بازدید 12830

سوال از صالحی درباره دیدارهای خارجی مشایی

آیا ملاقات با خارجیان با حضور نماینده رسمی وزارت خارجه صورت گرفته است؟ اگر جواب برای همه موارد مثبت نیست، وزارتخانه چگونه از سیر امور مربوط در جهت مصالح و سیاست های تایید شده مطمئن می شده است؟
کد خبر: ۱۷۰۷۵۹
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۷:۵۶ 14 June 2011
چهار نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با توجه به ماده 193 آئین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی، از وزیر امورخارجه درباره نقش اقای رحیم مشایی معاون سابق و رئیس دفتر فعلی رئیس جمهور در سیاست خارجی سوال كردند.

به گزارش الف، متن كامل این سوال به شرح زیر است:
 
ریاست محترم مجلس شورای اسلامی
سلام علیكم
 
خواهشمند است در اجرای ماده 193 آئین نامه داخلی دستور فرمائید، سوال مشروحه زیر از وزیر محترم امورخارجه جناب آقای دكتر صالحی به كمیسیون تخصصی ذیربط ارجاع شود
 
خلاصه سؤال: نقش آقای رحیم مشایی معاون سابق و رئیس دفتر فعلی رئیس جمهور در سیاست خارجی چیست؟
 
شرح:

بنابر گزارش های موثق، آقای مشایی در سمت معاون رئیس جمهور در میراث فرهنگی و نیز در سمت رئیس دفتر رئیس جمهور محترم، ده ها سفر خارجی داشته است و بیش از آن با ملاقات مقامات خارجی عمدتا در خارج از كشور داشته است. تعداد این سفرها و ملاقات ها و موضوع هر یك چه بود؟ آیا ملاقات با خارجیان با حضور نماینده رسمی وزارت خارجه صورت گرفته است؟ اگر جواب برای همه موارد مثبت نیست، وزارتخانه چگونه از سیر امور مربوط در جهت مصالح و سیاست های تایید شده مطمئن می شده است؟
 
گفتنی است، این نامه كه به امضای احمد توكلی و الیاس نادارن نمایندگان مردم تهران، ری و شمیرانات و اسلامشهر، امین حسن رحیمی نماینده مردم ملایر و محمد دهقان نماینده طرقبه و شاندیز رسیده است، به كمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی ارجاع شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار