بازدید 2179

ستايش فرگوسن از نوير و شياطين سرخ

سرمربي اسكاتلندي شياطين سرخ عملكرد بازيكنانش برابر شالكه را ستود. فرگوسن همچنين به تمجيد از مانوئل نوير پرداخت.
کد خبر: ۱۶۱۳۲۲
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۰:۴۰ 27 April 2011
منچستريونايتد پس از پيروزي دو بر صفر در خانه شالكه نيم نگاهي به ديدار پاياني ليگ قهرمانان اروپا خواهد داشت. با اين نتيجه مردان فرگوسن با پشتوانه مناسب راهي ديدار برگشت خواهند شد.

به گزارش ايسنا، پيروزي دو بر صفر يونايتد مي توانست پر گل‌تر هم باشد، به شرط آن كه نوير، دروازه‌بان شالكه، درون دروازه‌ اين تيم قرار نداشت. او بارها و بارها در طول مسابقه مانع از فرو ريختن دروازه‌اش شد تا در نهايت ستايش فرگوسن و فان در سار را از آن خود كند.

فرگوسن در نشست خبري پايان مسابقه عنوان كرد: هر يك از بازيكنان كارشان را به خوبي تمام انجام دادند. اين عملكردي استثنايي از تك تك آن‌ها بود، بايد از بازيكنانم ستايش فراواني داشته باشم كه در طول مسابقه خودشان را باور داشتند. تمركز و سرعت آن‌ها در اين بازي فوق العاده‌ بود.

فرگوسن ادامه داد: پس از ناكامي رايان گيگز ، نااميدي را در ميان بازيكنانم احساس كردم، ولي پس از گل آفسايد خاوير هرناندس دريافت كه اين دروازه‌بان شكست ناپذير نيست. به لطف گل‌هاي گيگز و روني براي بازي برگشت در موقعيت بسيار خوبي قرار گرفته‌ايم. نوير در اين بازي فوق العاده‌ بود. فكر مي‌كنم اين بهترين عملكرد يك دروازه‌بان برابر منچستريونايتد با هدايت من بود، آن هم در تمام دوران مربيگري‌ام.

اين مربي اسكاتلندي كه تا به امروز دو بار شياطين سرخ را به قهرماناني ليگ قهرمانان اروپا رسانده است، در بخش ديگري از صحبت‌هايش در پايان بازي با شالكه گفت: مي دانستم كه بالاخره گل زني خواهيم كرد، ما بسيار با تجربه‌تر از تيمي بوديم كه در سال 1997 برابر بورسيا دوتورتموند بازي كرد. تيم براي شكست حريف آلماني عملكرد خوبي را از خود ارائه داد. اين يكي از بهترين نتايج در زمين حريف در فصل جاري است. در بازي‌هاي خارج از خانه تمركز اهميت فراواني دارد. در دو، سه سال اخير ما به شيوه مناسبي دست يافته‌ايم تا بتوانيم در ورزشگاه‌هاي بيگانه به ميدان برويم. اعتماد به نفس و تصاحب توپ اهميت بزرگي دارند و به نظر مي‌رسد كه ما بهتر از هر تيم ديگري مي‌توانيم اين كار را انجام بدهيم.

 چنانچه در بازي يكشنبه برابر آرسنال نتيجه خوبي را به دست بياوريم، آن وقت مي‌توانم دو يا سه تغيير را براي بازي برگشت در نظر بگيرم، چرا كه پس از مسابقه با شالكه بايد با چلسي بازي كنيم. باشگاه ما هشت روز با اهميت را پيش رو دارد، با اين همه بازيكنان ما بسيار خوشحال هستند و آهسته آهسته به بهترين عملكردمان دست پيدا مي‌كنيم.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر