم، چهارم و پنجم شعبان (14-15 و 16 تیر)،با اجرای مسلمی، فروتن و گلی بصورت زنده از ساعت 19 تا 20 و 15 دقیقه روی آنتن خواهد رفت.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر