بازدید 7061

آمریکا دیگر کشوری مسیحی نیست!

هر چند مسیحیت علی‌الظاهر همچنان دین رسمی آمریکایی‌هاست اما این کشور دیگر کشوری سکولار است و نه تنها به مسیحیت بلکه به هیچ دینی تعهدی ندارد.
کد خبر: ۱۷۰۸۴۹
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۰:۱۹ 15 June 2011
پایگاه آمریکایی آلترنت با بيان اينكه آمریکا را دیگر نباید کشوری مسیحی دانست،‌ تصريح كرد: هر آمریکایی به این موضوع آگاه است اما کسی آن را رسماً بیان نمی‌کند!

به گزارش جهان، پایگاه اطلاع‌رسانی آمریکایی آلترنت در گزارشی تصریح کرد که آمریکا را دیگر نباید کشوری مسیحی دانست؛ چرا که تعداد مسیحیان در این کشور از تعداد بی‌دینان و ملحدین کمتر است.

«آدام لی» نویسنده این مقاله تاکید کرده است که هر آمریکایی به این موضوع آگاه است اما کسی آن را رسماً بیان نمی‌کند!

وی تصریح کرده است که هر چند مسیحیت علی‌الظاهر همچنان دین رسمی آمریکایی‌هاست اما این کشور دیگر کشوری سکولار است و نه تنها به مسیحیت بلکه به هیچ دینی تعهدی ندارد.

نویسنده مقاله ضمن نقل قول از یک کارشناس چنین جلوه می‌دهد که در آمریکا نه تنها دیگر به دین اعتقادی ندارند بلکه حتی معجزات پیغمبران و اصل وجود خدا نیز برای آمریکایی‌ها زیر سوال رفته است.

آلترنت تصریح کرده است که اکنون این سوال در ذهن هر آمریکایی وجود دارد: «آیا من باید به خدا معتقد باشم و آیا رئیس‌جمهور آمریکا باید دین‌دار باشد؟»

گفتنی است، سقوط اعتقادی جامعه آمریکا خود را در سقوط اخلاقی نشان داده است تا آنجا که این کشور از نظر آمارهای امور غیراخلاقی دچار وضعیت بسیار نامناسبی است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی