بازدید 287747

ارزان‌ترین خودرو ایران از راه رسید+تصاویر

مدل کبریولت مینور حدود ۲ میلیون تومان از نوع کوپه ارزان‌تر است. این خودرو در صورت ارائه به صورت برقی با قیمت پایه 11.5 میلیون تومان و در صورت انتخاب نوع بنزینی با قیمت پایه 6.800 تا ۷ میلیون تومان در دسترس مشتریان خواهد بود.
کد خبر: ۱۶۹۵۹۲
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۱:۲۱ 09 June 2011
هر اندازه ایران خودرو و سایپا به دنبال طراحی خودرو ملی هستند، خودروسازان نوظهور و خصوصی کشور حلقه مفقوده این صنعت را در محصولات ارزان قیمت، کم مصرف و پاک می‌جویند. مینور نام نخستین خودرو برقی و کوچک شهری ایران است که توسط شرکت خودروسازی جنوب طراحی شده و قرار است به زودی به خیابان‌های ایران راه پیدا کند.

به گزارش عصرخودرو، مینور (Minor) در لغت نامه انگلیسی به معنای کوچک و جزئی است که با توجه به جثه و کلاس خودرو برای آن برگزیده شده و ریشه‌ای در لغت نامه فارسی ندارد هر چند تلفظ صحیح آن در زبان انگلیسی به صورت ماینور است.



مینور در کلاس خودرو‌های کوچک شهری (کلاس A) قرار می‌گیرد و به عنوان خودرویی با فاصله بین دو محور ۱. ۸ متر در زمره کوچک‌ترین خودروهای جهان قرار می‌گیرد. مینور در گروه خودروهایی قرار می‌گیرد که در جهان با نام NEV Neighborhood Electric Vehicle شناخته می‌شوند. این دسته از خودرو‌ها با استفاده از منبع انرژی پاک تغذیه می‌شوند و معمولا حداکثر سرعتی کمتر از ۷۲ کیلومتر در ساعت دارند. قوانین آمریکا، خودرو کم سرعت یا NEVرا به داشتن وزنی کمتر از ۱۴۰۰ کیلوگرم و حداکثر سرعت ۳۰ تا ۴۰ کیلومتر در ساعت محدود کرده است تا از معافیت مالیاتی برخوردار شوند. مینور بر اساس انتخاب مشتریان در دو نوع بنزنی و برقی و با قابلیت انتخاب آپشن‌های مختلف به بازارعرضه خواهد شد.



طراحی

طراحی مینور همانند خودرو معروف اسمارت Fortwo با استفاده از طرح آبششی و خط نقره‌ای روی بدنه هویت پیدا کرده است. این خودرو در ۷ رنگ به بازار عرضه خواهد شد که در همه این رنگ آمیزی‌ها بخش نقره‌ای ثابت است. مینور خودرویی کوچک با ظرفیت دو سرنشین است که در دو کلاس هاچ بک کبریولت و هاچ بک کوپه به بازار عرضه خواهد شد. بدنه این خودرو کوچک از ورقه فلزی با ضخامت 0.75 میلیمتر و سپر‌ها نیز از جنس پلاستیک طراحی می‌شوند. مینور اتاق خیلی کوچکی دارد اما فضای کافی برای قرار دادن امکانات و همچنین سفری درون شهری برای دو نفر وجود دارد. کنسول میانی علاوه بر پتانسیل قرار گیری سیستم صوتی، دریچه کولر و همچنین تنظیمات سیستم کولر و بخاری به یک محفظه نگهدارنده اجزا مجهز شده است. علاوه بر این موضوع، مینور از آپشن و قابلیت نصب کیسه هوا برای راننده و شاگرد بهره می‌برد. مشتریان پس از انتخاب اتاق مورد نظرشان می‌توانند به سراغ انتخاب پیشرانه و سیستم فنی بروند که در بخش بعدی به معرفی آن خواهیم پرداخت.



مینور با پیشرانه الکتریکی، یک انتخاب پاک

مینور محصول مشترک سه کشور ایران، چین و آمریکاست. باتری‌های مورد استفاده برای ایجاد قدرت در مینور بر اساس انتخاب مشتری در دو نوع اسیدی و لیتیومی در دسترس خواهند بود که با همکاری کمپانی US Battery تهیه می‌شوند. موتور الکتریکی مینور از ۶ باتری ۱۲ ولتی تشکیل می‌شود که بسته به انتخاب مشتری در نوع اسیدی حدود ۶۰۰ دلار و در نوع لیتیومی ۹۰۰ دلار قیمت دارند. عمر این باتری‌ها حدود ۳ سال برآورد شده و پس از اتمام این مدت، مشتری می‌بایست باتری‌های سیستم موتور الکتریکی خودرو را تعویض کند. انتقال قدرت (گیربکس) در نوع الکتریکی مینور با استفاده از کلید دو جهته که روی کنسول نصب شده است به چرخ‌های عقب صورت می‌گیرد. این کلید در دو حالت FWd و REV امکان حرکت به جلو و عقب را فراهم می‌کند. مشتریان برای شارژ مینور در مقایسه با رقبای دیگر نیازی به پایگاه‌های شارژ مخصوص ندارند و مینور همانند یک جاروبرقی سیم شارژ و دوشاخه‌ای دارد که با اتصال به هر نوع پریزی در عرض ۶ ساعت باتری‌های خالی این خودرو را شارژ می‌کند. بر اساس محاسبات صورت گرفته، هزینه هر بار شارژ مینور ۱۰۰۰ تومان برآورد شده است.

مینور با بهره گیری از موتور الکتریکی به قدرت7.5 کیلو وات و وزن ۹۱۰ کیلوگرمی (۶۴۰ کیلوگرم در نوع کبریولت) توانایی دستیابی به حداکثر سرعت ۴۰ کیلومتر در ساعت را داراست و در حالت شارژ کامل باتری مسافتی حدود ۸۰ کیلومتر را می‌پیماید.



پیشرانه بنزینی با مصرف کمتر از ۳ لیتر

خودروسازان جنوب علاوه بر موتور الکتریکی امکان انتخاب موتور بنزینی کم مصرف با حجم ۲۵۰ سی سی را نیز در اختیار مشتریان گذاشته است. پیشرانه تک سیلندر این خودرو توانایی تولید حداکثر قدرت ۱۸ اسب بخار را داراست و این مدل از مینور با ظرفیت باک ۱۸ لیتری مصرفی زیر ۳ لیتر در سیکل ترکیبی را به ارمغان می‌آورد. همانند نسخه الکتریکی، موتوربنزینی نیز توانایی دستیابی به حداکثر سرعت ۴۰ کیلومتر در ساعت را داراست. گیربکس در نظر گرفته شده برای تیپ بنزینی در سه حالت D برای حرکت به سمت جلو، N برای حالت خلاص و Rبرای حرکت به عقب طراحی شده و نیرو را همانند مدل الکتریکی به چرخ‌های عقب منتقل می‌کند.

ترمز‌ها در همه تیپ‌های مینور به صورت استاندارد در هر ۴ چرخ از نوع دیسکی خواهند بود.



آپشن‌های ایمنی

مینور شاید به خودی خود نتواندبا حداکثر سرعت ۴۰ کیلومتر در ساعت خطرساز باشد اما در صورت برخورد با خودرو دیگر نیازمند برخورداری از امکانات و تجهیزات ایمنی خاصی است که خودروسازان جنوب به عنوان آپشن برای مینور در نظر گرفته‌اند. مشتریان مینور کوپه ویا مینور C کبریولت می‌توانند با انتخاب امکاناتی نظیر سیتسم ترمز ABS، سیستم ترمز EBD، ایربگ راننده و سرنشین جلو و سنسور دنده عقب بر روی سپر تجهیزات ایمنی کاملی را روی خودرو مورد نظرشان داشته باشند. لازم به ذکر است مینور در تیپ پایه به هیچکدام از امکانات گفته شده مجهز نیست و برای انتخاب این آپشن‌ها مشتریان باید مبلغی اضــــافه بر قیمت خودرو پرداخت کنند.



 امکانت و تجهیزات

تیپ پایه مینور علاوه بر ترمز‌های دیسکی در ۴چرخ به سیستم بخاری و سیستم صوتی پایه تجهیز خواهد شد. مشتریانی علاوه بر این موارد می‌تواننــــد سقف پانورامیک، سیستم صوتی پیشرفته‌تر و همچنین کولر را به عنوان آپشن‌های دیگر روی مینور نصب کنند. مدل کبریولت مینور در حالت پایه به Soft Top تجهیز شده و مشتریانی که علاقه‌مند نصب Hard Topبر روی این خودرو هستند می‌توانند با پرداخت مبلغ ۷۰۰ هزار تومان، این آپشن را بر روی خودرویشان نصب کنند.



قیمت و زمان عرضه

مدل کبریولت مینور حدود ۲ میلیون تومان از نوع کوپه ارزان‌تر است. این خودرو در صورت ارائه به صورت برقی با قیمت پایه 11.5 میلیون تومان و در صورت انتخاب نوع بنزینی با قیمت پایه 6.800 تا ۷ میلیون تومان در دسترس مشتریان خواهد بود. خودروسازان جنوب زمان پیش فروش این خودرو را در بازار مهر ماه سال جاری اعلام کرده و احتمالا این پیش فروش با پرداخت مبلغ ۵ میلیون تومانی آغاز خواهد شد. مینور هم اکنون در مرحله کسب استاندارد‌های لازم برای شماره گذاری در ایران به سر می‌برد و بر اساس وعده مسئولان خودروسازان جنوب تا اواخر سال جاری به خیابان‌ها می‌آید. بر اساس برنامهریزی‌های صورت گرفته مینور در منطقه اقتصادی شیراز به صورت انبود به تولید خواهد رسید و خودروسازان جنوب قصد دارد برای تامین نیاز مشتریان مینور تا اواسط سال جاری در هر یک از استان‌ها یک نمایندگی فعال دایر نماید و حتی در صورت قطع تولید تا ۱۰ سال به صورت تضمینی قطعات مورد نیاز مشتریان مینور را با قیمتی ارزان تامین کند. خودروسازان جنوب مینور را با گارانتی بدون محدودیت دو ساله به بازار عرضه می‌کند.




تولید مشترک مینور در ایران، چین و آمریکا

بر اساس قرارداد منعقد شده بین شرکت خوردوسازان جنوب و شرکای طراحی مینور در دو کشور چین و آمریکا، سالانه ۳۰ هزار دستگاه از این خودرو به تولید خواهد رسید که ۴۰ درصد آن یعنی حدود ۱۲ هزار دستگاه سهم ایران است. چین و آمریکا نیز هر کدام ۳۰ درصد از تیراژ مذکور را در کشورشان عرضه می‌کنند.



بر اساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته، ۷۰ درصد مراحل تولید مینور در چین صورت خواهد گرفت و ۳۰ درصد باقی مانده که شامل نصب قطعات اتاق و برخی تجهیزات می‌شود در محل کارخانه خودروسازان جنوب صورت خواهد گرفت.



تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۸
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۲۸۸
ماشالله ولی این خودرو را به نظر شما با چقدر اختلاف قیمت می فروشند؟
پاسخ ها
سجاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۲
زیاد قیمتش500هزار تومانه
ب
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۹
من که روی شکل ماشین هساسم عاشقه این ماشینم شودم تابچه هستم دوست دارم سوارشبشم
خیلی افتضاح است با این قیمت بلاش
پاسخ ها
حسنوند
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۸
ماشینه خوبه فقط قیمتش بالست الان که دیگه ۱۳۹۷ هست همه چی گران
چقدر ارزون....!
L90هم قرار بود 7.5 میلیون باشه!!
پاسخ ها
ALIIIIIIIII
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
دوست عزیز من از ایران سال 98 دارم پیام میدم تا در اینجا ثبت بشه قیمت تندر شده 130 میلیون تومان
کجاش ارزونه ؟!
پاسخ ها
سارا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۱
ارزون يا گرون فرقي نداره . ما ملت ثابت كرديم كه هر چي به خوردمون دادن با كيفيت يا بي كيفيت مثل پرايد مزخرف ميخريم حتي اگه ده برابر قيمت هم بهمون بندازن . ...ميخريم چه جور هم ميخريم . حالا ميگن نه بزارين توليد بشه . حتي 20 ميليون هم بدن ما ميخريم . همونطور كه پرايد 5 ميليوني را خريديم 20 ميليون . پس ديگه فيلم در نيارين و هي نگين گرونه و ما نميخريم .
چه قدر تزیینات داخلی ش بی ریخت بود عین پراید.ولی بیرونش خوب بود(انگار واقعا کپی اسمارت بود)
فکر نکنم هیچ ابلهی پولشو بابت این ماشین بده
پاسخ ها
مهری
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
من می خرم چون برا جای پارکش مشکل ندارم و هزینه اش هم خوبه هههه
اگه ایراد فنی عمده ای نداشته باشه می خرمش
ببخشید باید خیلی احمق باشم که 7 میلیون بدم و یک خودرو بدون آپشن 2 نفره که ایمنی درستی هم نداره و با سرعت یک دوچرخه برابری می کنه سوار شم
با خودتون چی فکر کردید که تیتر ارزان ترین خودرو رو زدید
حالمونو به هم زدی
آخه 5 ملیون پول پیش بدم برا این لگن به درد نخور؟!!!!!!
چقدر ارزوووووووون؟!!!!!!!!!!!!!!1
خیلی مسخره است
کندی عبور و مرور میاره و باعث میشه خودروهای دیگر از پشت باهاش برخورد کنن که باعث تصادفات مرگبار میشه
برای شهربازی مناسبه نه خیابانهای جهان
اونم 7 ملیون قیمت داره ! با این پول با این پول تو آلمان بنز میخرن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۸
اول برو ادب یاد بگیر ثانیا بهتر از پراید 20 میلیونی
این پاراگراف آخر، یعنی اینکه ایران فقط این رو مونتاژ می کنه دیگه؟؟؟؟!!!!
خودرو با این ظاهر و با این قیمت واقعاً ارزون !!!!!!! حتماً در ایران شرکت می خوره
خداییش هفت میلیون ارزونه بابا با این پول بیرون از این مملکت ببین چه ماشینهایی میشه خرید بخدا زشته عادت کردیم هرچیزی رو بهمون بندازن
20
20
این ماشین فقط دو مییلیون میارزه بقیش پول زوره تمام ماشین های ایران یه 7 و8 میلیونی یا حتی بیشتر از ایرانی بد بخت پول زور میگیرند اینم روش
خدایی روتون شد این قیمت و پیشنهاد دادین؟این ماشین یا بهتر بگم اسباب بازی بیشتر از 700-800 هزار تومن نمی ارزه.
چنان گفتین ارزانترین که حداکثرقیمتی که به فکرمون رسید2میلیون بود! واقعافقط ازمردم بیچاره پول مفت میگیرین..بااین قیمتی که روش گذاشتین توی کشورعراق میشه تویوتا کمری خرید اونوقت توی این ایرانه...هیچی..ماشین مال خودتون!
تعجب میکنم این کجاش ارزونه،هه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۸
باشه تو اگه تونستی کمری بخر!!!
اگه خود شركت سازنده كولر نذاره تو ناطق گرم هيچ استقبالي نميشه
یک خودرو سوخت آب !!! حداکثر سرعت 120 کیلومتر می ره ساخت در زاپن ولی در ایران ارزان ترین خودرو ایران حداکثر سرعت 40 کیلو متر همین قیمت 7 میلیون ولی پزو 206 در دبی 3 میلیون تومان موفق باش !!!
خیلی مسخره است سپند با 4950000تومان که ارزان تر است
من تکنسین اتومکانیک هستم.
خودرو مذکور فقط جنبه تجاری و بواسته عرضه جدید ظاهرش چشم پرکن میباشد ولی از لحاظ فنی فاقد هر گونه ارزش و کیفیت هست . با 7 میلیون میشه یه پزو 405 - 206- یا پراید دست دوم سالم خرید . البته موتور سیکلت هم بمراتب بهتر از این خودرو چینی هست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۸
من مگه خنگم 11 نیم ملیون برا ای ماشین رو نفره بدم میرم پرا صبا میخرم
فکرکنم اگر به گذشته برگردیم خیلی اذیت نشیم چون سرعت همه وسیله ها به جایی که بالا بره داره پایین میاد
فکرکنم اگر به گذشته برگردیم خیلی اذیت نشیم چون سرعت همه وسیله ها به جایی که بالا بره داره پایین میاد
خیلی خیلی خیلی آشغال و بیخود و زشت و.... میباشد
اگه 7ملیون ÷پول داشتم میدادم یه پراید بعدم مینداختمش تو خط باهاش مسافر کشی میکردم حالش میبردم.
آخه توروخدا شما بگین کدوم....میاد11میلیون پول یه ماشین یه وجبی که40تاهم بیشتر سرعت نمیره بده؟اونم که70درصدش واسه چینه!!!!
بد ترین ماشین ایران بود
اسباب بازی می سازید یا خودرو؟
ماشین قیمتش یک میلیون و500 هزار تومن نه 7 میلیون در ضمن قیمت نمیدونین الکی چرت و پرت نگین
7میلیونو میدم یک ماشین خوب میگرم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۳
کی؟؟؟!!!!!
خیلی خیلی مسخره اس دور ازجون شما ادم باید مغز خر خورده باشه که 7 ملیون به این پول بده.
من همین الان این ماشین رو در سایت آمیکو دیدم. قیمت این ماشین در چین حدود ۳هزار دلار هست!!!!!!!!!
ضمنا این ماشین خیلی خیلی ضعیف هست. فقط قابل استفاده در شهر هست. حتی در بعضی نقاط شهر که سربالایی هست ماشین بنزینی ۱۶ سوپاپ به زور بالا میره چه برسه به این!
اگر روی قدرت این ماشین بیشتر کار کنند خیلی خودرو بهتری در میاد.
با این قیمتهای غیر واقعی و غیر طبیعی در ایران اگر سوار الاغ بشویم
خیلی با صرفه تر است. همان مثل فدیمها و گذشته ها
آخه حماقت تا چه حد، این ارزونه!
عجب ارزونه بابا....
جاوید وعلی وامید وفیروز دکی با xbaxعوض می کنید
مگه ادم دیوانه باشه که پول به همچین اسباب بازیی بده
500000تومن بفروشین گیرم.
یک میلیون هم ارزش نداره آدم بخاد دو نفره سوار شه میره موتور میخره قیمتش ارزونتره مصرفش کمتره مگه دیوونه شدیم اینو بخریم
آدم یک پراید دست دوم میخره 4 یا 5 نفرم جا میگیره باهاش بیرون از شهر هم میره اگرم به خاطر مسایل زیست محیتی بخواد این ماشینو بخره دوچرخه می خره شاید فقط به درد پیرمردهای باز نشسته بخوره که میخان برن پارک یا خرید تازه بازم فکر نکنم اینقدر هزینه کنن چون عقلشون کار میکنه
اسباب بازی خوبیه ،واسه بچم میخرم ولی قیمت این اسباب بازی یه خورده گرون نیست؟!‏؟‏!‏
باخودتون چي فكركردين يه ماشين دونفره بي امنيت خودشم 7ميليون.
بدنیست اماقیمتش نسبت به امکاناتش خیلی زیاده
اسباب بازی زاهی بازارمیخوان بکنین یا ماشین؟سرعت ماشیت خیلی پایینه به درد تازه گواهینامه گرفته باشن ودخترهم باشن نه برای کسانی که حداقل6ماه بیشترگواهینامه داشته باشن
اسباب بازی زاهی بازارمیخوان بکنین یا ماشین
سلام
لطفا در صورت امکان از الان پیش فروش کنید چون در سال آینده ممکنه وضع اقتصادی بدتر بشه...اگر جوابتون مثبت هست ممنون میشم به ایمیل من پاسخ بدید.
ببخشید این خودروی ملی گواهینامه هم می خواد
پاسخ ها
کیوان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۳۱
سوال جالبیه احتمالا جوابش منفی چون باعث میشه حجم ترافیک حداقل سه برابر بشه که زیر ساختش کلا نیست بعلاوه گواهی نامه یکی از منابع درامد قوی برای راهنمایی رانندگی و کلا بعید بنظر میرسه
ببخشید این خودروی ملی گواهینامه هم می خواد
بسیار زیبا بود انشا الله زود تو خیابان های کشور عزیز خود ببینمش
بهترین ماشین ایرونی است به درد درز لای دیوار میخوره
ماشین کوکی خواهرزاده من بیشتر از این سرعت داره‌‌‌!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
دو تا سه ميليون اخرين قيمتشه.از عكسها ميشه فهميد كه حتي قطعات داخلي مثل كليدهاي كولر خيلي بي كيفيت هستند.
خیلی خوبه
چرا باىد اىنو بخرىم نمىدونم واقعا کشف کردىن...
واقعاماشین جالبی است من خودم طراحی ماشین میکنم متشکرم ازجوانان ایرانی که این خودروراطراحی کرده اند.
پاسخ ها
کیوان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۳۱
آقا من برنامه نویس و طراح الکترونیک هستم و فکر میکنم اگر اجازه این جور کارا باشه میشه امکانات و کارایی های زیادی ایجاد کرد بدم نمیاد در این مورد تبادل اطلاعات داشته باشم پس با من تماس بگیرید
فقط یکلمه چشه بازار در میاد با این کالسکه واسه اونایکه دوقلو دارن خوبه پوشکاشونم میبرن باخودشون
عااااااااااللللللللللی
فقط اگه زود تر به تولید انبوه برسه خیلی خوب تر میشه
واقعا براي سازندگان اين ماشين متاسفم و خاك تو سره افرادي كه از اسباب بازي اشغال اين همه تعريف ميكنن . ادم سوار خر ميشه سوار مينور نميشه .
سرعت اين ماشين را حد اقلا ١٤٠كيلومت در ساعت كنند
خوب آدم میترسته اینوبخره کوچولواست ماشینای دیگه لهش میکنندچطوری جرات کنیم بااین بریم بیرون
سرعت عادی ماشین ها در کوچه های تنگ تهران 50 تاست اون وقت این ماشین گرون و مزخرف به چه دردی می خوره آدم با این پول بره لگنی مثل پراید و پیکان بخره خیلی بهتره
سرعت عادی ماشین ها در کوچه های تنگ تهران 50 تاست اون وقت این ماشین گرون و مزخرف به چه دردی می خوره آدم با این پول بره لگنی مثل پراید و پیکان بخره خیلی بهتره
سرعت عادی ماشین ها در کوچه های تنگ تهران 50 تاست اون وقت این ماشین گرون و مزخرف به چه دردی می خوره آدم با این پول بره لگنی مثل پراید و پیکان بخره خیلی بهتره
اين ماشين براي كساني است كه به محيط زيست اهميت مي دهند در أمريكا فقط استادان دانشگاه و افراد با فرهنگ استقبال كرده أند
خيلي خوبه ببيني قيمت شون چنده
خيلي خوبه ببيني قيمت شون چنده
خيلي خوبه ببيني قيمت شون چنده
خيلي خوبه ببيني قيمت شون چنده
زرشک. با تخته و کارتن بشینی خودت بسازی خیلی بهتره تا 11 میلیون بدی به این ماشین مسخره.خوبه دیگه واسه چین بازار کار و سرمایه درست میکنیم
جان ما این مطلب رو از توی سایت بردارید بهتون میخندن،اگه یاد ندارید چیزی درست کنید سرجاتون بنشینید سنگین ترید!
خوبه ،ولی چجوری باید خریداری کنیم
ههههههههههههههههههه
سم طلای جانعلی از این بهتره بهش یونجه بدی50کیلومتر میره با1ملیون میشه مدل 93خرید
خوبه آدرس بدید یکیشان را بخریم
40 کیلومتر؟ مزخرفه
تازه مثل پر کاغذ میمونه یه ماشین با سرعت از کنارش رد شده چپ میکنه
راستی تعمیرکارش کیه!!
عکسای اول صندلیش خوشگل بود این عکس آخریه چرا صندلیش اینقدر دره پیته؟سیستم داخلیش چرا اینطوریه؟از پلاستیک مواد کهنه اونم با درجه خیلی خیلی آشغال درست شده.خوب چرا حداقل از پلاستیک نو و تمیز استفاده نکردن؟توی عکس هشتم کاااملا مشخصه از چه مواد کهنه و بی رنگ و رویی استفاده شده.
حالا اگه 2تومن بود بدک نبود.هه.
واقعا خسته نباشید با این تکنولوژیتون.کشورای دیگه چی ساختن شماها چی ساختید!!!! کشورای دیگه بهترین ماشینارو با کمترین قیمت تقدیم میکنن به ملتشون، شماها تو ایران بدتریت ماشینارو با بیشترین قیمت میندازیت به ملتتون ایران
اگه باطرهاش بترکه راننده اجکت میشه به فضا
جلو داشبرد فکر کنم دادن مدرسه موشها طراحی کردن
اگر به نظرم قيمتش رو نصف يا كمي بيشتر از نصف كنن مردم ميخرن .من شخصا دوست دارم ولي نه با اين قيمت .
قیمتش بالاست خرجشم که مطمئنن سالی به 1500000تومان میرسه پس به درد نمیخوره بچه ها
این ماشین 6 ملیونی رو به مای مظلوم محروم زجرکشیده 24 ملیون غالب میکنند
کشورهای توسعه یافته روزبه روز کیفیت،امنیت،سرعت ماشیناشونو میبرن بالا ایرانم روز به روز میاره پایین
با7تومن بهترین رنو PK میشه گرفت که هر چی باشه صدمرتبه بهتر از اینه البته نمیشه اسمشه ماشین گذاشت چون سرعتش از تراکتور هم کمتره چی میشد مثلا موتور 800سی سی روش بندازن ک سرعتش مطمئنا بیش از 120تا میشد قیمتشم فوقش 2تومن بیشتر میشد از تهران بخوای بری مشهد 10روز طول میکشه به هر حال زحمت کشیدن تا زمین و آسمان خدا خالی نمونه
خیلی باهال بود
اگه سرعتش حداقل به 70برسه برای انهایی که جهت رفت وامد به محل کارنیازبه خودرودارن مناسبه وخودروهای تک سرنشین قابل کنترل میشه حتما میخرم
فقط بدرد استفاده تو شهربازی و دور دور تو محله یا مناطق تفریحی و شایدم دانشگاه میخوره
:
خیلی به ماشیتایه کوچول موچول امید وار بودم
ناامید شدم
با این امنیت جانی بالاش صد رحمت به پراید
تازه مثلا الکی ارزون ترین هم هست
بریم خر بگیریم ارزونتره
خخخخخ
خودرو مرسدس اسمارت که قراره به وسیله ایران خودرو وارد بازار ایران بشه با این نمونه ایرانی کلی فرق داره... سیستمش سرعت ایمنیش حتی تو جنسه بدنه هم فرق دارن.... اون خودرو که مال شرکت مرسدس و الان تازه وارد ایران میشه خیلی وقته امثالش تو شهرای بزرگی مثل پاریس و نیویورک و توکیو و... هست
واقعا چقدر می خوایم جهان سومی بمونیم بابا یکم حرکت ای دولت مردان یکم همت داشته باشین یکم حمایت کنید برین یه مقایسه با خودروی برقی تسلا داشته باشین تا دنیا دستتون بیاد .
دولت باید روی این ماشین ها یارانه بده و از تولید کننده های این نوع ماشینها حمایت کنه تا استفاده آن بین مردم جابیفته.باید قیمت این ماشینها از ماشینهای با سوخت فسیلی کمتر باشه تا مردم میل به خریدن داشته باشند.
سلام.ترجیح میدم همون پیکان جوانان خودمو سوار بشم.خخخخ
با سلام
این خودرو کجاش ایرانی، 70% در چین انجام میش، 30% ایران اون مونتاژ. خوب یکدفعه بگین چینی خیال همه را راحت کنید. من بجا این یه موتور سیکلت می خرم هم راحت هم توی شلغی خیابون گیر نمکنم. هم سرعتش بیشتر و از هم مهمتر دنبال جا پارک نمیگردم.
بووووووووووووق
قیمت چقدره؟
من بخوام با دوچرخه برم محل کارم سریعتر میرسم تا با این ماشین اخه 40تا شد سرعت ؟؟!!!!!!!
مگه میخواین ماشین شارژی بدین توپارک بچه ها بازی کنن ؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
خوب شد پول نریختم به حساب این خودرو!!!!!!!!!!!!!
ظاهرا لياقت ما ايرانيها بيشتر از اين نيست
خیلی‌خوبه‌ حد‌عقل‌از‌موتور‌بهتره‌ههه
خیلی زودتر باید این خودرو ها میومد بازار از کجا وشرایط خریدش چجوریه لطفا اطلاع بدین من خریدارم برای داخل شهر از موتور که بهتره
سلام.بنظر من ماشین خوبیه.میخواستم بدونم این ماشین پلاک میشه یا نه؟
لطفا جواب بدیم.
متشکرم
به نظر من عالی
به نظرمن ماشین خوبیه.چون هم کم خرجه هم هوا رو الوده نمیکنه(مدل برقی)براترافیکم خوبه.برای مسافتای شهری عالیه.
سلام
خسته نباشید لطفا بفرمایید از کجا میتوان کوچکترین و ارزانترین خورو ایران را خریداری نمود .
با سلام ... بايد عرض كنم به نظرم اين خودرو جاي خودش رو باز ميكنه الخصوص انتخاب هرخانم دانشجو يا خانه داري خواهد بود... ولي اي كاش كوچكتر بود .. شبهه موتور سيكلت با سرعت بالاتر يك نفره يا دو نفره به صورت صندلي راننده و صندلي همراه پشت صندلي راننده تعبيه ميشد ... يه وسيله اي باسرعت بالاتر فرضتر راحت تر با قيمت مناسب تر تا همه بتونن ماشين هاي شخصي رو كنار بزارن و در مسيرهاي شلوغ مثل دوچرخه از اين وسيله استفاده كنن ...
این خودرو با این مشخصات بیاد بازار کشته زیادی خواهد داد
این بیشتر بدرد شهربازی می خوره.مثل ماشین حمل قلفبازها می مونه.
به جای تولید ماشین باید برن سیرک بزنند ..... ..
این جور ماشین ها به درد ایران نمی خوره
اصن یه لحظه با بی ام دبلیو i8 اشتباه گرفتم بس که شباهت دارن
دو درب.برقی.طراحی زیبا استحکام.و...!!
چی فکرکردین اینو تولید کردید
البته خسته نباشید ولی نمیخرنش
سرعتش پایینه استحکام نداره امنیت نداره دو نفرس و شبیه اسباب بازی میمونه
خارجیا چیمیدن بیرون شما چی دادید بیرون
اونم چی محصول مشترک ایران و چین و امریکا
پس چیش ملیه؟ فک کنم تصادفشو ما باید انجام بدیم
هم قیمتش در مقایسه با پراید بیست میلیونی خیلی پایینتره هم امکاناتش با توجه به بی نیاز بودن از بنزین و کارت سوخت بالاتره هم با توجه به سرعتش امنیتش از پراید بالا تره هزینشم برق و اگر شب شارژ کنی تا صبح که دیگه تقریبا مجانی میشه تو ترافیک تهران بیشتر از این سرعت نمیتونیم بریم من بیست میلیون به پراید نمیدم که از کولرش استفاده نمیکنم چون مصرف سوختش بالا میره و واقعا مشین خطرناکیه اما این ماشین خیلی عالیه
برا تولد خانمم یکیشو براش میخرم
طراحی عالی ولی تزئینات داخلی واقعا صفر بود ، اخه وقتی یه خودرو قراره برقی باشه چرا از یه مونیتور استفاده نمیشه ؟ حداقل میتونه جلوه بیشتری به خودرو بده
محصول آقای آرین روچراتولیدنمیکنیدالبته چون فکرخارجی خارجیتره فکرایرانی بایدبپوسه؟؟؟؟واقعآکه متأسفم برای شرکتای خودروسازیمون چینیییییی؟؟؟نشکنه این ماشینتون
من میگم خیلی عالیه که برقی هست ولی سرعتش خیلی ضعیفه فضای داخلی خیلی کوچیکه باید بیشتر روش کار کرد
سلام
با توجه به سال انتشار این خبر یعنی الان داخل ایران باید باشه!!!
میشه توضیح بدین لطفا؟
سلام این ماشین قیمت اش جنده وچطوری میشه خرید؟
کاش بجای کپی کردن خودمون سلیقه داشتیم....با مراید از نظر امنیتی فرقی نداره خوبه بالاخره ارزونتراز پرایده..البته اولش میگن این ولی قیمتو اخره تولید حساب میکنن..مثل همون جوجه....
بیشتر شبیه این ماشین برقی اسباب بازیاست که بچه ها جدیدا سوار میشن- بدرد خیابون نمیخوره- بعدم چه آدم عاقلی مییاد 7 میلیون پول بی زبونو که تو کشورهای دیگه میشه باهاش بهترین ماشینو خرید-بده پای این اسباب بازی.
این خودرو گواهی نامه هم میخواد
گواهینامه میخواد یا نه اگر نخواد هم باید هشتاد تا بره بیمه چقدر باید داد قیمتش هم چهار بیشتر نمی ارزه
به نظرمن خیلی باید روی طرحش فکرکردسرعت کم شلوغی خیابان با هم سازگارنسیت وقیمت باکارایی خودروهماهنگ نیست وازهمه مهمترقبل ازروانه کردن به بازاربایدفرهنگ استفاده ازخودرو راجاانداخت
اسباب بازیه ایا چقد قیافه بی ریخت وزشتی داره حداقل رنگشو یک دست میکردین این که هفت رنگ شد
حداقل باید سرعت 60 کیلومتر رو داشته باشه
اما جالبه وارد بازار بشه میخرم
خیلی خیلی ضعیفه ولی برا اولین بار در ایران خوبه داخل ماشین مفت نمیارزه طراحی بیرون بد نیست ولی رنگ مناسبی نداره در ۻمن سرعت وجادار نبودنش عیب بزرگشه
در ایران آنقدر مغز ها و ذهنهای خوب است که ۲۰ برابر بهتر از این میتوانن بسازن /ان وقت همایت نمیشه در ایران میرن لاکپشت از افریقا میارن /در عجبیم /و کاریهم از دستمان بر نمیاد /کاربر این سایت لطفا تایید کن تا دوستان نظر بدن
سلام به هموطن های گلم
من از ترکیه پیام می دم
بنظر من این یک خودروی اکی است چون در درجه اول الودگی نداره
دوم سوخت کمی مصرف داره
سوم از مسیر باریک هم رد می شه
چهارم استهلاک پایین داره
من چند سالیست ایران نرفتم اما اینجا قیمت سوخت بالاست و مالیات خودرو بر اساس مدل و نوع موتود
تا جایی هم که می دونم مثلا تو تهران اینقدر ترافیک است که نمی شه بیشتر 5 کیلومتر بیشتر رفت
یا بعضی وقت ها تعطیلی مدارس واسه الودگی
چشم ها را باید شست جوری دیگر باید دید
عالیه برای تهران ولی سرعتش خیلی پایینه
دوست عزیز لطفا کمی بیشتر عکس از موتور و سیستم های داخلی این خودرو بگذارید
بنده خدا مهندس ارین ماشین درست کرده صد برابر ازاین بهتر وموفق تر بعد اینو با دو شرکت دیگه ساختن میخوان قالب مردم کنند
خوشم آمد می خواهم بخرم می شه
خیلی خوبه چجوری بخریم یا سفارش دهیم
بنظر من بهتر ازموتور سيكلت حداقل چهارتا چرخ دره وصندلي راحتي داره براي كاراي خونه وخريد واداري خوبه جاي كمتري ميگيره ومصرف كمتري جالبتر از همه چيز كمكاش موتورسيكليتي خخخخخخخخخخخخخ
این خودروها به درد من نمی خورد
قیمت اتومبیل خودرو ماشین شارژی فوق پیشرفته روز دنیا .
۲۵ ملیون تومان است
کشور جمهوری خلق چین ده صنعت خودرو شارژی فوق پیشرفته روز دنیا را برای ایران من بسازید .
خداوکیل زیاد ه
باید بزرگش کنن طراحی داخلش خوب نیست حداقل ی مانیتور میخواد با چندتا آپشن دیگه روی ایمنی ماشین باید کار کنن و سرعتش رو به ۹۰ کیلومتر در ساعت برسونن اینطوری برای ی ماشین شهری خوب میشه با قیمت ۱۴ میلیون
دو چرخه سوار شی راحت تره حداقل یه چیزی میساختین بشه مسافرتی چیزی. باهاش رف بعد یه مشگلی که دارین دوس دا ین سریع یه چیزی بزنیین بره (ماس مالی کنین ) واقعا ایران دیگه جای زندگی نیست خاهشا وقتی میخاین یه کاری کنی یا رست انجام بدین یا اصلا انجام ندین سنگین تره
سلام عرض می کنم. خودروی برقی داروی درمان مشکلات شهرهای بزرگ است . بخصوص اگر کوچک و حتی تک نفره تولید شود ( بیش از 50% خودروها در عمل تک سرنشین هستند) زیرا موجب صرفه جویی در مصرف انرژی و اشغال سطح خیابان می شوند .
* لازم است به طراحی ؛ زیبا / با دوام / سرعت کافی ( برای پاسخگویی در شهر بزرگراهی ) آنها نیز توجه داشت تا با اقبال مشتری مواجه شوند . ارادتمند .
من این ماشین رو میخوام فقط شماره تلفن میخوام لطفا
سلام،ممنون از تلاش شرکت خودروسازان جنوب،لطفا نحوه خرید این نوع ماشین رو بفرمائید
سلام واقعا شرم آوره 11.5 میلیون تومان آن هم برای یک خودروی کوچک و خطر ناک که سرعتش در حد یک دوچرخست؟
اون دوست عزیز که میگن تو شرایط ترافیک فعلی شهرهای بزرگ ایران خوبه باید توجه کنن که اکثر شهر های بزرگ ایران دارای اتوبان هایی هستند که در آنها نمیشود با سرعت زیر 60 km/h حرکت کرد زیرا اگر با سرعت کمتری حرکت کنی تو را له میکنند
2-ممکن است بفرمائید خب مگر مجبوری از داخل شهر و خیابان های داخل شهر برو
در جواب این سوالتان هم عرض میکنم من دیوانه نیستم که با یک خودروی به این کوچکی بروم در ترافیک و سرم را مقابل اگزوز خودروهای بنزینی قرار دهم
چه اسباب بازی جالبی... حتما میخرمش!
چه اسباب بازی جالبی... حتما میخرمش!
این ماشینورا بجای دوچرخه بزارند برای خانوما اخه یک فکریم برای خانوما نمکنند بجای موتور ودوچرخه یک چیزم برای خانوما اختراع میکردند بجای این همه محدودیت
هر کی بخره خره .
چرا امنيت جاده ها رو كاهش ميدين؟ چين و آمريكا جاده هاش بيش از چهار باند گذر در هر طرف از خيابون داره ولي جاده هاي كم عرض ما كشش اين اسباب بازي رو نداره.در ضمن اونا اين خودرو رو براي آموزش و در فضاهاي بسته به كار ميبرن نه مثل ما براي جاده ها و خيابانها.
اگر سرعتش حداقل 80 کیلومتر بود می ارزید من میخریدم برای داخل شهر ولی با این سرعت قیمتش 2/5 بیشتر نمی ارزه اونم برای دکور
اگر موتور بنزینی بخری ..خیلی بهتر از ماشین برقی هست...
ایا رانندگی با این خودرو نیاز به گواهینامه دارد لطفا در ایمیلم به بنده پاسخ دهید
موتور از این این لگن بهتره حتی اگه پنج میلیونم بود بازم گرون بود
سلام
خیلی عالیست
هم قیمتش هم شکلش فقط خطر ناک است
11 میلیونو میدم یه پراید دست دو میگیرم,بجای 40 تا 180 تا سرعت میره,هم باهاش میتونم مسافرکشی کنم هم میتونم مسافرت برم نه اینکه بزور فقط تو شهر بچرخم باهاش,تازه 5 نفرم جا داره نه 2 نفر!!!! مردمو چی فرض کردین واقعا؟!!!!!!!!!!!!!
دستشویی خونه ما دوره میخرمش
الان خرداد 96 وتاریخ خبرخرداد90 پس کی میاد ها؟
پیاده بریم که زود تر میرسیم
قیمش چنده اما خیلی خشکلهواز کدوم شهر تیران است
سلام,اولا این برا بازی گلف خوبه!!!!
ثانیا چرا خودروالکتریکی هوشمند اقای جمشید آرین که یکی از بهترین هاست تولید نمیشه!!!
یکم مطالعه کنید در مورد جمشید آرین!!!
سلام خوب چی شد چرا نیومد ما یکی بخریم ...
من دنبال اریانا هستم چرا که اپشن های بیشتر داره ولی از مهندس ارین طراح این خودرو خبری نیست
یاد ماشین کنترلی های دو دگمه ای افتادم که فقط جلو عقب میرفتن
به نظر من ماشین خوبیه اگر از امنیت خوبی برخوردار باشه وقیمتش هم خیلی بالاست اگر ۵ یا۶ ملیون باشه من میخوام چون برای رفت وآمد در شهر پر ترافیک خوبه مگه تو با سرعت ۶۰ بیشتر میتونید رانندگی کنید وبرا پارک هم به اندازه یه موتور کوچک جا می خواد وهوا ی شهر هم تمییز میشه
با سلام.من دوست دارم این خودرو را از نزدیک ببینم و تست کنم.و چرا آریانا که خیلی اپشن ها ی بیشتری داشت فراموش شد و خبری ازش نیست.من عاشق خودروهای شارژی هستم ولی ای کاش امکاناتی برای معرفی این خوروها فراهم میشد.ممنونم.
سلام اصلا خوب نیست قیمت بالاست
من یکی سه میلیون وپانصد دوسال پیش دو تا عقاب طلایی خریدم یی جوجش دادم یک میلیون دادم حالا مریضم هفت بدم جا این ماشین چرت
درسته که نهایت آدم موتور میگیره به جای این خودرو ولی خانمها چکار کنن؟ موتور سوار شن ؟ من دوست دارم ماشین برقی کم مصرف سوار شم چون نمی‌خوام سهمی در آلوده کردن شهرم داشته باشم و برای دانشگاه رفتن ازش استفاده میکنم و نهایت سفرای کوتاه شهری ... ولی به نظرم ۴۰ کیلومتر خیلی کمه این باعث تصادف میشه چون همه در ایران خیلی با سرعت رانندگی میکنن.. کاش تا ۶۰ کیلومتر بوذ
اول اینکه این خبر برای شش سال پیشه و قطعا به مشکل خوردن و تولید نشد، دوم اینکه توی اکثر‌نظرات دیدم نوشتن باهاش توی جاده خطر داره بریم یا سرعتش کمه، آقایون و خانوم هایی که از این نظرات دادین شماها واقعا فیلسوف هستید قدر خودتونو بدونید ، خودرو شهری برای مسافرت نیست و توی اکثر کشورها با خودرو های در حد رنو پی کی و پراید و ماتیز و کلا توی این رنج فقط داخل شهر تردد میکنن و برای رفتن به سرکار و خرید و تفریح داخل شهر استفاده میشه ، پس نیایید بگید برای جاده خوب نیست، ولی در کل کاش تولید میشد قطعا میخریدم چون حرکت داون ماشینم توی این ترافیک تهران نمیصرفه و اعصاب رو خورد میکنه
هر دم ازین باغ ...بری میرسد
خودروی مذکور رو اگه بخوای تو پارکینگ خونت سرهم کنی ...دو تومن هم در نمیاد...واقعا خجالت نمیکشید؟؟؟؟
این که ۷۰ درصد کاراشو چین انجام میده..۳۰ درصدش که جا انداختن چرخا و صندلیاشه شما انجام میدی...بعد شده محصول مشترک ایران و چین پ امریکا...اونوقت آمریکا کدوم کارو انجام داده؟؟؟؟؟؟
سلام این خ
اين مورد نظر نيست مورد نظر من يوز ميباشدولي يك سوال برايم پسش امده كه ايا اينها تساز به گراني نامه دارند يا خير ؟
لطفا به ایران خودرو و سایپا بگین خودروی الکتریک مخترع ایرانی آقای آرین که از این پیشرفته تر و زیباتره چرا تولید نمیکنین????
کاشکی توی ظاهرش حداقل کمی خلاقیت به خرج می دادن و زیباتر طراحی می کردند مثلا رو باز می شد یا رنگ بندی قشنگ و جلوبندی قشنگ داشت حیف....
چقدر مسخر بود باس مبلغ رو خیلی پایین بیارن تا یه گدایی بخره اخه اینم قیمته
سلام
خسته نباشین

عکسی ک از کمک فنر ماشین گذاشتین سیم ترمز لای فنر گیر کرده لطفا برسی گردد

ممنون

شرمنده ها یکم حساسم

خخخخ
به چه درد می خوره تو تیتر نوشتین ۷۲ کیلومتر می ره ولی دوستان گفتن ۴۰ کیلومتر
خوب بلدین کلاه برداری کنید$$$
این ماشین فقط ب درفردهای مجرد میخوره
اونم برای داخل شهر
بیرون شهر اصلا نمیشه با اینا رفت
ماشینای خوبی هستن برا داخل شهری فقط گرونه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۰
اگر پراید ۱۱۱ ۳۷ میلیون باشد این خودرو ، خودروی خوبی است و قیمتش هم خیلی خیلی بد نیست!متوسطه
خیلی گرونن ما همین ۷ ملیونو میدیم ی ۲۰۶ میندازیم زیر پامون ۱ ملیونم نمیارزن
مقایسه این خودرو با سدان ها بسیار اشتباه است چون این مدل شاسی و بدنه در کلاس تعریفی خود جای دارد که جایگزین بسیار مناسبی برای خودروهای تک سرنشین و موتور سیلکت های حاثه ساز است، حجم کوچک و به طبع جای پارک کمتر، مصرف سوخت کمتر و در موتور برقی با سوخت پاک مزیت های بسیار مفیدی است که در صورت فراگیر شدن می تواند درصد قابل توجهی از معضلات شهری و ترافیکی را حل کند، البته این خبر در سال 1390 ثبت شده و با گذشت هفت سال فعلاً هیچ خبری از این خودرو در شهرهای ایران نیست فقط امیدوارم با قیمت مناسب عرضه بشه در غیر اینصورت ازش استقبال خوبی نمیشه!
خیلی این ماشین مضغرفه البته از ملت ما همین بر میاد واقا خاک تو سرتون باماشیناتون
چجوری‌ بایدخریدش
از نظر من خوبه به پسرم قل دادم اگه کارنامه کلاس اولش خوب بود یدونه بخرم براش
چه جوری باید بخریش
چه طوری باید این ماشین رو خرید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۳
گر صبر کنی .....!!!!!
سلام پس چه زمانى اين خورو به بازار مياد
واقعا ساخت ایرانه یا مونتاژ ایرانه صداقت داشته باشید بعدا نگین باطریش مال فلان کشوره و . . . . . لاستیک روی فرمان صد در صد ایرانیه کف پوش ماشین صد در صد ایرانیه و . . . . . در ضمن این سیمه یا شیلنگ چیه که از لای فنر رد شده
وای دیونه شدم قیمتش خوبه اما چرا نمیاد
دست دوستان درست کننده درد نکنه که ای ماشین را درست کردن
برای درون شهر برای یک نفر خیلی خودروی مناسبی است.بهتر از موتور سیکلت است
خودرویی که برای من همه نیاز هایی که میخواهم را فراهم میکنه.چون حتی اگر ماشین های قوی تر مثل ساینا و...... بخرم بیشتر از ۴۰ کیلومتر درون شهر نمیروم و برای بیرون شهر از وسایل نقلیه عمومی و.... استفاده میکنم.ماشین خوبیه.
با سلام چرا در رسانه ملی و تلویزیون هیچ اطلاع رسانی در این خصوص و تبلیغ صورت نمی گیرد بهتر نیست مردم علاقه مند و تشویق به خرید آن بشوند اگه ایران خودرو و سایپا کارشکنی نکنند .
قیمتش خیلی خیلی خوبه.....
کی میاد این؟
سلام امروز ۱۳۹۷.۱۱.۲۸ هست،این ماشین خودری خوبیه بد نیست برای اینکه توی خیابون صدمه نبینیم از سمت راست رانندگی میکنیم وبا توجه به وضع اقتصادی کشورمون ایران
چاره ای جز خریدن این ماشین نداریم
خوبه حتی بگو گاری باشه ادم خوشحال میشه به شرطی که ایرانی باشه بچه های خودمون بسازنش بخدا کار سختی نیست ایشالا بچه هایی که تو رشته های طراحی و رشته های مربوط به تولیدات صنعتی خودجوش تیم تشکیل بدن و دست به کار بشن وگه نه به این دولتی ها بخاری بلند نمیشه
سلام
بابا خوبه برای اونایی که پول ندارن یا اون پدر مادری که کار گر هستن ونمی تونن حتا همون پرایدو بگیرن خیلی خوبه نمی خواد که بی ام و باشه.
چگونه می توانیم به دست آوریم.
کارای بی خود میکنین ماشینتون هم مثل خودتنون بی مصرفه
سلام. به نظر من خیلی عالیه برای ما نوجوان ها قیمت مناسبی داره و برای تفریح در محوطه فضای باز خیلی خوبه ، دست گلگون درد نکنه . فقط یه سوال داشتم. چجوری بخریم؟
سلام دوستان . دقت کنید این خبر مال 8 سال پیش هستش و به احتمال زیاد فکر کنم تؤلید نشد
چطور باید خرید الان هست شماره تلفن یا سایت خریدشون میخام
برای خرید کردن عالیع دیگه پیاده نمیرم
شماره یاسایت خرید این ماشین چطور باید خرید
یعنی اگر فول آپشن سفارشی بنزینی بخوای نهایت میشه ۱۵ میلیون تومن
اگر اینجوری باشه که عالی میشه
قیمتش زیاده ولی ۵ میلیون خوبه کلان شهرهای ما بهش نیاز داره ..باامکانات گفته شده روش باشه ۵تومان خوبه وجا میفته
پاسخ ها
ف ف
| Germany |
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
داداش خبر مال سال 90 هست معلو مه نولید نشده که کسی سوار نمیشه عزیز تازه اونموقع دلار 1200 تومن بود با 11 تومن میشد 405 خرید هییییییی یادش بخیر الان دوچرخه برقی ده تومنه
برای کنترل قیمت داخل لازمه وخوبه ولی گرونه
برای خانم ها که نمیتونن موتور و دوچرخه استفاده کنن خوبه. نسبت به ماشین قیمتش مناسبه ولی کاش سرعتش بیشتر بود.
من الان ۱۰سالمه دوست دارم رانندگی یاد بگیرم بابام میخواد ماشین کوچیک وارزون بخره واسم اگه راسته بابام اینو میخره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۰
این خبر مال زمانیکه که 2 سالت بود
10 سال دیگه میاد تو بازار
sam
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۵
عجب پدری خوشبحالت جوجو
آیا این ماشین به گواهینامه نیز احتیاج دارد
بسه انقدر به این ماشین بدبخت حرف نزنید ناراحت میشه

تقصیر خودش نیست که گرونه
بابام میگه این اسبازی بدرد معلولا میخوره
خبر ماله سال ۹۰ عه الان داریم به ۹۹ میرسیم و همچنان سال جاری برای فروش این ماشین نشده
خبر ماله سال ۹۰ عه الان داریم به ۹۹ میرسیم و همچنان سال جاری برای فروش این ماشین نشده
چند کیلو گرم را میتونه ببره که خراب نشه مثلا 400کیلو توانایی داشته باشه من میخرم
عجب ملت گاگولی
خیلی عالیه
خیلی عالیه
ماشینه چقدره
من که از این ماشین خوشم اومد ولی نمیدونم از کجا میشه بخرمش لطفا راهنمایی کنید کسی که راهنمایی میکنه نامشو بزاره دایان
الان یه نیو پی کی تر تمیز سفید ۸۶ حداکثر ۲۲ ملیونه ادم چرا بیاد اینو بخره هزینه تعویض باتری حداقل۹۰۰ دلارررالان دلار ۱۴۰۰۰ تومانه یعنی ۸ یا ۹ ملبون هر سه سال تازه بدنشم که فکر کنم ما یه ماشین ظرفشویی داریمذخیلی بدنش قوی تره کیسه هوام که نداره سرعتم که سوارمیشی استارت میزنی میری تو اتوبان یه نیسان ابی ۲۵۰ اسب بخاری مثل جلبک لهت میکنه میره جا هم که نداره اصلا صندوقش چند لیتر یه گالن ۴ لیتری توش جامیشه اصلا یه پژو ۲۰۷ با ۱۰۵ اسب بخار حالا من این رو با ۲۰۷ یا سدان مقایسه نمیکنم ولی این ماشین اصلا میتونه یه ادم ۹۰ کیلویی با ۱۸ اسب بخار تکون بده اگه الان بیاد تو بازار من حدود ۳ تا ۴ ملیون که نست و قیمت واقعی شم همینه ارزش داره و میخرمش اونم برای رفتن به نون سنگکی حوصله ندارم ماشین رو در بیارم پیاده بریم جایی سریعتره تازه اگه شارژ نداشته باش زیاد که یه بچه هم رابره به حداکثر سرعتش میرسه
اقا الان من بخوام بخرم از کجا باید بخرم
این خودرو کی به فروش می رسه
سلام این ماشین خوبه است ولی نمیدونم که چطور بخریمش لطفا هرچه زودتر جواب بدید
به نظر من عالیه ولی چرا تو تلوزیون تبلیغ نمیکنند یا اگر مال سال ۹۱ الن۸ سال گذشته چرا یک نفر هم ندیده
نمیشه ماشینای بزرگتر رو هم این شرکت بسازه قیمتش همیقدر ارزون شه؟
قیمتش چنده
من خریدارم باید از کجا بخرم
وای عالیه برای بچه ها که توی شهر برونن عالی میشه
عالیه
این اسباب باز یه نه ماشین الان هم که ماشین گران شده این هم قطعا گران شده ومن فکر کنم با شرایط اقتصادی ما به صرفه نیست
میتونم بخرم چطورب
کی این ماشین ها تولید میشه و من بتونم از آنها بخرم و چند تا سرعت داره
باتجهیزات کامل چنده؟
من می‌خوام بخرم چطوری باید بخرم ؟؟؟؟
من می‌خوام بخرم چطوری
خوبه
از کجا بخریم
چطور میشه خرید
چجوری می شه خرید
قيمتش چقدر است
ار کجا بخریم
ازکجا باید خرید
واقعا خیلی خوبه کی میاد به بازار من از این ماشینه خیلی خوشم میاد دست سازندش درد نکنه
من می‌خوام بخرم
عالی هست
اخر چی شد از کجا میتونیم بخریم
جون هرکی دوس دارین بگین از کجا بگیرم
لطفا بگید از کجا باید بخریم
ماشین‌عالیه‌من یکیش‌می‌خواهم‌‌چه‌جور‌باید‌ خرید
چطور بخرم
عالیه
عالی
چه جوری میوتنم بخرم
چنده
قیمتش چنده من آشقش شدمم بابام میگه ۷ یا ۸ میلون باشه به احتمال زیاد میخره
سلام من مدل بنزینی این ماشین میخام ازکجا چطوری میشه خرید ؟؟
خیلی ماشین قشنگ و اقتصادی است برای یک شخص خانم مخصوصا برای رفتن سر کار خوب است انشاالله دو عدد هاچ بگ و کوپی خخریدارم.
خیلی عالیه پس کی میشه استفاده کرد
سال 1400 هنوز خبری از این اشین و قبمتش نیست این اگهی برای سال 97 بوده ک همه چیز ارزون بوده بنطرم بر شکست شده تمام
ماشین خوبی است ولی همین که هست را باید خرید و سوار شد هر شخصی یکی از این ماشین ها داشته باشه خوبه ....فعلا همین هست را سوار بشوید تا بهارش بیاد .....ولی نمی دانم داخل بازار است یا نه
سلام چرا تولید نمیشه الان در کشور ترکیه توی خیابان هایش هست از این نوع ماشین تولید شه طرفدار زیاد داره چرا باید عقب باشیم
امروز تو خیابون دیدم ی دونه شو باحال بود خب چجوری میشه خریدش
در خواست پراید دو نفره
خیلی خوبه چجوری بخرم
چجوری میشه خرید؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل