بازدید 55298

خواهرحریری، همسرمخفی شاه اردن! +تصویر

هند الحریری كه پس از «آلبرت فون تورن» دومین میلیاردر جوان دنیا و جوان ترین زن میلیاردر در دنیاست، پس از ازدواج مخفیانه و اجباری با شاه اردن، با محافظ خود به پاریس گریخته و با وی ازدواج كرده است.
کد خبر: ۱۶۳۳۳۰
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۴:۳۹ 08 May 2011
هند الحریری، خواهر «سعدالدین الحریری» نخست وزیر سابق لبنان، به طور مخفیانه با عبدالله دوم، شاه اردن ازدواج كرد و هووی رانیا شد، اما سپس عاشق محافظ خودش شد و به فرانسه گریخت و پس از ارتداد، با معشوق خود ازدواج كرد.

به نوشته همشهری دیپلماتیك، هند الحریری كه پس از «آلبرت فون تورن» دومین میلیاردر جوان دنیا و جوان ترین زن میلیاردر در دنیاست، پس از ازدواج مخفیانه و اجباری با شاه اردن، با محافظ خود به پاریس گریخته و با وی ازدواج كرده است.

سعد حریری، برادر هند، به شدت با ازدواج خواهرش با محافظ شخصی‌اش مخالف بود؛ زیرا او پیشتر به صورت محرمانه به عقد و ازدواج ملك عبدالله پادشاه اردن درآمده بود.

این گزارش می افزاید: «این موضوع سبب شده است تا وی همراه مرد مورد علاقه‌اش كه انس نام داشته به فرانسه بگریزد و همزمان با انجام مراسم تغییر دین از اسلام به مسیحیت در كلیسا مجوز طلاق از شاه اردن و ازدواج با محافظش را به دست آورد.»

گفته می شود، هند از مواضع سیاسی متعادل تری نسبت به برادر تندرو خود برخوردار است كه از حامیان آمریكا و عربستان سعودی در لبنان به شمار می‌رود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل