بازدید 2653
با شكست برابر الرياضي

مهرام نايب قهرمان شد

تيم بسكتبال مهرام با قبول شكست برابر الرياضي لبنان به مقام نايب قهرماني باشگاه هاي آسيا دست يافت.
کد خبر: ۱۶۸۸۱۷
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۷:۲۰ 05 June 2011
به گزارش فارس ، ديدار فينال جام باشگاه هاي بسكتبال آسيا امروز در مانيل فيليپين بين تيم هاي مهرام ايران و الرياضي لبنان برگزار شد كه در پايان نماينده لبنان توانست با نتيجه 91 - 82 به برتري دست يابد و براي اولين بار عنوان قهرماني مسابقات جام باشگاه هاي بسكتبال آسيا را كسب كند. 

شاگردان مهران شاهين طبع نيمه اول را با نتيجه 39 - 38 به برتري دست يافتند، اما در نيمه دوم 53 - 43 بازي را واگذار و به عنوان نايب قهرماني بسنده كردند. 
دو تيم مهرام و الرياضي پيش از اين 11 بار رو در روي يكديگر قرار گرفته‌ بودند كه سهم مهرام 6 پيروزي و الرياضي 5 پيروزي بود و در اين ديدار الرياضي توانست ششمين پيروزي خود را كسب كند. نماينده ايران در مرحله مقدماتي نيز برابر الرياضي با نتيجه 76 - 73 مغلوب شده بود. الرياضي در مرحله نيمه نهايي رقابت هاي غرب آسيا نيز در دو ديدار رفت و برگشت مهرام را شكست داده بود. 
مهرام در دو دوره گذشته جام باشگاه هاي آسيا توانسته بود عنوان قهرماني را از آن خود كند. 

در ديدار رده بندي تيم الريان قطر با نتيجه 71 - 64 برابر اسمارت گيلاس فيليپين به برتري دست يافت و مقام سومي مسابقات را به خود اختصاص داد. 
دانشگاه اردن نيز 72 - 65 الجلا سوريه را شكست داد و مقام پنجمي را از آن خود كرد. همچنين ديدار تيم هاي الاتحاد عربستان و دهوك عراق با نتيجه 104 - 95 به سود نماينده عربستان به پايان رسيد و عنوان هفتمي مسابقات را كسب كرد. 

رده بندي بيست و دومين دوره مسابقات جام باشگاه هاي بسكتبال آسيا به شرح زير است: 
1- الرياضي لبنان 
2- مهرام ايران 
3- الريان قطر 
4- اسمارت گيلاس فيليپين 
5- دانشگاه اردن 
6- الجلا سوريه 
7- الاتحاد عربستان 
8- دهوك عراق 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان