بازدید 29947

آقاي رئيس جمهور، واقعا مسأله اصلی ما اين است؟

اگر از اين هم بگذريم كه رئيس جمهور پس از گذشت نزدیک شش سال، هنوز به برخی وعده هاي داخلي خود در قبال مردم كشورش عمل نكرده، در اين شرايط، پرسش از آقاي احمدي نژاد اين است كه: آقاي رئيس جمهور، آيا هم اکنون معرفي بازيگردانان سياست آمريكا ـ که اظهر من الشمس است ـ مسأله اصلي مردم كشور ما و یا حتی مستضعفین عالم است؟
کد خبر: ۱۶۶۷۰۱
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۶:۴۲ 24 May 2011
رئيس جمهور كشورمان، امروز در سفر خود به استان خوزستان به درستی رئيس جمهور آمريكا را يك عروسك خواند و گفت: اصل، بازيگردانان پشت صحنه هستند و ما آنها را مي‌شناسيم و به وقتش به ملت‌ها معرفي خواهيم كرد.

به گزارش «تابناك»، این تحلیل یا به عبارت بهتر، خبر دکتر احمدی نژاد از وضعیت سیاسی و حکام واقعی کاخ سفید، تاکنون هم امر پوشیده ای نبوده و همه آزادگان جهان از این مسأله، اخبار و اطلاعات کافی دارند و شاید کسی منتظر وعده و وعیدی برای افشاگری در این باره نباشد.

اكنون اما آقاي احمدي ن‍ژاد، در حالي وعده هاي خود را به وراي مرزها گسترش داده است كه در همين ايران خودمان، ایشان سال هاست به مردم قول داده كه مفسدان اقتصادي را به مردم معرفي كند؛ وعده اي كه هرچند تاكنون عملي نشده و سودي هم در اين باره عايد مردم كشورمان نشده، ولی آقاي رئيس جمهور تاكنون بهره هاي فراواني از اين مواعيد برده است.

به بیان بهتر، نه تنها نامي از مفسدان اقتصادي منتشر نشده ـ به قول رییس سازمان بازرسی کل کشور، لیست 250 نفره رییس جمهور فاقد اسامی مفسدان اقتصادی است ـ بلكه ظاهر امر بر اين است كه مفسدان اقتصادي نويني هم ظهور كرده اند؛ از جمله همین پروژه کیش و... .

اگر از اين هم بگذريم كه رئيس جمهور پس از گذشت نزدیک شش سال، هنوز به برخی وعده هاي داخلي خود در قبال مردم كشورش عمل نكرده، در اين شرايط، باز پرسش از آقاي احمدي نژاد اين است كه: آقاي رئيس جمهور، آيا هم اکنون معرفي بازيگردانان سياست آمريكا ـ که اظهر من الشمس است ـ مسأله اصلي مردم كشور ما و یا حتی مستضعفین عالم است؟

آيا آقاي رئيس جمهور نمی دانند كه هم اکنون در جامعه آمريكا، هزاران جلد كتاب درباره نهادها، سازمان ها و حتي لابي هايي كه در آمريكا در حال فعاليت هستند، وجود دارد؛ نهادها و افرادي كه مستقيم و غير مستقيم در انتخاب رئيس جمهور آمريكا نقش دارند؟

آيا معرفي آنان و وعده براي معرفي شان، معضلي از معضلات كشور ما و حتي دیگر ملت ها را حل خواهد كرد؟

حال فرض كنيم كه آقاي احمدي ن‍ژاد، واقعا بازيگردانان سياست آمريكا را معرفي كند و از چند شخصيت سياسي در سايه، چند كارتل نفتي، چندين شركت خريد و فروش اسلحه، چندين و چند رسانه قدرتمند آمريكايي، لابي هاي گوناگون صهیونیستی و حتي شخصيت هاي خارجي و از جمله مقامات رژيم صهيونيستي نام ببرد، اطلاعاتي از اين دست چه سودی براي ملت ها دارد؟

مگر غير اين است، آناني كه اندك آشنايي با مسائل سياسي دارند، به روشني مي دانند كه درون مايه اصلي سياست در غرب، به دست گرفتن، افزايش و نمايش قدرت است و در اين سناريو، اين قدرت و بيشينه سازي توان كشورهاست كه اصالت دارد و طبیعتا در اگر عده اي در آمريكا نشسته و روساي جمهور اين كشور را نوبت به نوبت برمي گزینند، در همين راستا، رفتار مي كنند و البته این واقعیتی است که همه می دانند.

بحث این نیست که این رفتار مبتنی بر اصالت منفعت، مورد تأیید ما یا ملل مستضعف عالم است، بلکه این است که آيا آقاي رئيس جمهور می خواهند پرده از راز پوشيده اي بردارند که اکنون بر کسی پوشیده است؟ يا نه؛ شايد منظور رئيس جمهور اين است كه اوباما در آمريكا همه كاره و فعال ما يشاء نيست و هيأت هاي نظامي و سياسي و اقتصادي در تصميم گيري هاي اوباما نقش دارند که اگر هم منظور اين باشد، باز مطلب تازه اي نيست و اتفاقا خود آمريكايي ها آشکارا چنين چیزی را تأييد مي كنند.

بنابراین، گویا وعده و وعيد دادن درباره ماهيت رهبران ديگر كشورها و كنجكاوي در سيستم هاي سياسي كشورها و تلاش براي ناكام نشان دادن سياست هاي آنان، نيازي به تبليغات و وعده و وعيد ندارد؛ چه، این افشاگری ها دست کم کار هر روزه رسانه ها از جمله همین «تابناک» است.

این در حالي است كه ما در قرن بيست و يكم و در اوج رشد تكنولوژي و دانشيم و طبيعي است كه خود ملت ها در صورت ناكارآمدی حكومت هايشان به آن واكنش نشان خواهند داد و اتفاقا سخنان يك دولتمرد خارجي را درباره رهبران خود نمي پذيرند، همان گونه که این رخداد درباره اقمار آمریکا در خاورمیانه و شمال آفریقا روی داده و کم کم به کشورهای اروپایی نیز سرایت کرده است.

حال چرا ما حاشيه ها را پررنگتر از متن كرده و فرافكني مي كنيم؟
آمريكا هر مشكلي دارد، باید در جای خود بدان پرداخت، آن هم نه به صورت شعاری. آنچه براي مردم خوزستان مهم است، اين است كه 22 سال پس از جنگ تحميلي، مردم خرمشهر و آبادان آب آشاميدني ندارند، در هجوم ریزگردهای عربی در حال خفه شدن هستند و كمترين بهره را از انرژي كه در زمين هايشان جاري است، نبرده اند.

آقاي رئيس جمهور، گویا مسأله اصلی اين باشد، نه بازيگران پشت پرده سياست آمريكا.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۶۵
دمت گرم تابناک
الان 6 سال است که رئیس جمهور میخواهد اسامی مفسدان اقتصادی و بازيگردانان پشت صحنه و دانه درشت ها و ..... رو معرفی کند!!! اگر نمیتواند وعده الکی ندهد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۳
کاش توی این 6سال بیشتر به داد مردم مظلوم خرمشهر و آبادان میرسیدند چون وضعیت این شهرها مناسب نیست وعده دادن و حرف زدن به چه درد مردم میخورد به رفع کردن درد مردم برسید لطفا!
ناشناس
| United States of America |
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۴
شما مثل اینکه خواب تشریف دارید.
آفرین، گل گفتی.
فکر کنم آن لیست کذایی در جیب کاپشن سابقشان جا مانده
نه بابا بعد از مدتها بالاخره شما هم از انغعال در اومدین.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۳
یعنی بی بصیرت شدین!!!
علي
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۴
در جواب آقاي ناشناس بصيرت برآشفتن از انتقادنيست سعي در اصلاح رفتار است تا انتقادي وارد نباشد.يا اگر انتقادي شد سريع انگ بي بصيرتي نچسبانيد و مستدل پاسخ دهيد.با تشكر
تابناک منافق یکی باید بیاد شماها و فساد شمارو افشا کنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۳
منافق کسی ایست که در ایران تقسیم قدرت کرد مقامات رده اول کشور را از هم جدا کرد و نفاق بین ستونهای اننقلاب اسلامی انداخت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۳
خوب شما هم که وعده مي دي. چرا يکي بياد؟ شما که اومدي افشا مي کردي مي رفتي
امیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۴
انتقاد منتقی و معقولانه تابناک هیچ گونه منافق بودن را نشان نمی دهد.بلکه مشکل ما مردم ایران گریز از انتقاد است.
علي
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۴
دوست ناشناس كه حتي جرات نوشتن يك نام مستعار را نداريد.جوابتان را در پست بالا دادم
فقط کافیه برای دیدن وضع مردم خوزستان یک سری به این استان بزنید. وضع معیشتی و رفاهی افتضاح رو می تونید در همه جای این استان ثروتمند ببینید. جاهایی هست که حتی مردمش لباس برای پوشیدن ندارند و واقعا دل انسان از این می سوزه که چرا مردمی که استانشون " پول " ایران رو تامین میکنه خودشون هیچی ندارند در حالی که همشون انسانهای شریفی هستند.اونوقت دولت هر چند وقت یکبار یه مانوره روانی راه می اندازه که ما دیگه تو ایران گرسنه نداریم. اونوقت پولهایی کلان فقط صرف این می شه که ایرانیان خارج از کشوررو که دارای وضعیت خوب مالی هستن رو بیارن و بهشون خوش بگذرونن.والله اگه به همین مردم برسید اینا هستن که دعاتون میکنن
پاسخ ها
احسان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۳
برادر خوزستانی و نجیب من دولتمردان وقت و حوصله این حرفها رو ندارند تا یه مدت درگیر خواباندن شورش یک مشت مرفه بی غم و بی درد بودند که از شدت شکم سیری _ که همش از برکت نفت شما خوزستانیها ست _خوشی زیر دلشون زده بود و فیلشون یاد هندستون کرده بود و سقف ارزوهاشونم این بود که چرا مشروب خوری و بی بندوباری ازاد نیست و الان هم دولتمردانمون مشغول رمالی و جن گیری هستند فقر و تبعیض و گرسنگی برای دولتمردان همه مسایل انحرافی هستند تا از این مسایل مهم غافل شویم دست یاری بسوی پروردگارت دراز کن که بهترین داور و حاکم است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۴
البته من با سیاه نمایی مخالفم اما با بیان صادقه ارزش ها تقویت می شه ، الان استان زرخیر فارس با مقام اول کشاورزی در ایران وضعیتی نا پسند دارد که ناشی از ناکارامدی مدیران گذشته و فعلی آن است . باید فکری اساسی کرد به نظر مهم ترین مشکل ما عدم وجود مجلسی با دغدغه ملی و نظارت قوی بر خود و قوه مجریه است.
باید سیستم انتخابات مجلس تغییر کند
اي آقا كو گوش شنوا
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۴
من خودم تو شوشتر زندگی میکنم شهر باستانی شوشتر هر روز یه جاییش فرو میریزه مثلإ پل آبشارهای این شهر که زیر نظر یونسکو هست چندین بار فرو ریخته و هیچ کس کاری نکرد بابا اینا میخوان تمام شناسنامه این مملکتو بر باد بدن
آقای احمدی نژاد می خواهد بار فشار بر روی اطرافیان خود را با موضوعات دیگر کم کند غافل از اینکه فهم و تحلیل سیاسی مردم بالا رفته.
دمت گرم! ولی کو گوش شنوا؟!!
تابناک دغلکار شما از همه مفسد ترید یکی باید جلو شمارو بگیره وشما رو رسوا بکنه. درک میکنم شمارو دستتون به جایی بند نیست باید هم بسوزید!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۳
یعنی یه گله از احمدی نژاد اونقدر واست گرون تموم شد. پس احمدی نژادی که خودش از همه گله داره چی؟
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۴
بدجوری پرچمت تابلو میزنه کیلو چنده VPN؟؟
فقط باهاش تابناک میای عقده هاتو خالی کنی یا....
انتخابات نهم و دهم هزینه های زیادی به دوش مردم و رهبری گذاشت الان اقتصاد ما در وضع اسفناکیست درآمدها با هزینه ها نمیخوانند تیم رمال و جن پرست موجود دارند کشور را به مرحله ای میکشانند که مردم فرودست جامعه را بریزند به خیابنها و به حکومت بگویند نان ما کو؟ نقشه همین است در صورتی که میدانیم نان ما را همین تیم اقتصادی و سیاسی احمدی نژاد آجر کرده و کسی چیزی گیرش نمیاد. فتنه رای ما کو ؟ اگر بر علیه حکومت جواب نداد که اون هم از بازی سیاسی مناظره های احمدی نژاد بود را دارند تبدیل میکنند به نان ما کو؟ اقای احمدی نژاد کسی را برنمیدارد نه رحیمی متهم در پرونده بیمه نه مشاعی سر خط منحرفین را. عدم کفایت هم راه به جایی نمیبرد بیان استعفا بدهند سنگینترند.
با با به داد پالايشگاه آبادان برسيد كه تركيد!
تابناک به غیر از گیر دادن چیزی بلد نیست.
چرا به دیه 90 میلیونی گیر نمیدی؟
من موندم چه کسی از شما نظر خواسته؟ خداوکیلی کسی گفته که شما نظر بدین؟ اون هم افرادی که در طول دوران سایت گردانیشان ت..ی ترین، گشادترین و بچه گانه ترین تحلیل‌ها و نظرات را در اینترنت منتشر کرده‌اند؟؟ انسان اگر قدری حتی به اندازه یک ارزن شرف، فهم، انسانیت و ... داشته باشد بد نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۳
حالا از احمدی نژادت یه انتقاد شد داری می ترکی؟ مگه تابناک چی گفت؟ مملکت آزاده دلش میخواد انتقاد کنه.رئیس جمهورتونم که کم انتقاد بهش وارد نیست
چرا الکی مچ گیری می کنید بنده به احمدی نزاد رای ندادم ولی ایشان به نوعی به نامه رضایی لبیک گفت
گیریم اوباما عروسک و بازیگردان و دیگریست که صحنه گردان صحنه سیاسی آمریکاست؟
بد است یا خوب؟
اگر بد است بفرمائید نقش آقای خاص در صحنه سیاسی ایران پر رنگتر است یا رئیس جمهور؟
چرا مغلطه می کنید؟ مگر پرداختن به مسائل خارجی تضادی با پرداختن به وضع مردم دارد؟ البته مسئله ی اصلی ما الان اینها نیست ولی بی انصافی است که بگوییم رئیس جمهور دغدغه ی معیشت مردم را ندارد.
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۴
خنده داره موندم نظرات منفی مال چیه. این که مسائل حارجی تضاد نداره یا این که بی انصافی است که رئیس جمهور دغدغه معیشت مردم رو نداره. واقعا تابناک باید به همچین بیننده های فهیمی باید افتخار کنه.
احسنت و درود بر شما.حرف دل دردمند مردم مظلوم را زديد.ممنوم
بعضی وقتا شک میکنم تو تابناک هستی یا اون یکی؟چه عجب ولی دمت گرم حرف دل زدی امیدوارم ادامه بدی
آقای احمدی نژآد آدم باسواد و فهمیده ای است فقط یه ایراد داره اینکه زبانش رو تقویت نکرده و به جای مطالعه ی منابع اطلاعات خودش را از شنیده ها دریافت می کنه. آمریکا دشمن ماست قبول ولی نقطه ی گنگی یا مبهمی که کسی نداند در این کشور وجود نداره و همه سیاستمدارها معلومه که چه اندیشه هایی دارند. از این جهت ما عقب تر هم هستیم!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۴
عزیز من ایراد زیاد داره . تاریخ در آینده مطالب بیشتری خواهد نوشت مطمئن باش
تابناک منافق به این میگنت جبهه گیری بر علیه استکبار جهانی نمیدونستی بدن
وقتی سال جهاد اقتصادی است یعنی مسئله ی اصلی اقتصاد و معیشت است نه پشت پرده ی فلان...، خدا لعنت کند اون شخصی که این چرندیات رو اول مکاشفه می کنه بعدها هم به ایشون القا می کنه که بگن همه مستفیض شن
بابا مگر نمی دانید اصول سخنرانی خیلی ها به ترتیب زیر است
1-بسم الله و حمد خداوند
2 چند فحش به اسرائیل
3-چند نکته در مورد مشکلات ایالات متحده
4- تدادی وعده که جهان اینگونه می شود و ملت ها اینگونه خواهند کرد
5 کمی هم راجع به وضع داخلی و وعده
پاسخ ها
حسین
| United States of America |
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۶
دقیقا همینطوره
فقط بلدی غر بزنی
خدا وکیلی برای یک بار هم شده تابناک حقیقت را تا حدودی آشکار نموده و ملت را با واقعیات کشور مواجه نموده است . به هر حال هر پدیده ای زمانی و تاریخ مصرفی دارد و حرف بالای حرف زیاد است . خدا خیرت دهد که این دفعه وجدانی اظهار نظر نمودی صد بارک اله
این مواردی که گفتی سالهاست مبرهن ولی صدات در نمی اومد حالا که با احمد نژاد لج شدی میگی تابناک شما هم نون به نرخ روز خورید و دلتون واسه مردم نمیسوزه
دلا بسوز که سوز تو کارها بکند...
خداییش من نظرم کلی در ارتباط با احمدی نژاد برگشته ... یاد پایان دوره خاتمی میفتم ... مشابه با همین بلا رو سر اون هم آوردن و مطمینا ریسای جمهور بعدی .....وقتی تاریخ مصرف داره تموم میشه همین کار رو باهاش میکنن که بگن مثلا ما با ملتیم ...
آخه احمدی نژاد کم خدمت کرد بهشون ؟!!
کارایی کرد که هیچ رییس جمهوری جرات انجامش رو نداشت ... حالا دیگه شد برای اونا آدم بده ... تا امروز جریان مستقیم بود ..حالا شده جریان انحرافی !!!
پاسخ ها
arman از تبريز
| United States of America |
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۶
آفرين عليرضا باهات موافقم 200% حالا به احمدي نژاد بگين پيدا كند چرخاننده هاي اين سناريوي تكراري را؟؟؟!!!!!
واقعا خوزستان ثروتمند ولی در فقر و خاک و آب گل و ...
1 ـ افشای فساد دولت آمریکا کار خوبی است واینکه گفته شود چون رئیس محترم جمهور طاغوت را افشا می کند موجب عدم فعالیت در حل مشکلات کشور می شود ، امری غیر مربوط می باشد . 2 ـ اینکه آقای احمدی نزاد قول هایی داده ولی عمل نکرده حرف درستی است که خوب است شما باسند آنهارا اعلام وپاسخ بخواهید . 3 ـ برای نمونه به دومورد اشاره امیدوارم پاسخ داده شود الف ـ در تاریخ 31/3/1386 در جمع بیش از سه هزار نفر نمایندگان اصناف کشور رئیس محترم جمهور فرمودند: (( تعیین میزان مالیات اصناف باید با خود تشکل های صنفی باشد )). نه تنها این دستور عملی نشد بلکه دیروز با نمایندگان دولت ساخته اصناف توافق کردند که هرکس 15% بیش از سال قبل بپردازد مالیاتش قطعی است . شاید فقط مالیات 1% عادلانه شود والباقی یا به دولت ظلم می شود یا به مردم .آیا واقعا 100% اصناف از مالیات می خواهند فرار کنند که مالیاتشان به روش علی الراس (چانه زنی ) تعیین می گردد ؟. دستور رئیس محترم جمهور چه شد ؟ ب ـ پس از اعلام ناتوانی اصناف از اجرای قانون مالیات بر ارزش افزوده تقلید شده از اجانب ، ریاست محترم جمهور طی حکم مورخ 30/7/1387وزیر محترم اقتصاد را موظف کرد ((تا با بررسی موانع ومشکلات ورفع نگرانی وایجاد رضایتمندی در مؤدیان و.... با بهره گیری از نظرات نمایندگان اصناف ....راهکارهای مناسب تهیه وبه اینجانب ارایه نمایید . بدیهی است .....تا تمهید شرایط مناسب اجرای این قانون متوقف خواهد بود )). سئوال اینست چه زمانی وکجا وبا کدام نماینده اصناف مسائل بررسی شد ؟ صورتجلسه تنظیمی چه بوده که به ریاست محترم جمهور تقدیم گردیده ؟ . تا جائی که نا قابل اطلاع دارم هیچ جلسه ای نبوده وپس از دوسال برای آنکه اعتراض ها را کمرنگ کنند آن را از مهرماه 89 در چند اتحادیه اجباری کردند ، منتها چون امکان اجرا ندارد ( یکی از موانع، کم وبی سوادی بیش از 70% اصناف است که قادر به ثبت عملیات پیچیده حسابداری این قانون نیستند ) مدام همه اصناف را به فرار مالیاتی متهم می کنند !! . دستور ریاست محترم جمهور چه شد ؟
با سلام
با اینکه در نیات شما شک دارم ولی انتقاد کاملا منطقی وبجایی بود.
با اشاره حاج آقا فیلتر خواهید شد !
کارهای ادمی هیچ وقت بدون عیب نیست. ولی رئیس جمهور قدم اول رادرشکستن ابهت مستکبران برداشت واین کاربزرگی است.
من فکر میکنم مسایل داخلی سایر ملت ها به ما ربطی نداره خودمون خیلی مشکل داریم .
میگم خدا رو شکر که دیگه گرسنه نداریم و همه در رفاه کامل هستن.واقعا معجزه شده.
چیزی که عیان است
چه حاجت به چاخان است؟
به یزدان که ماگر خرد داشتیم / کجا این سرانجام بدداشتیم ؟
شما مفسدان اقتصادی را معرفی کن اون باشد پیشکشت ... البته برای شما هم بد نشد با این اتوها رای اوردی...
آقاي احمدي نژاد اين سفرهاي استاني به درد كي خورده ؟برو توي اين روستاهاي دور افتاده ببين چطوري دارن زندگي ميكنن به خدا يه روز در اون شرايط نميتوني زندگي كني
واقعا اي ول به مرامت تابي جون دمت گرم صفات كم نشه با مرام
حالا فرض كنيم فهميديم بازيگردانان آمريكا كي هستند! به چه دردمون مي خوره؟
جدأ که ما ملت در خود زنی خیلی ماهریم هرموقع خواستیم اوج بگیریم خودمون زودتر از دشمنان از خجالت خودمون در اومدیم. الان هم با بزرگ کردن همین بحثها دشمن را خوشحالتر میکنیم فکر می کنید برای چی تحریمهاشونو دوباره شدیدتر کردن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
چرا طي چند وقت اخير اينقدر به اين آقا ايراد وارد مي‌كنيد. همه سياست مداران ما اين ايرادات را دارند. بررسي مفسدان وظيفه قوه قضاييه است. قطعا مفسدان خارج از اين دايره نبوده و از امريكا و اسراييل نيستند تا رسوا شوند.
آفتاب از کدوم طرف دراومده مهربون شدی؟
واقعا دمت گرم . جانا سخن از زبان ما میگویی
احسنت بر تابناک تحلیل خوبی بود
پدر خانم اينجانب در حال استراحت بودند . بازي و سر و صداي بچه هايش كلافه اش كرده بود . يادش امده مقداري قيسي خريده ، همسرش را صدا كرد و گفت آن قيسي كه در فلان جا گذاشتم بين بچه ها توزيع كن تا كمتر سر و صدا كنند . همسرش گفت بچه ها تمام آن قيسي را تناول نمودند و داد و فريادشان براي هسته هاي قيسي است . الان حكايت احمدي نژاد كاملا" شبيه اين قصه است مسائلي كه مردم از اول انقلاب درك نمودند ايشان تازه تصميم گرفتند افشا كنند انشاءا... كه خسته نباشند اما بد نيست يه خرده ليست هاي واقعي هم ارايه دهند
با سلام
بايد عرض كنم كه شيطان بزرگ وكوچك چه فرقي مي كند ؛ شيطان نفس ماست كه بسياري از مشكلات را براي ما فراهم مي كند مانند همين جريانات اخير ودستگيري تعدادي رمال وجن گير در كانون بزرگترين جايگاه اجرايي كشور
متاسفانه ما همش به دنبال طرح دشمن فرضي براي توجيه مشكلات خودمان و سر پوش گذاشتن بر مشكلات خود ساخته هستيم
بيايم كمي واقع بينانه به مشكلاتمان بيانديشيم وقتي ما غرق در درگيري هاي جناحي و باند بازي در داخل كشور براي بقاء خود هستيم آيا ديگر مجالي براي فكر كردن ودرست انديشيدن و برنامه ريزي خواهيم داشت بيايد به جاي درگيري با يكديگر به فكر وفاق وهم دلي با يك ديگر باشيم وبه فكر ساختن ايران .
به نام خدا
یاد بزرگمردانی که برای عزت وسربلندی ایران، همه چیز خود را در طبق اخلاص نهاده و می نهند، گرامی باد. هرچه بیشتر میگذرد، بیشتر حرفهای شان ثابت میشود و البته مهرشان در قلبمان ریشه دارتر. اما ...
ممنون.
در تمام خوزستان يك نفر پيدا نمي كنيد كه روابط داخلي امريكا برايش مهم باشد.اما همه تشنه آب سالم و هواي تميز و كمي امكانات حداقلي براي دلخوشي هستند.
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۴
عجب شما از کجا این رو کشف کردی که در خوزستان یک نفر پیدا نمیشه روابط داخلی آمریکا براش مهم باشه از این نظر سنجی های اینترنتی انتخاباتی مزحرف کردی فهمیدی؟ موسسه آمار داری؟ واقعا که امثال تو هیچ وقت مردم رو نشناختن.
اگر آقا یاحمدی نژاد که به قول آقای محسن رضایی در همه امور فوق تخصص دارند از پشت پرده سیاست آمریکا مطلع بودند چرا در زمان انتخابات ریاست جمهوری آمریکا تا روزهای منتهی به انتخابات هم ادعا می کرد نمی گذارند اوباما رئیس جمهور شود ما اطلاع دقیق داریم. مشکل این است که هر وقت ایشان ادعا می کنند چیزی را می دانند بعد مشخص می شود نمی دانند
ایشان سال هاست به مردم قول داده كه مفسدان اقتصادي را به مردم معرفي كند؛ پس كو؟
اين همه گراني كه گريبانگير ملت است پس توسط چه كسي بوجود آمده يعني همه از بي تدبيري يكي است
پاسخ ها
حسین
| United States of America |
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۶
اگه به رییس جمهور باشه میگه همش تقصیر آمریکاس
ممنون از تابناک
حرف حساب جواب ندارد
تابناک اگر راست می گویی، و با دولت فعلی خصومتی نداری، چرا فجایع و بلاهایی که دولت های قبلی از جمله خاتمی سر ملت ایران آوردند منتشر نمی کنی. واقعا که معلوم است از کجا دستور می گیرید.
نرود ميخ آهنين برسنگ.
لطفا این مفسدان رامعرفی کنیدتامردم
بدانندممنون
آقای تابناک این همون رئیس جمهوری هست که تا یک سال پیش همین شماها اون رو رئیس بی همتای این کشور میدونستین
یادتونه چه مطالبی ازش مینوشتین
حالا نمی دونم چی شده که شما دارین این جوری صحبت میکنین ولی میخوام این رو بگم که سعی کنین همیشه مرد باشین و واقعیت ها رو بگین نه الان که نوشتن این مطالب هیچ فایده ای ندارد حتی پول یه نون و یه لیتر آب برای خوزستان نمی شود
دکتر میگفت آمریکا و اسرائیل به زودی نابود خواهند شد !! اگه اینطوره دیگه چرا در موردشون اینقدر صحبت میکنه ؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
وب گردی