بازدید 7879

آزمایش موفق سامانه مرصاد و موشک شاهین

فرمانده قرارگاه پـدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) سمنان از پرتاب موفقیت آمیز 2 موشک شاهین در میدان تیـر سمنان خبر داد و گفت: این سامانه قـابلیت کشف ، رهگیری و انهـدام هرگونه هدف پرنده را در ارتفاع 70 تا 150 کیلومتری دارد و از سامانه های ارتفاع متوسط پدافند هوایی کشور به شمار می آید .
کد خبر: ۱۵۹۲۲۰
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۰ - ۲۱:۱۲ 17 April 2011
سامانه مرصاد و موشک شاهین با آزمایش موفقیت آمیز در یگـان‌ پدافند هوایی سمنان ، به جمع سامانه های پدافند هوایی کشور افزوده شد .

به گزارش واحد مرکزی خبر، فرمانده قرارگاه پـدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) سمنان از پرتاب موفقیت آمیز 2 موشک شاهین در میدان تیـر سمنان خبر داد و گفت: این سامانه قـابلیت کشف ، رهگیری و انهـدام هرگونه هدف پرنده را در ارتفاع 70 تا 150 کیلومتری دارد و از سامانه های ارتفاع متوسط پدافند هوایی کشور به شمار می آید .

امیرسرتیپ فرزاد اسماعیلی افزود: سامانـه مرصاد بـا موشک شاهین دستاورد کاملا بومی متخصصان صنایع دفاعی و کارکنان قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) سمنان است و بـه منظور ارتقـاء تـوان رزم پدافند هوایی کشور از امروز در یگان ‌های پدافند هوایی ارتش به طور کامل عملیاتی شد .

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) افزود: کارکنان این قرارگاه بـا به کار گیری علوم و فنون روز نظامی جهت دفاع از آسمان میهن اسلامی از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد .

امیرسرتیپ اسماعیلی با تبریک این موفقیت به ملت بزرگ ایران که در آستانه بیست و نهم فروردین سالـروز ارتش جمهوری اسلامی ایـران‏‏‎ به دست آمـد ، آنرا گوشه‌ای از توانمندی متخصصان صنایع داخلی و کـارکنان پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) دانست .
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی