بازدید 29656
نبرد حرورا؛

اگر عصبی هستید این هفته «مختار» را نبینید!

در ابتدای قسمت سی و پنج سریال، جاسوس آل زبیر که نقش او را مسعود میّمی مدیر برنامه ریزی سریال ایفا می کند ـ به دستور احمر بن شمیط گوش، چشم و زبانش بریده و راهی سپاه آل زبیر می شود که دیدن این منظره روحیه سپاهیان آل زبیر را تضعیف می کند و به هم می ریزد.
کد خبر: ۱۷۲۵۵۹
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۰ - ۱۰:۵۶ 23 June 2011
مخاطبان مجموعه تلویزیونی «مختارنامه» در نخستین جمعه تابستان شاهد پخش قسمت سی‌و پنجم این سریال خواهند بود.
 
به گزارش «تابناک»، روابط عمومی سریال تلویزیونی مختارنامه اعلام کرد؛ مهم ترین نکته این قسمت از سریال مختارنامه، دچار شدن بخشی از سپاه مختار به تعصب است که در آن مشکلات جبران ناپذیری برای سپاه مختار پیش می آید.
 
در ابتدای قسمت سی و پنج سریال، جاسوس آل زبیر که نقش او را مسعود میّمی مدیر برنامه ریزی سریال ایفا می کند ـ به دستور احمر بن شمیط گوش، چشم و زبانش بریده و راهی سپاه آل زبیر می شود که دیدن این منظره روحیه سپاهیان آل زبیر را تضعیف می کند و به هم می ریزد.
 
در این میان «مُهّلب» که همچنان در تلاش برای ایجاد تفرقه میان سپاه مختار است، فردی را برای صلح نزد سپاه مختار می فرستد اما تلاش هایش در ابتدا بی نتیجه می ماند و به مرور به نتیجه می رسد.
 
در این قسمت مخاطبان شاهد صحنه هایی تکان دهنده از «نبرد حرورا» خواهند بود که در آن «بن کامل» با بازی عنایت شفیعی و «کیان» با بازی رضا رویگری نبردی جانانه می کنند.
 
صحنه های مربوط به نبرد «حرورا» به دلیل تاکید کارگردان بر واقع گرایی و نزدیکی به حقیقت، دارای خشونت زیادی است و به همین دلیل توصیه می شود افرادی که بیماری قلبی یا مشکلات عصبی و روحی دارند، قسمت دوم جنگ حرورا را که در بیست دقیقه پایانی قسمت35پخش می شود تماشا نکنند و دیدن این قسمت هم برای کودکان توصیه نمی شود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۵
واقعا نسبت به سایر سریالهای مذهبی ارائه شده در سیما، یک سرو گردن بالاتر است. چرا که سعی در کافر نشان دادن دشمنان ندارد، و قضاوت را تا حد زیادی بر عهده مخاطب می گذارد. لیکن دو ایراد کلی به آن وارد است:
1- چهره شخصیت های منفی بسیار کریه گریم شده است، (به طوری که برخی کودکان از دیدن این سریال حتی وحشت دارند). داشتن چهره کریه دال بر منفی بودن شخصیت نیست و بالعکس.
2- صحنه های خونریزی و قطع اعضا نه تنها بعضا چندش آور است، بلکه غیرواقعی نیز می نماید، وجای کار بیشتری داشته است. سریال های تاریخی که در سطح جهان ساخته می شود این صحنه ها را معمولا بسیار جزئی نشان میدهند.
3- برخی صحنه های مبارزه با شمشیر و نیزه ساختگی به نظر میرسد، و تکاپو
برای زنده ماندن در پایان مبارزه در افراد مشاهده نمی شود، و بعضا افراد قدرتمند داستان با ضربات بسیار ابتدائی، حریفان را اصطلاحا ناک اوت می کنند.
لیکن با تمامی این موارد باید از آقای میرباقری سپاسگزار بود، واقعا کار عظیمی را انجام داده اند.

تابی جون این نظر انتقادی رو هم منعکس می کنی، یا خودتو راحت میکنی حذفش می کنی؟!
از آقای دکتر رجبی خیلی باید تشکر کرد من اگه سریال مختارو نگاخ نکنم گفتگوی بعدشو حتما باید ببینم. واقعا خسته نباشید هم پا و شاید خیلی بیشتر از این سریال موجب آگاهی و شناخت میشه.
آخ جوووووووووووووووووووووون
کاش میشد کاری کرد که مختار تو همه جنگ ها پیروز بشه .اگه تو قسمت های بعد مختار شهید بشه من اشکم در میاد
اتفاقا واسه مريضا خوبه !
عالی است
اين همه مشاهير علمي و تاريخي ايراني داريم چرا از اينها كمتر سريال ساخته ميشه و بيشتر از شخصيتهاي عرب ساخته ميشه؟
میگم کجا هستند آقایانی که بعضی از قسمتهای خوب فیلم را سانسور کردند و تهدید به جهاد کردند خواب این بیست دقیقه ام تحریم کنند یا جهاد کنند دیگه!!
درود خداوند برمختار.
سلام تابناک عزیز شما تابناکید یا سانسورچیشما سایت ملی هستید یا میلی اگر نه مجوز ساسور را چه کسی به شما داده اگر کسی به شما داده وای به شما و اگر خودسانسورید وای به ما
روی هر چی سریال اکشن خشونت بار رو سفید کرده
صحنه کشته شدن نوزاد شش ماه امام حسین برای یکی از فرزندانم که سه ساله بود و متاسفانه با غفلت ما صحنه را دید بسیار نگران کننده بود
خیلی بد بود من موقع کشته شدن کیان گربه میکردم
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر