بازدید 4473

اخوان‌المسلمین خواستار اتمام محاصره غزه

اخوان‌المسلمین تصریح کرد: اوضاع سیاسی در مصر عوض شده است و این ملت توانسته است حاکمیت خود را مجددا به‌دست آورد، لذا از این پس تابع منویات اسراییل نخواهد بود. آن رژیم که برادران فلسطینی را در نوار غزه در تنگنا قرار می‌داد دیگر وجود ندارد.
کد خبر: ۱۵۵۱۰۸
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۰:۵۴ 24 March 2011
جنبش اخوان‌المسلمین، تشکل‌یافته‌ترین گروه دخیل در انقلاب مردمی ملت مصر در بیانیه‌ای خواستار آن شد تا پس از سرنگونی رژیم مبارک که به منزله گنجی بزرگ و متحدی مهم برای رژیم صهیونیستی در منطقه بود، مناسبات مصر و فلسطینیان بازنگری شده و محاصره نوار غزه برطرف شود.

به گزارش شبکه ایران به نقل از "فلسطین الیوم"، اخوان‌المسلمین تصریح کرد: اوضاع سیاسی در مصر عوض شده است و این ملت توانسته است حاکمیت خود را مجددا به‌دست آورد، لذا از این پس تابع منویات اسراییل نخواهد بود. آن رژیم که برادران فلسطینی را در نوار غزه در تنگنا قرار می‌داد دیگر وجود ندارد.

این جنبش اسلامی ضمن تاکید بر اینکه ملت‌های عربی نباید در کشاکش انقلاب‌ها، آرمان مقدس فلسطین را از یاد ببرند، از موضع ارتش مصر در حمایت از انقلاب مردم تقدیر کرد و از نیروهای مسلح خواست تا در بازگشایی گذرگاه رفح و شکست حصر غزه نیز حامی ملت مصر باشند.

قدرت گرفتن اسلام‌گرایان در مصر و حمایت این کشور از ملت فلسطین، همواره از نگرانی‌های رژیم صهیونیستی و متحدین غربی این رژیم در خصوص انقلاب مصر بوده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف
وب گردی