بازدید 1638

سريلانکا يوان چين را به فهرست ارزهاي مجاز خود در معاملات افزود

در این بیانیه آمده است که چین به عنوان دومین اقتصاد جهان تلقی می شود که نقش مهمی در معاملات تجاری بین المللی ، سرمایه گذاری ها و ذخایر خارجی دارد.
کد خبر: ۱۷۴۰۴۶
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۰ - ۱۴:۴۷ 30 June 2011
بانک مرکزی سریلانکا روز پنجشنبه در بیانیه ای اعلام کرد کمیته ارزی این کشور تصمیم دارد یوان چین را در فهرست ارزهای مجاز در معاملات بین المللی در بانک های سریلانکا قرار دهد.
 
به گزارش واحد مركزي خبر براساس این بیانیه ، همچنین عموم مردم می توانند هرگونه معامله مجاز با ارز چین را با بانک های مجاز انجام دهند. ارزهای دیگر که در این فهرست قرار دارند ، شامل دلار استرالیا ، دلار کانادا ، کورون دانمارک ، یورو ، دلار هنگ کنگ ، ین ژاپن ، دلار نیوزیلند ، کورون نروژ ، لیره استرلینگ ، دلار سنگاپور ، کورون سوئد ، فرانک سوئیس و دلار آمریکا می شود. در این بیانیه آمده است که چین به عنوان دومین اقتصاد جهان تلقی می شود که نقش مهمی در معاملات تجاری بین المللی ، سرمایه گذاری ها و ذخایر خارجی دارد.

چین همچنین از روابط اقتصادی گسترده ای با دیگر کشورها بهره مند است که این مسئله موجب گسترش تدریجی یوان در سطح جهان به عنوان ارزی قابل قبول می شود. به گزارش خبرگزاری شین هوا از کلمبو ، با توجه به حجم فزاینده معاملات تجاری و سرمایه گذاری ها با چین ، استفاده از ارز این کشور در بانک ها ، قطعا روند انجام این معاملات را آسانتر و سریعتر خواهد کرد

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
وب گردی