بازدید 2867

تولد 6 قلوهاي «ريزه ميزه» در سه دقيقه

کد خبر: ۱۷۲۴۲۲
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۰ - ۱۴:۳۱ 22 June 2011
رسانه‌هاي رسمي آمريكا از تولد شش قلوها در سه دقيقه در يك زايشگاه در ايالت تگزاس خبر دادند.

به گزارش ايسنا، رييس بيمارستان و زايشگاه منطقه «دالاس كاونتي» در ايالت تگزاس در اين باره به رسانه‌هاي آمريكا خاطرنشان كرد: «هيثر كارول» 30 ساله در حالي كه چند هفته در اين بيمارستان بستري بود اوايل هفته جاري با عمل سزارين شش قلوهاي خود را به دنيا آورد و همگي اين نوزادان نيز در سلامت كامل هستند.

تنها نكته جالب تولد شش قلوها اين است كه همگي اين نوزادان در سه دقيقه به دنيا آمدند، به طوري كه عمل سزارين در ساعت 05/8 صبح به وقت محلي آغاز شد و در ساعت 08/8 به پايان رسيد.

اين پزشك در ادامه يادآور شد: براي انجام عمل سزارين و تولد اين شش قلوها بيش از 50 متخصص در اتاق عمل حضور داشتند. همچنين نوزادان پنج دختر و يك پسر هستند و وزن آنان بين نيم كيلوگرم تا يك كيلوگرم متغير است، به طوري كه لقب شش قلوهاي «ريزه ميزه» را به آنان داده‌اند.

به گزارش ايسنا، براساس گزارش روزنامه ديلي ميل، اين زن جوان پس از تولد شش قلوهايش گفت: با تولد اين نوزادان صاحب 9 فرزند شده‌ايم؛ چرا كه هم‌اكنون سه فرزند خردسال داريم. همچنين من در هفته بيست و هشتم بارداري بودم كه شش قلوها متولد شدند.

برساس گزارش بيمارستان و زايشگاه منطقه «دالاس كاونتي» اين دومين تولد شش قلويي در سال جاري ميلادي است، به طوري كه دو هفته پيش هم يك زن اهل ايالت «پنسيلوانيا» شش قلوهاي سالمي به دنيا آورد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها