بازدید 6010

امروز، جریان نفاق با جریان انحرافی پیوند خورده

حالا می فهمیم که مردم چه نقش بزرگی در پیروزی انقلاب اسلامی داشتند تا انقلاب پیروزی 32 سالگی خود را با افتخار پشت سر بگذارد.
کد خبر: ۱۷۲۶۶۳
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۰ - ۱۶:۵۸ 23 June 2011
جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: باید امروز که جریان نفاق با جریان انحرافی و جریان التقاطی پیوند خورده است، بدانیم که آزمایشمان از گذشته سخت تر شده است.

به گزارش مهر، سردار علی فضلی، جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین پیش از ظهر امروز در سومین گردهمایی انجمن دفاع از قربانیان تروریسم خاورمیانه، گفت: شهدا رفتند تا اسلام بماند و انقلاب شکوهمند اسلامی به پیروزی برسد، زیرا رسیدن به پیروزی بدون دادن خون ممکن نمی شود.

وی با اشاره به اینکه امام راحل، قرآن، عترت و مردم را سه اصل انقلاب می دانستند، گفت: اینجا معلوم می شود که نقش بی بدیل و بی نظیر مردم به حدی اهمیت دارد که امام راحل آن را با قرآن و عترت قیاس می کند.

فضلی تصریح کرد: حالا می فهمیم که مردم چه نقش عظیمی در پیروزی انقلاب اسلامی داشتند تا انقلاب پیروزی 32 سالگی خود را با افتخار پشت سر بگذارد.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین در بخش دیگری از سخنانش به رخدادهای صدر اسلام و تشکیل گروه ثقیفه اشاره کرد و افزود: اگر بصیرت مردم صدر اسلام به اندازه مردم انقلابی ایران بود، حتما تاریخ تغییر می کرد و رخدادهای دیگری رقم می خورد.

ایران اگر مانند 55 کشور اسلامی دیگر بود به عنوان خطری برای مستکبران تلقی نمی شد

وی با بیان اینکه وقتی انقلاب اسلامی در ایران به پیروزی رسید، دشمنی دشمنان علیه این انقلاب آغاز شد، گفت: ایران اگر مانند 55 کشور اسلامی دیگر در دنیا بود به عنوان خطری برای مستکبران تلقی نمی شد، اما آن گاه که اسلام ناب محمدی هدف گذاری می شود، همه دشمنی ها از سوی غربی‌ها و شرقی ها و معاندین داخلی علیه نظام شکل می گیرد.

این فرمانده ارشد دوران دفاع مقدس با بیان اینکه منافقین آنگاه که سهم خواهی کردند و پاسخی نشنیدند، در برابر ملت شریف ایران ایستادند، گفت: شهدای مظلومی که به دست منافقین ترور شدند، اجرشان از شهدای دفاع مقدس نه تنها کمتر است، بلکه شاید هم بیشتر باشد.

منافقین همچنان به دنبال اهداف شوم خود هستند

فضلی تصریح کرد: البته باید توجه داشته باشیم که اقدام منافقین برای ترور افراد به همان مقطع اوایل انقلاب ختم نمی شود، بلکه آنها همچنان به دنبال اهداف شوم خود خواهند بود.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: باید امروز که جریان نفاق با جریان انحرافی و جریان التقاطی پیوند خورده است، بدانیم که آزمایشمان از گذشته سخت تر شده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی