بازدید 3979

شكايت يك نماينده مجلس از مشايي و بقايي

نماينده مردم رباط كريم طي اخطاري در صحن علني مجلس از مشايي و بقايي به كميسيون اصل 90 شكايت كرد.
کد خبر: ۱۶۱۷۰۴
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۰۹:۲۲ 30 April 2011

نماينده مردم رباط كريم طي اخطاري در صحن علني مجلس از مشايي و بقايي به كميسيون اصل 90 شكايت كرد.

به گزارش فارس، حجت‌الاسلام حسن نوروزي نماينده مردم رباط كريم در مجلس شوراي اسلامي امروز (شنبه) طي اخطاري در صحن علني مجلس خطاب به ساير نمايندگان اظهار داشت: به استناد اصل 84 و 90 قانون اساسي از اين تريبون اخطار خودم را به دولت اعلام مي‌كنم و از قوه قضائيه و قوه مقننه به‌ويژه رياست مجلس مي‌خواهم كه به شكايت اينجانب كه آزاده 10 ساله و جانباز 50 درصد نظام هستم، رسيدگي شود.

وي خطاب به رئيس مجلس شوراي اسلامي گفت: مستندا به اصل 90 قانون اساسي اينجانب حسن نوروزي جانباز 50 درصد و آزاده 10 ساله شكايت خودم را از قوه مجريه به لحاظ مسائلي كه در شرايط حاضر براي نظام ايجاد كرده است، اعلام مي‌كنم.

اين نماينده مجلس ادامه داد: در شرايط خاص هدفمند‌كردن يارانه‌ها و همچنين تصويب بودجه سال 90 در مجلس شكايتم به ويژه از آقايان اسفنديار رحيم‌مشايي و حميد بقايي به محضر شما تقديم مي‌كنم و از شما مي‌خواهم كه شكايت اينجانب را به كميسيون اصل نود و قوه قضائيه تحويل دهيد تا به مسائل خاص قوه مجريه بويژه دو نفري كه نامشان ذكر شد، رسيدگي شود.

نوروزي گفت: آقايان بايد بدانند كه ما نمي‌توانيم در شرايط حاضر مشاهده كنيم كه برخي مسائل در كشور ايجاد شود چرا‌كه ما شاهد شهادت تندگويان‌ها در زندان‌هاي بعثي بوديم.

وي افزود: ما در حال حاضر در حال خدمت به نظام هستيم اما جمعي در رياست جمهوري خزيده‌اند و ممكلت را به تعطيلي كشانده‌اند بنابر‌اين از همه نمايندگان درخواست مي‌كنم كه به درخواست بنده توجه كنند.

اين نماينده مجلس در مورد اصل و سابقه مشايي و بقايي اين سؤال را مطرح كرد كه اين دو نفر چه كسي هستند و از كجا آمده‌اند و چقدر سابقه جبهه ‌و ‌آزادگي و جانبازي و ايثارگري دارند.

نوروزي خطاب به ساير نمايندگان گفت: بنده شكايت خودم را به رئيس قوه مقننه و ساير همكاران تقديم مي‌كنم و خواهش مي‌كنم كه با قيد فوريت به خواسته بنده توجه شود.

علي لاريجاني رئيس مجلس شوراي اسلامي در پاسخ به اخطار نوروزي گفت كه بر اساس اصل نود شما مي‌توانيد شكايت خود را به كميسيون اصل نود دهيد تا رسيدگي شود.

به گزارش فارس، حجت‌الاسلام حسن نوروزي متن شكايت خود را بعد از بيان آن به علي لاريجاني رئيس مجلس شوراي اسلامي تقديم كرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست