بازدید 4015

عزم جدي برای عفاف ‌و حجاب وجود ندارد

منصور واعظی ادامه داد: جلسات اين كميته تا زماني كه در وزارت فرهنگ بود به طور مرتب انجام مي‌شد، ولي از زماني كه به وزارت كشور رفت، مدتي طول كشيد تا منسجم شود، اما امروز اين جلسات در آنجا نيز تشكيل مي‌شود.
کد خبر: ۱۷۱۱۹۵
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۰ - ۲۲:۴۸ 17 June 2011
دبير شوراي فرهنگ عمومي گفت: عزم جدي در دستگاه‌ها و قواي مختلف ايجاد نشده است و آنها وظايف خود به درستي انجام نمي‌دهند، چرا كه اگر انجام مي دادند وضعيت پوشش و آرايش جامعه به گونه‌اي ديگر بود.

به گزارش فارس، منصور واعظي دبير شوراي فرهنگ عمومي و عضو كميته ترويج و گسترش فرهنگ عفاف و حجاب كشور شب گذشته در برنامه ديروز، امروز، فردا در پاسخ به اين سؤال كه آيا اين كميته متشكل از ۲۲ عضو وزارتخانه‌ها، نهادها، سازمان‌ها با گذشت ۶-۵ سال از تصويب آن مقرر شده بود، هر ۶ ماه يك مرتبه گزارش عملكرد خود را به شوراي عالي انقلاب فرهنگي بدهد؟ اظهار داشت: مسئله مهم اين است كه اين مصوبه اجرا شده است ياخير. لذا آنچه كه من به عنوان دبير شوراي فرهنگ عمومي كشور مي‌توانم بگويم، اين است كه مي توان گفت با كارهاي صورت گرفته وضعيت پوشش و حجاب در كشور به چه صورت است.

وي ادامه داد: جلسات اين كميته تا زماني كه در وزارت فرهنگ بود به طور مرتب انجام مي‌شد، ولي از زماني كه به وزارت كشور رفت، مدتي طول كشيد تا منسجم شود، اما امروز اين جلسات در آنجا نيز تشكيل مي‌شود.

عضو كميته ترويج و گسترش فرهنگ عفاف و حجاب كشور گفت: موضوع اصلاح وضعيت پوشش و حجاب جامعه موضوعي بسيار مهم و جدي است و اصلاح آن نياز به عزم همه ۲۶ دستگاه مسئول دارد.

واعضي در پاسخ به اين سؤال كه آيا بررسي كرده‌ايد كه اين ۲۶ دستگاه چند درصد از وظايف خود را پيش برده‌اند، بيان داشت: اگر عزم جدي در اين دستگاه‌ها وجود داشت امروز وضعيت پوشش و حجاب در جامعه اين طور نبود كه در شهر مي‌بينيم.

وي تاكيد كرد: بايد تصميمم بگيريم با همكاري و همدلي همه دستگاه‌ها موضوع را پيش برده و به آن عمل كنيم، مصوبه شوراي عالي انقلاب فرهنگي مصوبه خوبي است، اما همانگونه كه اگر نسخه پزشك عمل نشود نتيجه نخواهد داشت، اگر اين مصوبه نيز اجرايي و عملياتي نشود مشكلات حل نخواهد شد.

دبير شوراي فرهنگ عمومي كشور تصريح كرد: عزم جدي در دستگاه‌ها و قواي مختلف ايجاد نشده است و آنها وظايف خود به درستي انجام نمي‌دهند، چرا كه اگر انجام مي دادند وضعيت پوشش و آرايش جامعه به گونه‌اي ديگر بود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست