بازدید 15300

تشدید جریمه خودروهای با لامپ زنون

سردار اسکندر مومنی در حاشیه نشست خبری روز شنبه در پاسخ به سئوال خبرنگار مهر مبنی بر تشدید برخورد پلیس با خودروهای دارای لامپ زنون، گفت: برخورد با لامپهای زنون غیراستاندارد که از سال گذشته آغاز شده در قانون جدید با تشدید برخورد از جمله افزایش جریمه مواجه خواهند شد.
کد خبر: ۱۷۱۳۸۴
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۳:۴۸ 18 June 2011
رئیس پلیس راهور ناجا اعلام کرد: در قانون جدید راهنمایی و رانندگی برخورد با خودروهای دارای لامپهای زنون غیر استاندارد تشدید می‌شود.

به گزارش مهر، سردار اسکندر مومنی در حاشیه نشست خبری روز شنبه در پاسخ به سئوال خبرنگار مهر مبنی بر تشدید  برخورد پلیس با خودروهای دارای لامپ زنون، گفت: برخورد با لامپهای زنون غیراستاندارد که از سال  گذشته آغاز شده در قانون جدید با تشدید برخورد از جمله افزایش جریمه مواجه خواهند شد.

وی خاطرنشان ساخت: با برخوردهایی که صورت گرفته کاهش محسوسی در مورد استفاده از لامپهای غیراستاندارد زنون داشتیم ولی متاسفانه هنوز از این وسیله غیراستاندارد استفاده می‌شود.

سردار مومنی افزود: با تدوین آیین‌نامه مربوط به برخورد با این رانندگان که در قانون جدید پیش‌بینی شده جریمه‌ها سنگین تر شده و اعمال قانون شدیدتر صورت می‌گیرد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۱۰
با سلام / منظوراز لامپ زنون غير استاندارد چيست ؟ مگر زنون استاندار هم داريم ؟ ضمنا برخي از خودروها متاسفانه بصورت فابريك داراي لامپ زنون هستند - اصولا چرا شماره گذاري ميبشوند؟
چرا شعار میدید؟ 5شنبه شب بروید یزرگراه یادگار امام ببینید چه زنون بازاریه! و فقط هم به قصد مزاحمت از این وسیله استفاده میکنند... زنون واسه موتور های تندرو ( انواع تریل، 250cc) که دیگه داره عادی میشه... راستی مگه تردد موتور های سنگین به استثنای محل و زمان تردد که توسط پلیس مشخص میشه - معمولا صبح های جمعه- غیر مجاز نیست؟! پس چرا امروزه این همه از این قبیل وسایل نقلیه مشاهده میشه
باسلام.اگرشماره تلفن یا اس ام اسی برای اطلاع شماره های خودروهای دارای چراغ زنون اعلام شودنتیجه بهتری کسب میشود.بعضی خودروهابرای فرارازقانون واذیت کردن باچراغ خاموش حرکت میکنندوناگهانی چراغ میزنند.
تیتر رو درست کنید: برخورد باید با لامپهای غیراستاندارد باشه، وگرنه که اکثر خودروهای روز دنیا لامپ زنون دارند!
چند سوال!!! خواهشمند است درج كنيد تا مسئولين براي روشن شدن افكار عمومي به ابهامات پاسخ دهند:
1- اولا بفرمائيد آيا استفاده از لامپهاي زنون استاندارد جايز است يا خير؟
2- بسياري از افراد تصور مي كنند كه اگر در نور بالا لامپ زنون استفاده شود مشكلي بابت راهنمايي و رانندگي وجود ندارد يا اينكه اگر در نور مه شكن (زير سپر) لامپ زنون نصب شود مشكلي نيست. لطفا درستي يا نادرستي آن را پاسخ دهيد.
3- خودروهايي كه لامپ زنون در كارخانه نصب شده، چه تكليفي دارند:
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر