بازدید 20080

امام جمعه ارومیه نشان شجاعت گرفت

در نشست امروز اعضاي كابينه دهم كه به رياست محمود احمدي‌نژاد برگزار شد، از سوي رئيس جمهور نشان درجه يك شجاعت به حجت‌الاسلام غلامرضا حسني امام جمعه اروميه اعطا شد.
کد خبر: ۱۵۶۱۳۲
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۸:۵۸ 03 April 2011
محمود احمدي‌نژاد در نشست امروز هيئت دولت، نشان درجه يك شجاعت را به حجت‌الاسلام غلامرضا حسني نماينده ولي فقيه در آذربايجان غربي و امام جمعه اروميه اعطا كرد.

به گزارش خبرگزاري فارس، در نشست امروز اعضاي كابينه دهم كه به رياست محمود احمدي‌نژاد برگزار شد، از سوي رئيس جمهور نشان درجه يك شجاعت به حجت‌الاسلام غلامرضا حسني امام جمعه اروميه اعطا شد.

حجت‌الاسلام حسني از پيشگامان مبارزه با رژيم ستم‌شاهي و از مدافعان نظام اسلامي در برابر جريان جريانات منحرف سياسي دهه اول انقلاب در منطقه آذربايجان بود كه در اوايل انقلاب محل اقامت فرزندش "رشيد " كه از اعضاي گروهك فدائيان خلق بود را به كميته انقلاب اسلامي اطلاع داد كه در نهايت پسرش پس از محاكمه اعدام شد.

وي در دوران دفاع مقدس نيز در صحنه‌‌ دفاع از اسلام و كيان اسلامي حضور فعال داشت و همچنين از پيشگامان افشاي ماهيت جريان ضد ديني و ضد فرهنگي در دوران موسوم به اصلاحات به حساب مي‌آيد كه همواره مورد هجمه رسانه‌هاي دوم خردادي و وابسته به بيگانگان قرار داشته است.

حجت الاسلام حسني كه نمايندگي مردم اروميه در مجلس شوراي اسلامي را نيز در كارنامه خود دارد، در حال حاضر نماينده ولي فقيه در استان آذربايجان غربي و امام جمعه اروميه است.

نشان شجاعت از نشان‌هاي‌ عمومي است كه بر اساس آئين‌نامه اعطاي نشان‌هاي دولتي به‌ افرادي‌ اعطا مي‌شود كه‌ به‌ واسطه‌ برخورداري‌ از خصيصه‌هاي‌ والاي‌ انساني‌ در جهتي ‌از جهات‌ ذيل‌ موفق‌ گردند: داوطلب‌ شدن‌ در انجام‌ امور دشواري‌ كه‌ براي‌ كشور از حساسيت‌ خاصي‌ برخوردار است، پذيرفتن‌ مأموريت‌هاي‌ خطير دولتي‌ يا وظايف‌ مهم‌ اجتماعي‌ كه‌ با خطرات‌ احتمالي‌ همراه‌ هستند و استفاده‌ بجا و شايسته‌ از مجموعه‌ نيروها و مهارت‌هاي‌ بدني‌ در جهت‌ نيل‌ به‌ هدفي‌ والا.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان