بازدید 19149

ارتباط هيلاري كلينتون با اجنه لو رفت

یک روزنامه‌نگار آمريكايي در يكي از كتاب‌هاي خود توضيح مي‌دهد كه چگونه هيلاري كلينتون در زماني كه بيل كلينتون (همسر هيلاري) فعاليت‌هاي انتخاباتي خود را براي شركت در انتخابات رياست‌جمهوري آغاز كرده بود در جلسات احضار ارواح حضور مي‌يافته است.
کد خبر: ۱۶۶۶۲۹
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۲:۵۳ 24 May 2011
سايت دانش بنيان اِ بوت وابسته به كمپاني نيويورك تايمز آمريكا طي مقاله‌اي كه آن را در يكي از بخش‌هاي خود به اشتراك گذاشته است، از تلاش برخي روساي جمهور شهير آمريكا و اطرافيان آنها براي ارتباط با اجنه و اشباح پرده برداشته است.

به گزارش فرارو، باب وودوارد، از روزنامه‌نگاران آمريكايي در يكي از كتاب‌هاي خود توضيح مي‌دهد كه چگونه هيلاري كلينتون در زماني كه بيل كلينتون (همسر هيلاري) فعاليت‌هاي انتخاباتي خود را براي شركت در انتخابات رياست‌جمهوري آغاز كرده بود در جلسات احضار ارواح حضور مي‌يافته است.

بر پایه نوشته‌هاي وودوارد، خانم كلينتون با كسي كه ادعا داشته در زمينه ارواح مردگان مشغول تحقيق و مطالعه است، ارتباط داشته و به وسيله او ارواحي را به اسم ارواح ماهاتما گاندي و روزولت احضار و با آنها گفت‌وگو مي‌كرده است. البته بعدها و پس از انتشار كتاب وودوارد، هيلاري كلينتون اين صحبت‌ها را تكذيب كرد و ماجراي جلسات احضار روح مذكور را نيز جلسات بي‌اهميتي خواند كه در آنها پيرامون مسائل علمي! بحث مي‌شده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی