بازدید 11033

ایجاد دیوارهای حرارتی در مرزهای عراق

دولت عراق قصد دارد در مرزهای مشترك خود با عربستان، كویت و ایران دیوار حرارتی حائل ایجاد كند تا تمام قاچاقچیان و افرادی كه بطور غیررسمی و غیرقانونی وارد خاك عراق می‌شوند، شناسایی كند ضمن این‌كه مسئولین اداره این دیوارها برعهده یك واحد مركزی مستقر در بغداد خواهد بود.
کد خبر: ۱۷۴۸۹۳
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۰ - ۱۶:۳۳ 04 July 2011
دولت عراق قصد دارد به منظور جلوگیری از ورود غیرقانونی افراد از مرزهای عربستان، كویت و ایران به كشورش در این مرزها دیوار حائل حرارتی احداث كند.

به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری آلمان، بر اساس گزارش‌های خبری روز یكشنبه عراق، این كشور قصد دارد به منظور شناسایی قاچاقچیان و افرادی كه بطور غیرقانونی و غیررسمی وارد خاك عراق می‌شوند در مرزهای خود یك دیوار حائل حرارتی ایجاد كند.

"سلام المالكی " عضو ائتلاف دولت قانون اعلام كرد: دولت عراق قصد دارد در مرزهای مشترك خود با عربستان، كویت و ایران دیوار حرارتی حائل ایجاد كند تا تمام قاچاقچیان و افرادی كه بطور غیررسمی و غیرقانونی وارد خاك عراق می‌شوند، شناسایی كند ضمن این‌كه مسئولین اداره این دیوارها برعهده یك واحد مركزی مستقر در بغداد خواهد بود.

وی افزود: پس از احداث این دیوار، در صورتی كه هركسی تلاش كند بطور غیرقانونی وارد خاك عراق شود، یك نشانه قرمز در نقشه روشن خواهد شد و نقطه‌ای كه آن شخص در حال نفوذ به خاك عراق است، مشخص خواهد شد. سپس نیروهای امنیتی اقدامات لازم را طی تماس با مركز فرماندهی انجام خواهند داد و با دستگیری شخص مورد نظر با او طبق قوانین بین‌المللی برخورد خواهند كرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار