بازدید 53660

گلایه‌های بسیار از نیروی انتظامی + توضیح ناجا

کد خبر: ۱۷۳۹۰۳
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۰ - ۱۸:۵۰ 29 June 2011
سرویس با بینندگان «تابناک» ـ مطالب زیر از سوی کاربران متعدد از طریق ایمیل اختصاصی karbar@tabnak.ir به دست ما رسید که تا حد امکان پیگیری لازم برای پاسخ گرفتن از دستگاه مربوطه انجام شد، که به دریافت پاسخ منجر نشد و مدتی پس از درج پیامهای مردمی در قالب «با بینندگان»، نیروی انتظامی به تدریج به پاسخگویی موردی برآمده است.

متن این درخواستها به همراه توضیح «تابناک» و پاسخهای دریافتی از نیروی انتظامی به شرح زیر می آید:

طرح مشکل:

با سلام
لطفا، موردی پیگیری نمایید که اینجانب هم از طریق شماره 197 بازرسی ناجا و دادگاه در حال پیگیری می باشم.

اینجانب دارای خودروی مزدا 3 جدید می باشیم که شیشه کنار و عقب خودرو از طریق نمایندگی مجاز گروه بهمن و واحد آپشن تا 30% دودی شده است. امروز ماشین من بدون هیچ دلیل توقیف و به پارکینگ انتقال داده شده است. (در زمان حضور بنده بیش از 20 خودرو به همین دلیل توقیف شده بودند). لطفا این سوالات را پیگیری نمایید:

1-   طبق قانون قبلی تا 40% مجاز می باشد پس تخلف بنده که در سال 1389 ماشین تحویل گرفتم چیست؟
2-   آیا اگر تغییری در قانون می شود نباید به خودرو سازان و واحد های آپشن اطلاع داده شود که خودرو آپشن تحویل ندهند و مبلغ 250000 تومان بابت این آپشن از مشتری نگیرند؟
3-   نباید اطلاع رسانی قبل از توقیف و بردن به پارکینگ انجام شود که کلا شیشه دودی خلاف است طبق قانون جدید؟!
4-   علت توقیف 3 روزه خودرو چیست؟
5-   آیا به دنبال پول پارکینگ و تامین بودجه شهرداری از این طريق هستند؟
شماره پلاک خودرو: 35ی257 ایران 22
محل توقیف: ارتش

*****

با سلام؛

پس از گذشت چندی از برخورد نیروی انتظامی با قهوه خانه ها و جمع آوری قلیان ها، دوباره بساط این اماکن گسترده تر از پیش باز شده و هر یک به جای خود، مشکلاتی برای ساکنان و کسانی که در همسایگی این قهوه خانه ها هستند، پدید آورده است.

ما اهالی منطقه تهرانپارس، رسالت، خ هنگام، خیابان فرجام (نبش اتوبان باقری) و همچنین ساکنان کوچه «مبینی»، چندی است با مشکل نه چندان جدیدی رو به رو شده ایم که آن هم باز شدن قهوه خانه ای در خیابان فرجام تهرانپارس، نرسیده به اتوبان باقری، پلاک 212 است.

اینها همه در حالی است که این منطقه به خودی خود و البته بنا به گفته مسئولان کلانتری منطقه به خاطر کمبود نیروی گشت های خیابانی بی نهایت ناامن است، به گونه ای که ما اهالی روزانه و شبانه شاهد سرقت های کوچک و بزرگ از ماشین های پارک شده مقابل منازلشان هستیم و همچنین مواردی زورگیری و کیف قاپی و آدم ربایی هم اتفاق افتاده است.

علاوه بر نبود امنیت در این منطقه، آن هم در جایی که محل زندگی و رفت و آمد شهروندان و خانواده های ساکن در این منطقه است. اکنون به تازگی در همسایگی مان قهوه خانه ای باز شده که مردم این منطقه را به ستوه آورده است؛ از رفت و آمد انواع و اقسام اراذل و اوباش گرفته تا بوی تند توتون و تنباکو و سیگار و انواع مخدرات... که نفس کشیدن را هم برایمان دشوار کرده است و صدای سرسام آور هواکش بی زبان که مسئول بیرون فرستادن دود ناشی از این مواد دخانیات است که بحمدلله مرحمت (مزاحمت) هر یک از مشتریان این قهوه خانه به تک تک همسایگان این منطقه رسیده است، به گونه ای که ساکنان این خیابان و کوچه های پیرامون آن، از ترس این افراد نمی توانند خانه های خود را خالی بگذارند.

همچنین با وجود شکایات متعدد همسایگان و مردم محله از این قهوه خانه و نیز سرکشی گاه و بیگاه نیروی انتظامی و پلیس و شهرداری (البته همراه با رأفت آنها)، مسئول این قهوه خانه به هیچ یک از خواسته های آنها و مهمتر از آن ما همسایگان اهمیتی نداده و به کار ناشایست خود ادامه می دهد.

البته ناگفته نماند، هنوز هم برای ما مشخص نیست که چه نیرو و عاملی باعث کشاندن این جوانان از هر رده سنی و پایگاه اجتماعی به این اماکن می شود؛ گویا چنین به نظر می رسد که علاوه بر مصرف قلیان باید چیزی ورای این مواد آنان را به این محیط بکشاند، چرا که ما در چهره بیشتر افرادی که از این قهوه خانه ها بیرون می آیند، آثار استفاده از موادی به جز توتون و تنباکوی ساده می بینیم و حکم افیونی برایشان دارد که چنین آنان را به این محیط می کشاند، چرا که ما به راحتی در بیشتر پارک ها و اماکن عمومی شاهد استعمال سیگار و قلیان هستیم و این مشتریان به راحتی و با هزینه ای کمتر می توانند همان را خودشان تهیه و استفاده کنند!

گویا این گونه که شنیده ایم بنا بر قانون، مجوز برای راه اندازی قهوه خانه در مناطق مسکونی ارایه نمی شد. معلوم نیست که این قهوه خانه و از این دست مراکز چگونه مجوزی برای این کار خود گرفته اند؟!و شگفت آن که با وجود این همه شکایت ساکنان و همسایگان این قهوه خانه ها چرا تاکنون برخوردی با آنها نشده و مردم را از مسئولان امر ناامید کرده است.

ما که از همه جا رانده و مانده شده ایم، به این وسیله می خواهیم شکایتمان به گوش مسئولان رسیده و خواستار رسیدگی هر چه زودتر به این مشکل هستیم؛ آیا اگر مسئولان هم هر روز با چنین مشکلاتی دست و پنجه نرم می کردند، باز هم صدای شاکیان را نمی شنیدند و سکوت می کردند؟!

*****
با سلام
معضل و افيون موا مخدر واقعا بيداد مي كند. ناامني حاصل از سوداگري افيون تنها در مرزهاي شرقي مسئله ساز نيست بلكه در همين پايتخت و نه حتي در محله هاي حاشيه شهر كه در محله هاي قديمي، معروف و وسط شهر ايجاد مزاحمت و جنگ اعصاب براي ساكنين مي كند. ولي بر خلاف اظهارات رنگارنگ مسئولين از سردار احمدي مقدم و سردار ساجدي نيا گرفته تا ديگر مسئولين كشوري، لشكري، امنيتي و شهري آنچه كه مردم محلات را آزار مي دهد ؛ ياغي گري و حكومت اراذل و اوباش، قاچاقچيان و معتادان به شدت پر خطر بر برخي محلات خصوصا پس از تاريك شدن هوا مي باشد. جالب اينجاست كه ارگان هايي كه به نظر مي رسد بايد مسئول امنيت ملت باشند ظاهرا از زير بار مسئوليت پذيري براي مقابله قاطع با اين غده هاي عفوني و بد بوي جامعه ؛ شانه خالي مي كنند.شما رسانه گرامي تنها و آخرين اميد يك محله بزرگ براي پيگيري ايجاد امنيت هستيد.

"مجيديه" محله ايي كه اسم تمامي كوچه و پس كوچه هايش به نام يك شهيد مزين شده است. محله ايي كه جوانانش باز هم حاضر به شهادت هستند براي امنيت ديگران . از نا امني رنج مي برد.بنده از ساكنين مجيديه جنوبي مي باشم . در محله ي ما خانه ايي وجود دارد كه پاتوق قاچاقچيان و مصرف كنندگان پر خطر مواد مخدر مي باشد. سوداگران و معتادين غالبا سرنگي در توهم مواد آنچنان سينه ستبر مي كنند و در محله رفت و آمد مي كنند و نگاهي سنگين و طغيان گر به ساكنين دارند كه هرگونه برخورد ساكنين را با آنان سلب مي كند چرا كه احتمالا با تيزي چاقو و قمه و يا سرنگ آلوده پاسخشان داده مي شود.بنده به شخصه تا به حال چندين بار سرنگ آلوده شان را با انبر از روي زمين برداشته و در سطل زباله انداخته ام. از همان زميني كه پسربچه ها هر روز آنجا فوتبال بازي مي كنند از همان زميني كه دختربچه ها لي لي و گرگم به هوا بازي مي كنند.خيلي از شب ها صداي جيغ و داد و قمه كشي معتادين و قاچاقچيان با يكديگر خواب و آرامش را از هم محلي ها مي ربايد.

در آخرين مورد قمه كشي،‌ ساعت 3 صبح بنده اولين تماس را با 110 گرفتم اما پليس پس از چهارمين تماس و ساعت 4 آن هم فقط با يك افسر و يك سرباز خود را به محله رساند. در برابر 7 8 اوباش قمه به دست كه هنگام گزارش به پليس تاكيد هم كرده بودم كه مسلح هستند ودر توهم مواد هستند ؛ اينگونه اعزام مامور چه معنايي دارد . ماموراني كه خيلي آرام و بدون استرس صحنه ايي را كه اوباش فرار كرده بودند را ترك كردند.بنده تماس هايي با وزارت اطلاعات ، سپاه و بسيج علاوه بر نيروي انتظامي گرفته ام اما متاسفانه و متاسفانه و متاسفانه انگار نه انگار.صحبت هاي اپراتور ستاد مبارزه با مواد مخدر جالب بود كه مي گفتند بايد استشهاد محلي تهيه كنيد ما مجوز ورود به منزل را نداريم . اما اين كار غير ممكن است چون مردم از اشرار مي ترسند كه هنگام آزادي تلافي كنند. و اپراتور خيلي با آرامش مي گويد تقصير ما نيست تقصير قاضي است كه آنها را زود رها مي كند.... مي توانيد از قاضي شكايت كنيد..... آيا نيروهاي امنيتي و اطلاعاتي با يك عمليات ساده اطلاعاتي قادر به شناسايي و بررسي صحت و سقم اين نا مني نيستند؟آيا درخواست امنيت ، درخواست بزرگي است؟ آن هم از محله ايي كه شهيد داده ،‌زياد شهيد داده ، شهيد مسلمان داده ، شهيد مسيحي داده....اگرخداي ناكرده يكي از بچه هاي معصوم هنگام بازي، آلوده به اين سرنگ هاي معتادين شود ؛ خود شما رسانه چي ها آن را منعكس نمي كنيد؟ آيا جامعه ملتهب نمي شود؟‌ آيا علاج درد را قبل از ابتلا نمي توان چاره كرد؟ آيا پليس پيشگيري به همين علت تشكيل نشده است؟

بنده آماده همكاري با هر نهادي براي ايجاد امنيت براي ساكنين، مسلمانان ، مسيحيان ، ديگراقليت هاو بچه هاي بي گناه محل مي باشم.سعيد نجار

*****

مدیریت محترم سایت وزین تابناک
با عرض سلام و احترام
اینجانب اهل خوزستان هستم ساکن آبادان، بستگانی سببی و نسبی یا دوستانی در بصره یا شهرهای دیگر عراق دارم. برای شرکت در مراسم ختم، عروسی، دید و بازدید و صله ارحام سالی یکبار قصد سفر به عراق را دارم.

بعد از اخذ روادید از سفارت عراق در تهران که به آسانی و بدون هیچ محدودیتی صادر می شود به مرز شلمچه که فاصله بسیار کوتاهی با محل سکونتم دارد مراجعه کرده و پس از پرداخت عوارض خروج از کشور و ارائه ویزا و گذرنامه قانونی طبق ضوابط با ممانعت مسئولین گذرنامه مرزی مواجه شدم که عنوان کردند: خروج انفرادی از مرز برای ایرانی ها ممنوع است و باید از طریق سازمان حج در قالب کاروان باشید که بتوانید از مرز عبور کنید. حالا لطفا" مسئولین مربوطه پاسخ ها و ابهامات حقیر را در صورت امکان بدهند که:

1.    اگر خروج انفرادی به عراق ممنوع است چگونه است که هفته ای حدود 3000 نفراز مرز هوایی بدون هیچ محدودیتی به صورت انفرادی و گروهی (خارج از چارچوب سازمان حج) خارج می شوند؟
2.    اگرخروج انفرادی اتباع ایرانی به دلایل عدم وجود امنیت درعراق ممنوع است چگونه است که روزانه 5000 زائر تبعه ایران به عراق اعزام می شوند؟
3.    اگرخروج اتباع ایرانی بصورت انفرادی بدلایل خاصی از مرز شلمچه ممنوع است چگونه است که ورود اتباع غیرایرانی  کاملا" آزاد است و درحال انجام است؟
4.    اگر بنده مایل باشم برای یک یا دوروز به عراق آنهم شهر بصره برای دید و بازدید از اقوام یا دوستان بروم سزاواراست به تهران بروم و با هواپیما به نجف یا بغداد رفته بعد به بصره برگردم؟ که البته در این صورت منعی از نظر اداره گذرنامه هم برای خروج انفرادی ندارد!
5.    آیا ممانعت از خروج انفرادی از مرز زمینی و عدم ممانعت از خروج انفرادی از مرز هوایی خواسته یا ناخواسته باعث تقویت شرکت های هواپیمایی خارجی و خروج ارز از کشور نمی شود؟
6.    آیا ممانعت تبعه ایرانی و اجازه دادن به تبعه عراقی در مرزها زمینی برای ورود به دو کشور تبعیض و تحقیر آشکار حقوق قانونی تبعه ایرانی نیست؟
7.    آیا بستن مرز زمینی  برای مسافر انفرادی و عدم بستن مرز هوایی بر روی همان مسافر هدفی غیر از تضمین فروش بلیط شرکت های خارجی را دنبال نمی کند ؟
8.    چرا تبعه ایرانی ساکن مرزحق رفتن به فاصله بیست کیلومتری آن ور مرز را طبق ضوابط قانونی ندارد ولی تبعه عراقی هر وقت و هر جا در ایران بدون هیچ محدودیت را طی می کند.

 باتشکر. ارادتمند مهدی طرفه

*****

با سلام و عرض ادب بنده یک تبعه عراقی ساکن ایران هستم. متولد  سال 1363 در شهر مقدس قم. مادر بنده هم دارای شناسنامه ایرانی می باشد. همزمان با اعلام وزارت کشور جهت تحصیل تابعیت فرزندان پدران غیر ایرانی بنده تمام اقدامات لازم را انجام دادم و تا آخرین مرحله تحصیل تابعیت که امتحان قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران می باشد هم پیش رفتم و امتحان را نیز قبول شدم.

کارمندان محترم آن بخش گفتند تا یک ماه دیگر شما صاحب شناسنامه خواهید شد ولی اکنون بعد از گذشت قریب به 10 ماه کسی به بنده پاسخی نمی دهد حتی مراجعه هم کردم کسی پاسخ مرا نمی دهد.

بنده دانشجوی ترم آخر هستم. برای اخذ مدرک تحصيلی، اشتغال و ازدواج نیاز شدیدی به شناسنامه دارم. بفرمایید بنده به کجا سر بزنم و چکار کنم درود بر شما ـ یحیی دوستعلی

*****
با سلام
در پایان سال گذشته در اصفهان بازارچه نیروی انتظامی که در قالب 60 غرفه به اشخاص عادی واگذار شده بود در آتش سوخت اکثر کسبه این بازار قریب به 12 سال سابقه دارند و در طی این سال ها اجاره بهاء این غرفه ها را به تعاونی نیرو انتظامی پرداخت می نمودند اجاره های که اصلآ مطابقتی با امکانات و مکان نداشت.

در طول این سالها راس یک ساعت کسبه بازار از بازار خارج و یا به بازار وارد می شدند و حفظ و نگهداری این بازار بر عهده تعاونی نیروی انتظامی بود. حادثه که اتفاق افتاد هیچ کس در محل نبود و نهایتآ کلیه دارايی کسبه در آتش سوخت به صورتی که حتی یک خودکار هم در محل باقی نماند. البته اینکه آتش نشانی تا محل بازار 3 دقیقه بیشتر فاصله نداشت اما تا آمدن آنها همه چیز کاملآ سوخته بود بماند(فیلم موبایل موجود است)

تا امروز 27/2/90 هیچکس مسئولیت این اتفاق را عهده دار نیست جالب این است که تازه شهرداری از راه پیدا شده و ادعای مالکیت زمین را می کند. لطفآ پیگیری کنید پس در قبال این اجاره بهاء ها در این سالها چه خدماتی به مردم دادند این خسارت را چه کسی باید بدهد؟ چرا هیچ کس جوابگو نیست؟
هوشنگ احمدی/ از کسبه بازار

*****
با سلام
چند هفته پیش گذرنامه خودم و بقیه اعضای خانواده ام را تعویض کردم. نسبت به چند سال پیش که گذرنامه گرفتم، گذرنامه های جدید بسیار بی کیفیت و از کاغذ تیره هستند که عکس در این گذرنامه ها بسیار تیره و غیر قابل درک برای مامورین می باشد.
من شنیدم که تعدادی از هموطنان بخاطر این گذرنامه ها به مشکل برخوردند.
با تشکر

*****
با سلام
سال گذشته مبلغ صدور گذرنامه برای بزرگسالان 40هزار تومان و برای افراد زیر 18 سال 20 هزار تومان و سایر عوارض هر نفر 3 هزار تومان بود. اواخر سال قیمت ها افزایش یافت و برای بزرگسالان 50 هزار تومان و افراد زیر 18 سال 25 هزار تومان شد. امروز برای دریافت گذرنامه جدید به پلیس + 10 رفتم و کله ام سوت کشید و فقط مقابل شاخ در آوردن مقاومت کردم! مبلغ صدور گذرنامه برای افراد بزرگسال 60 هزار تومان و برای افراد زیر 18 سال 30 هزار تومان و سایر عوارض هر نفر 3500 تومان و مبلغ پوشه برای هرنفر ( شامل یک پوشه کاغذی و 2 برگ کاغذ تایپ شده داخل آن ) 3000 تومان شده است. آخر بر اساس کدام منطق عقلی وقتی حقوق کارگر بیچاره 6 درصد افزایش می یابد خود دولت خدمتگذار!! خدماتش را 20 درصد نسبت به آخر سال گذشته و 33 درصد نسبت به پارسال همین موقع افزایش می دهد. یک کارگر حداکثر پاسپورت را برای حج عمره یا عتبات عراق یا سوریه می خواهد. آیا خدا راضی است یک خانواده 3 نفره حدود 200 هزار تومان برای گذرنامه دهند. تازه باید برای همسر و افراد زیر 18 سال نفری 25 هزار تومان برای رضایت محضری بدهیم!! منتظر پیگیری تابناک هستم. با سپاس -مهرداد ایزدی - شیراز

*****

درحالی که کار گشت پلیس امنیت اخلاقی شروع شده و امید به اینکه انشالله این اتفاق مبارکی باشد برای اجرای فرامین الهی و اجرای امر به معروف و نهی از منکر جا دارد که ناجا در تشدید برخورد با اراذل و اوباش برخورد با قاچیان مواد مخدر را نیز بعنوان یک وظیفه و یک امر به معروف و نهی از منکر عملی  پیگیری کند زیرا  آنان نه تنها قاتلانی هستند که در قبال قتل تدریجی خود از مقتول و خانواده وی گران ترین دستمزد را می گیرند بلکه عواقب کار آنان باعث بروز ناهنجاریها و معضلات عدیده ای در جامعه و کشور می شود که تشدید برخورد با این قاتلین انسان و انسانیت را ضرورتی انکار ناپذیر می کند.

هم اکنون در سایه غفلت متولیان امر نه مرزهای گسترده و غیر قابل کنترل کشور که  برخی از محله های تهران به پاتوق و بازار خرید و فروش انواع مواد مخدر تبدیل شده است. از جمله این امکان خ شهید داورزنی (شیوا) در محله میدان سرآسیاب دولاب است مخصوصاً کوچه بنی اسد و کوچه شهید حاجی امیری که از قَِبَل وجود چند خانه که به توزیع مواد مخدر مشغولند در این خصوص شهرت پیدا کرده اند، به طوری که تقاطع این دو کوچه به سه راهی زاهدان شهرت یافته است.

از اصحاب متعهد رسانه و آن سایت محترم تقاضا داریم با پیگیری این مسئله و اعلام به مسئولین برای رضای خدا به داد خانواده ها و جوانان این محله و سایر محله های مشابه برسند.
با تشکر

*****

با سلام و خسته نباشيد، اينجانب محرم علي شريفي ا شهرستان بناب آذربايجان شرقي برايتان مطلب مي نويسم. ماجرا از سال 1380 و از موقعي شروع مي شود كه شركت تعاوني مسكن نيروي انتظامي شهرستان بناب اقدام به خريد قطعه زميني در كنار اتوبان ولايت معروف به قطعه«قاضي قاناسي» جهت تفكيك و ارائه به كاركنان عضو تعاوني مي نمايد.

در عرض چند ماه مبلغ 23 ميليون ريال توسط 155 نفر عضو به حساب شركت واريز مي گردد تا قيمت زمين به فروشنده پرداخت و زمين مذكور پس از آماده سازي به اعضا واگذار شود.از آن تاريخ قريب 10 سال مي گذرد و تعاوني مذكور با بخشنامه نيروي انتظامي منحل و تعدادي از اعضا فيش هاي مبالغ پرداختي را به عنوان امتياز خريد زمين مذكور فروخته و خود را از اين معركه دور نموده اند.

حال آن چه مانده است تعدادي از كاركنان نيروي انتظامي و بقيه نيز افرادي چون من كه فيش زمين مذكور را به مبلغ 18 ميليون از سه سال قبل خريداري نموده ام ،اما در اين مدت كسي پاسخگوي حل مشكلات اين زمين و تفكيك و واگذاري آن و ارائه سند نمي باشد. تا كنون نقل قول هاي مختلفي از  مساعدت نماينده منطقه، استاندار و در نهايت وزير محترم مسكن مطرح شده، اما در عمل هيچ اتفاقي نيفتاده و 155 نفري كه چندين سال است منتظر دريافت زمين و ساخت سرپناه براي خود هستند بلاتكليف و مستاصل و درمانده شده اند از اين كه اين مشكل به دست چه كسي قابل حل مي باشد.

از شما عزيزان خواهشمندم با طرح اين مشكل و دريافت جواب مناسب خصوصا از طريق جناب نيكزاد وزير محترم مسكن كه در جريان امر مي باشند، ما و خانواده هاي ما را از اين بلاتكليفي نجات دهيد. ضمنا در صورت نياز مدارك و اسناد امر از طريق ايميل يا فاكس براي پيگيري دقيق تر امر قابل ارسال است.
با تشكر 

*****


توضیح تابناک:

طي نامه ارسالي با شماره 131/ت مورخ 21 /3/ 90 به روابط عمومي عقیدتی سیاسی نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران متأسفانه طي تماس هايي كه با پرسنل روابط عمومي جهت پيگيري و اخذ نتيجه گرفته مي شد پاسخها بسيار كوتاه و در حد رفع تكليف داده مي شد. از آنجا كه روابط عمومي يك سازمان چشم و گوش مدیریت است و سرويس با بينندگان سايت «تابناك» نيز سعي دارد در اين راستا به عنوان راه ارتباطي جديد براي روابط عمومي سازمانها ايفاي نقش كند و صداي مردم را به گوش مسئولان برساند، شايسته نيست اينگونه با بكارگيري نيروهاي كم تجربه در پاسخگويي، منجر به پايين آمدن سطح رضايت مندي، كاهش و تضعيف رابطه مردم عزيزمان با آن سازمان گردند.

لذا طبق قولي كه به بينندگان عزيز داده بوديم، گزارش های رسيده بدون پاسخ منتشر مي شود و در صورت عدم پاسخگویی مسئولین مربوطه، «تابناک» به صورت ویژه پیگیری خواهد کرد.

شايان ذكر است در صورت دريافت هرگونه پاسخ از نيروي انتظامي محترم ج.ا.ا. «تابناك» پاسخ مربوط را درج خواهد نمود.


پاسخ دریافتی:
 
بسمه تعالی
مدیریت محترم سایت تابناک
سلام علیکم:  
با احترام پیرو مطلب مندرج در صفحه اول مورخه21/3/90 مبنی بر گلایه های بسیار از نیروی انتظامی به آگاهی می رساند با توجه به اینکه پاسخگویی به ارجاعات واصله به روابط عمومی مستلزم استعلام از مبادی ذیربط و اعلام نظریه کارشناسی و دقت ویژه دارد لذا طی این مراحل و اخذ پاسخ و ارسال آن به مرجع مربوطه به طور متوسط نیاز به یک ماه زمان دارد ضمنا تمام موارد ارسالی از سوی آن سایت محترم در حال بررسی است وبه محض دریافت پاسخ، جوابیه ارسال میگردد خواهشمند است من بعد در خصوص درج مطالب مربوط به ناجا دقت نظر وسعه صدر        بیشتری داشته باشید. با آرزوی توفیق برای حنابعالی و همکاران محترم                                   
 
مدیر کل روابط عمومی ناجا ـ سرهنگ داود اسدی

پاسخ دریافتی:

مدیریت محترم سایت تابناک
سلام علیکم
با احترام، در خصوص انتقاد شهروند محترم پیرامون کیفیت کاغذ گذرنامه به آگاهی می رساند، پلیس گذرنامه ناجا اعلام داشته، گذرنامه های جدید، الکترونیکی بوده و دارای ضریب امنیتی بالا و بر اساس نظرات تخصصی و مطالعات کارشناسی تهیه شده؛ ضمن این که تاکنون گزارش مشابهی دریافت نشده است.

مدیر کل روابط عمومی ناجا ـ سرهنگ داود اسدی

*****
توضيحات تابناك:

پس از انتشار مشكل يكي از بينندگان سايت تابناك در متن خبر «گلايه هاي بسيار از نيروي انتظامي / يك تبعه عراقی ساکن ایران هستم» و پيگيري هاي شخص ايشان خوشبختانه مشكل ايشان مرتفع گرديده و متن پيام اين بيننده عزيز عيناً در زیر منتشر ميگردد .
اميد است فرهنگ اذعان به اشتباهات و قبول مسئوليت كارهاي خود ، هر بيشتر دربين مردم و مسئولين ايران عزيزمان به مثابه اين هموطن عزيز ساري و رايج گردد.
 
سایت محترم و وزین تابناك
سلام علیکم
بنده یحیی دوستعلی هستم که چندی پیش بر بنده منت گذاشتید و نامه ی بنده را در ستون با بينندگان
منتشر نمودید:
امروز مورخ 27/4/1390 بنده به وزارت محترم امور خارجه مراجعه نمودم. زحمتکشان وزارت محترم بنده رو راهنمایی کردند و  بنده متوجه شدم که مشکل متاسفانه از جانب بنده بوده و کار بنده از مهرماه پارسال در جریان بوده و بنده به جای مراجعه به وزارت محترم به اشتباه به جای دیگری مراجعه کرده بودم که ارتباطی به آن بخش نداشت.در وحله اول از سایت وزین تابناک به دلیل انتشار صحبت های بنده تشکر میکنم
و در ثانی مراتب عذرخواهی رسمی خود را تقدیم وزارت محترم امورخارجه، و نیروی محترم انتظامی میکنم.
 از اینکه وقت بزرگان رو گرفتم بسیار شرمنده هستم اشتباه اصلی از سمت بنده بوده و وظیفه شرعی حکم میکند که به اشتباه خود اعتراف کنم امیدوارم این مطلب بنده نیز منتشر بشود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # حج # رفح