بازدید 4739
میرعمادی مطرح کرد:

26 دستگاه در زمینه حجاب مسئولند

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با تاکید بر اینکه مسئله حجاب و عفاف یک مسئله فرهنگی است، تصریح کرد: برای رفع مشکلات موجود در این بخش باید 26 دستگاه همکاری داشته باشد که ما شاهد هستیم که برخی از دستگاهها نه تنها همکاری نکرده اند بلکه به وضعیت بانوان شاغل در این ادارات نیز توجهی صورت نمی گیرد.
کد خبر: ۱۷۱۲۰۶
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۰ - ۰۱:۲۰ 18 June 2011
نماینده ولی فقیه در استان لرستان با یادآوری اینکه 26 دستگاه در زمینه حجاب و عفاف وظایفی به عهده دارند، گفت: این در حالیست که برخی از این دستگاه ها در استان نه تنها همکاری نکرده اند بلکه به وضعیت بانوان شاغل در این ادارات نیز توجهی صورت نمی گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید احمد میرعمادی در خطبه های این هفته نماز جمعه خرم آباد در مصلای الغدیر این شهر در سخنانی با اشاره به ولادت امام علی(ع) و روز پدر، اظهار داشت: پدر و مادر دو سرمایه گرانبها هستند که نگه داشتن حرمت آنها لازم است.

وی به اثرات دعای خیر پدر و مادر اشاره کرد و بیان داشت: احسان و نیکی به پدر و مادر واجب است و پدران نیز فرزندان خود را هر چند که ناخلف هم باشند باید از دعای خیر خود بی نصیب نگذارند.

یکی از ارکان پیشرفت اقتصادی کشور بخش کشاورزی است

خطیب جمعه خرم آباد همچنین در ادامه سخنان خود به سالروز تشکیل جهاد سازندگی به فرمان امام خمینی(ره) اشاره کرد و بیان داشت: از روزهای ابتدایی انقلاب حضرت امام بر ضرورت تقویت بخش کشاورزی تاکید زیادی داشتند.

حجت الاسلام میرعمادی با تاکید بر اینکه یکی از ارکان پیشرفت اقتصادی کشور بخش کشاورزی است، بیان داشت: هدف در توسعه و تقویت این بخش رسیدن به مرز خودکفایی در تولید محصولات کشاورزی، باغی و دامی است.

وی با اشاره به نامگذاری امسال به نام سال جهاد اقتصادی، عنوان کرد: یکی از بخش هایی که باید برای تحقق شعار امسال در آن با روحیه جهادی کارها را به پیش برد بخش کشاورزی است.

ضرورت بکارگیری فارغ التحصیلان روی زمینهای کشاورزی

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با اشاره به تعداد زیاد فارغ التحصیلان کشاورزی در لرستان، بیان داشت: باید این فارغ التحصیلان به همت مسئولان به بخش کشاورزی ورود پیدا کنند و سر زمین های کشاورزی حاضر شوند.

حجت الاسلام میرعمادی با تاکید بر اینکه ساختار جهاد کشاورزی به لحاظ اداری باید کوچک شود، بیان داشت: باید مسئولان و فارغ التحصیلان فعالیت خود را بر روی اراضی کشاورزی متمرکز کنند.

تبلیغات اسلامی فعالیت مفید و موثری داشته است

وی همچنین به یکم تیرماه سالروز اطلاع رسانی دینی اشاره کرد و بیان داشت: سازمان تبلیغات اسلامی در این زمینه فعالیت مفید و موثری داشته است که این امر جای تقدیر دارد.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با تاکید بر ضرورت سرمایه گذاری در این بخش، عنوان کرد: دشمنان هر جا که خللی را دیده اند در آنجا نفوذ فرهنگی پیدا کرده اند و در هر جایی که ما شاهد نفوذ دشمنان هستیم باید بدانیم که آنجا خلل دینی وجود داشته است.

حجت الاسلام میرعمادی با تاکید بر اینکه برای ترویج و تبلیغ دین نیازمند همکاری دهیاران، بخشداران و فرمانداران هستیم، تصریح کرد: قریب به سه هزار روستا در لرستان وجود دارد که باید کار تبلیغ دین در آنها صورت گیرد.

وی با تاکید بر اینکه از زمان آغاز غیبت کبرا روحانیت همواره با مردم و در کنار آنها بوده است، تصریح کرد: انتظار این است که وقتی یک مبلغ در شهر یا روستا کار تبلیغ را انجام می دهد مردم هم به او کمک کنند.

خطیب جمعه خرم آباد با اشاره به مشکلات روحانیون در انجام امر تبلیغ، بیان داشت: متاسفانه همکاری و کمک مردم به روحانیون در این زمینه مقداری ضعیف است که این باید تقویت شود.

انتظار مردم برای حضور فعال نیروی انتظامی در برخورد با اراذل و اوباش

حجت الاسلام میرعمادی در ادامه سخنان خود به آغاز طرح ارتقا امنیت اخلاقی توسط نیروی انتظامی اشاره کرد و گفت: اقدام نیروی انتظامی برای اجرای این طرح در ایام تابستان قابل تقدیر است.

وی با اشاره به نارضایتی مردم از مزاحمت هایی که در خیابان و سایر اماکن توسط اراذل و اوباش ایجاد می شود، تصریح کرد: مردم انتظار دارند که با اینگونه مزاحمت ها و دیگر موارد چون مواد فروشی، قاچاق و ... برخورد شود.

کمکاری برخی دستگاهها در زمینه انجام وظایف خود پیرامون حجاب

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با تاکید بر اینکه مسئله حجاب و عفاف یک مسئله فرهنگی است، تصریح کرد: برای رفع مشکلات موجود در این بخش باید 26 دستگاه همکاری داشته باشد که ما شاهد هستیم که برخی از دستگاهها نه تنها همکاری نکرده اند بلکه به وضعیت بانوان شاغل در این ادارات نیز توجهی صورت نمی گیرد.

حجت الاسلام میرعمادی تصریح کرد: باید همه دستگاهها برای نهادینه کردن امنیت اخلاقی در جامعه همکاری و تلاش داشته باشند.

جنایتهای منافقین برای نسل جوان بازخوانی شود

وی همچنین در ادامه سخنان خود به جنایات های منافقین در کشورمان اشاره کرد و بیان داشت: تعداد زیادی از عزیزان ما در طول سالهای طی شده از پیروزی انقلاب اسلامی به دست منافقین شهید، جانباز و یا مجروح شده اند.

خطیب جمعه خرم آباد با تاکید بر اینکه باید چهره های پلید و جنایکار منافقین برای نسل جوان آشکار شود، بیان داشت: جنایت های صورت گرفته توسط منافقین علیه اقشار مختلف از شهدای محراب گرفته تا مردم شرکت کننده در نماز جمعه و ترورهای خیابانی باید برای نسل جوان و نوجوان کشورمان بازخوانی شود.

حجت الاسلام میرعمادی تصریح کرد: باید با برگزاری یادواره های مختلف شهدای کشورمان که به دست منافقین به شهادت رسیده اند را معرفی و پرده از چهره آمریکای جنایتکار برداشت.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی