بازدید 2758

تاکید کواکبیان بر برخورد با عاملان تهیه مستند ظهور

کد خبر: ۱۵۸۳۹۱
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۷:۴۲ 13 April 2011
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در تذکر کتبی خود در جلسه علنی چهارشنبه-24 فروردین- خواهان برخورد مسئولان ذی ربط با عاملان تهیه مستند انحرافی" ظهور نزدیک است"، شد.


به گزارش خانه ملت، "مصطفی کواکبیان" در تشریح تذکر کتبی خود به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزیر کشور و وزیر اطلاعات، گفت: مسخره کردن اعتقادات مردم بزرگترین خیانت به جامعه اسلامی است و آن را باید به عنوان بزرگترین جرم معرفی کرد.

نماینده مردم سمنان ضمن ابراز تأسف از تولید قسمت دوم این مستند انحرافی، گفت: مسئولان ذی­ربط باید با انجام این قبیل فعالیت­ها برخورد کنند، به همین دلیل بیان این تذکر را به مسئولان وزارت کشور، اطلاعات و ارشاد لازم دانستم.

وی افزود: مسئولان باید عاملان تولید قمست اول مستند" ظهور نزدیک است" را شناسایی و دستگاه­های قضایی با آنها برخورد کنند تا شاهد گسترش انتشار این قبیل فیلم­های انحرافی باشیم.

کواکبیان در پایان تأکید کرد: انحراف از اعتقادات مهدویت در دوران حاکمیت جمهوری اسلامی جای تأسف دارد و مسئولان ذی­ربط باید بدون کمترین کوتاهی این موضوع را پیگیری کنند.

کواکبیان در جلسه علنی امروز مجلس-24 فروردین- در تذکر کتبی خود به وزیران فرهنگ و ارشاد، کشور و اطلاعات بر لزوم معرفی تهیه­ کنندگان مستند انحرافی"ظهور نزدیک است" تآکید کرده بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی