بازدید 14132
نماینده تفرش:

رییس جمهور باید نسبت به برخی افراد تجدید نظر کند

بدانند خط قرمز ما نمایندگان ولی فقیه و رهبری است. اگر زمانی رهبر انقلاب درباره برخی اطرافیان رئیس جمهور تذکر می دهند که پاکسازی و اصلاح شود، چرا رئیس جمهور تجدید نظر نمی کند؟ چرا دل رهبر انقلاب را به درد می آورند؟ چرا اجازه می دهند جو جامعه آشفته شود؟ آقای رئیس جمهور باید نسبت به برخی افراد تجدیدنظر کند.
کد خبر: ۱۷۴۴۲۹
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۰ - ۱۲:۰۵ 18 July 2011
سرويس مجلس «تابناك» ـ اخوان با اشاره به برخی انتقادات از مجلس گفت: همان گونه که رییس مجلس هم اشاره کرد، مجلس جای گفت وگو و بحث و جدل با محبت است و باید اجازه داد، افرادی که در پشت تریبون قرار می گیرند، صحبت کنند و نباید جو نامناسب ایجاد کرد و توهین و بی احترامی نشود.

بهمن اخوان، در گفت وگو با خبرنگار «تابناك» گفت: بارها همین انتقادات را به برخی از افراطیون در مجلس داشته ایم. می خواهم بپرسم که این دو دوها برای چیست؟ متأسفانه، برخی به دنبال فضاسازی هستند. اگر آقایان خود را پیرو ولی فقیه می دانند، بدانند خط قرمز ما نمایندگان ولی فقیه و رهبری است. اگر زمانی رهبر انقلاب درباره برخی اطرافیان رئیس جمهور تذکر می دهند که پاکسازی و اصلاح شود، چرا رئیس جمهور تجدید نظر نمی کند؟ چرا دل رهبر انقلاب را به درد می آورند؟ چرا اجازه می دهند جو جامعه آشفته شود؟ آقای رئیس جمهور باید نسبت به برخی افراد تجدید نظر کند. امروز مراجع و روحانیون و مردم نسبت به این آقایان حساس هستند. آقای احمدی نژاد باید تصمیم نهایی خود را در باره آقای مشایی بگیرد.

نماينده مردم تفرش و آشتيان در مجلس شوراى اسلامى افزود: این اجازه را به خود و سایرین نخواهیم داد که به رئیس جمهور توهین شود، اما این آقایان کسانی بودند که در گذشته از آقای احمدی نژاد قاطعانه دفاع می کردند. این دو دوها از سوی طرفداران آقای احمدی نژاد بود. منتقدین دولت و اصولگرایان به واسطه ادب چنین حرکتی نمی کنند. اینها می خواهند مظلوم نمایی کنند. فرمایش رهبری این بوده که حتی به مخالفین اجازه داده شود، صحبت کنند و سخنی درباره فرد خاص و به ویژه رئیس جمهور در میان نبوده است.

اخوان تصريح كرد: رهبری نظام ابزار برخی از آقایان نیستند و ما نیز مطیع رهبری بوده و خواهیم بود و هر چه رهبری بگوید، انجام خواهیم داد. در گذشته به دولت رأی دادیم تا کار کند و الان می گوییم که آقای احمدی نژاد درباره آقای مشایی تصمیم کلی خود را بگیرد.

اين نماينده اصولگراي مجلس خاطرنشان كرد: همین آقایانی که تا دیروز، حامی دولت بوده اند و به یکباره تبدیل به منتقد شده اند، حرف های دیروزشان را قبول کنیم یا انتقادات امروز و احتمالا پشتیبانی فردای آنها را؟ ما هم مانده ایم که اینها چند جور صحبت می کنند. تکلیف خود را روشن کنید. آقای مشایی بسیار خوب، اما امروز جامعه، حزب الله، رزمنده، بسیجی، مراجع و روحانیت ما می گوید مشایی را کنار بگذارید.

وي افزود: پیام رهبری این است که به طرح ها و لایحه های دولت کمک شود و مجلس نیز کمک کرده است؛ اما درباره آقای مشایی نه مجلس کنار می آید و نه دلسوزان انقلاب.

تازه ترین اخبار مجلس شورای اسلامی را در صفحه سرویس مجلس تابناک بخوانید.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر