رابطه سیب و میزان کلسترول خون
مصرف روزانه یک سیب که می تواند به صورت تازه و یا به شکل میوه خشک شده باشد ، در دراز مدت کلسترول بالای شما را کاهش می دهد . سیب همین طور می تواند شدت حملات قلبی را نیز کاهش دهد .
کد خبر: ۱۵۹۱۲۷
| | 2980 بازدید
دینا: تحقیقات محققان در دانشگاه فلوریدا امریکا بر 160 خانم نشان داده است که مصرف 75 گرم سیب خشک یا سیب تازه در طول روز باعث کاهش مقدار کلسترول خون می شود .
به گزارش آژانس مجله تایم، یک مطالعه جدید در امریکا نشان داده است که مصرف روزانه یک سیب که می تواند به صورت تازه و یا به شکل میوه خشک شده باشد ، در دراز مدت کلسترول بالای شما را کاهش می دهد . سیب همین طور می تواند شدت حملات قلبی را نیز کاهش دهد .
این تحقیق به مدت یک سال بر روی 160 خانم انجام شد. در این آزمون مشخص شد سیب کلسترول را کاهش میدهد. محققان با مطالعه بیماریهای قلبی و مغزی دریافتهاند که اگر روزانه یک عدد سیب به مدت سه ماه ، شش تا یک سال بخورید، میتوانید مقدار کلسترول را 20 درجه کاهش دهید.
گزارش خطا
نظرسنجی
آیا جام جهانی میتواند مانع جنگ آمریکا با ایران شود؟


