بازدید 3582

برگزاري مذاکرات تجاری ایران و مصر

به منظور پیگیری جدی‌تر این مهم دومین میز مذاکره ارزیابی همکاری‌های تجاری با مصر در سطوح بالاتر برگزار خواهد شد
کد خبر: ۱۵۷۷۰۰
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۰:۲۵ 11 April 2011
مدیرکل دفتر بازرگانی عربی ـ آفریقایی سازمان توسعه تجارت با اشاره به پیگیری گسترش سطح روابط تجاری با مصر در حوزه بازرگانی خارجی اعلام کرد: دومین میز مذاکره ایران و مصر با محوریت بخش خصوصی دو کشور در ماه‌های آینده برگزار خواهد شد.

سیدحسین حسینی در گفت‌وگو با شبکه اطلاع‌رسانی بازرگانی ایران (شابا)، با اشاره به تمایل دو کشور برای افزایش سطح روابط تجاری ادامه داد: برنامه‌ریزی‌هایی برای افزایش سطح تعاملات تجاری با کشورهای عربی منطقه از جمله مصر در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: در همین رابطه اسفندماه سال گذشته جلسه مشترکی به منظور ارزیابی امکانات و شرایط تجاری در راستای توسعه مناسبات بازرگانی با کشور مصر برگزار شد.

حسینی با بیان این مطلب که به منظور پیگیری جدی‌تر این مهم دومین میز مذاکره ارزیابی همکاری‌های تجاری با مصر در سطوح بالاتر برگزار خواهد شد، گفت: تلاش می‌شود از سرگیری همکاری‌ها با مصر با محوریت بخش خصوصی دو کشور شکل بگیرد.

وی، ضمن ابراز امیدواری نسبت به توسعه روابط تجاری، سیاسی دو کشور، تصریح کرد: مصر از ظرفیت بالایی در حوزه تجاری و اقتصادی برخوردار است و امکان گسترش روابط با این کشور وجود دارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم
آخرین اخبار