بازدید 6255

زندگی «شهید بابایی» روی آنتن می‌رود

سریال زندگی سردار «شهید عباس بابایی» با عنوان «شوق پرواز»، هم‌اکنون آخرین مراحل تدوین و صداگذاری را پشت سر می‌گذارد
کد خبر: ۱۵۶۹۸۰
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۷:۳۵ 07 April 2011
تهیه‌کننده سریال «شوق پرواز» با انتقاد از عدم تحقق وعده‌ها و کمرنگ بودن حمایت‌های مالی از پروژه سریال زندگی شهید بابایی، از پخش این سریال تا اوایل خرداد خبر داد.

ناصر دهقانی‌پوده در گفت‌وگو با باشگاه خبری فارس «توانا» اظهار داشت: سریال زندگی سردار «شهید عباس بابایی» با عنوان «شوق پرواز»، هم‌اکنون آخرین مراحل تدوین و صداگذاری را پشت سر می‌گذارد و بنا به تصمیمات صدا و سیما پیش‌بینی‌ می‌شود که تا یک ماه و نیم آینده از شبکه اول سیما پخش شود.

وی با انتقاد از برخی وعده‌های محقق نشده در ساخت سریال شهید بابایی گفت: سریال شوق پرواز یک فیلم ارزشی و مروج فرهنگ ایثار و شهادت است و از برخی دوستان انتظار می‌رفت که وعده‌های حمایتی که در ابتدای ساخت این سریال به سازندگان داده بودند را محقق کنند تا ساخت این مجموعه با مشکلات کمتری روبرو بودیم و با سرعت بیشتری می‌توانستیم این پروژه را به پایان برسانیم.

مدیرعامل مؤسسه فرهنگی هنری شاهد بیان داشت: در بسیاری از مشکلات عوامل گروه با قرض‌های دستی و سرمایه‌های شخصی کار را پیش برده‌اند و حالا نیز با بدهکاری‌هایی که به عوامل فیلم داریم ساخت سریال شهید بابایی با جدیت و همت سابق ادامه دارد.

دهقانی اظهار داشت: سریال شهید بابایی با در اختیار داشتن بهترین عوامل سازنده همچون تهیه کننده، گروه کارگردانی بازیگری طراحی صحنه و گریم البته در هر جا که از سریال شوق پرواز صحبتی شد دوستان تشویق و ترغیب کردند و از این پروژه استقبال کردند اما اگر در مرحله حمایت‌های مالی دست عوامل گروه را می‌گرفتند قطعاً با مشکلات کمتری روبرو بودیم.

وی افزود: امیدوارم دوستانی که حمایت‌های خود را سریال شوق پرواز دریغ کردند بعد از به نمایش درآمدن این سریال در ساخت سریال‌های بعدی با عوامل سازنده همکاری صمیمانه‌تری داشته باشند چون طبیعتاً اگر ما بدانیم که در ساخت یک اثر هنری با مشکلات کمتری روبرو خواهیم بود برای حرکت در این مسیر ترغیب خواهیم شد.

تهیه‌کننده سریال شوق پرواز با اشاره به برنامه‌های آینده مؤسسه فرهنگی هنری شاهد به ساخت سریال زندگی شهید زین‌الدین اشاره کرد و گفت: نگارش فیلمنامه سریال زندگی این سردار شهید توسط علیرضا رئیسی به پایان رسیده و هم‌اکنون در مرحله انتخاب کارگردان قرار دارد.

وی افزود: علاوه بر این با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران و همکاری شبکه یک سیما ساخت سریال شهید نواب صفوی نیز در دستور کار این مؤسسه قرار دارد که با آغاز نگارش فیلمنامه آن ساخت سریال این شهید والامقام نیز آغاز خواهد شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار