بازدید 14217
سوژه داغ رسانه هاي غربي؛

روبوسي كاپيتان تيم بسكتبال ايران و مربي اسرائيلي‌الاصل

بسياري از رسانه‌هاي غربي و صهيونيستي از جمله هاآرتص و شبكه خبري ESPN با انتشار تصاويري از حامد حدادي و نيكخواه بهرامي با مربي اسرائيلي روسيه به همراه اخباري از ديدار اين مربي با شيمون‌پرز (رئيس جمهور اسرائيل) در دهكده المپيك، در ارزيابي‌هاي مشترك برداشت‌هاي سياسي از ان ارائه كردند
کد خبر: ۱۵۳۶۹
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۸۷ - ۱۹:۰۹ 12 August 2008
رسانه‌هاي غربي در طول روزهاي اخير پوشش گسترده و مستمري بر روي حواشي ديدار تيم‌هاي ملي بسكتبال
ايران و روسيه در بازيهاي المپيك انجام دادند و حركت فراگيري در راستاي افزايش حساسيت‌هاي اين ديدار به كار بستند.

به گزارش خبرنگار ورزشي تابناك، پس از بازي تيم ملي بسكتبال ايران با تيم ملي روسيه كه به شكست تيم ملي ايران منجر شد، اعضاء و كادر فني دو تيم به رسم معمول با هم به مصافحه پرداختند و همديگر را در آغوش گرفتند كه در اين ميان دیوید بلات مربي اسرائيلي‌الاصل تيم ملي روسيه، صمد نیکخواه بهرامی، کاپیتان تیم ملی بسکتبال ایران را نيز در آغوش گرفت كه تصاوير اين ديدار تحت عنوان "عكس‌هاي يادگاري بسكتبال ايران و اسرائيل" به سوژه داغ رسانه‌هاي غربي مبدل شد.
 
در اين چارچوب، بسياري از رسانه‌هاي غربي و  صهيونيستي از جمله هاآرتص و شبكه خبري ESPN  با انتشار تصاويري از مربي اسرائيلي روسيه و نيكخواه بهرامي به انضمام اخباري از ديدار اين مربي با شيمون‌پرز (رئيس‌جمهور اسرائيل) در دهكده المپيك چين، در ارزيابي‌هاي موازي برداشت‌هاي سياسي در اين باره ارائه كردند؛ حال آنكه بر اساس اخبار دريافتي اعضاء تيم ملي بسكتبال ايران از نژاد مربي تيم ملي روسيه اطلاعي نداشتند.

به نظر مي‌رسد ضروري است، سازمان ورزش با برخوردي شفاف‌تر، توطئه‌هاي اين رسانه‌هاي بيگانه كه از هيچ فرصتي براي تخريب حوزه‌هاي مختلف ورزش دريغ نمي‌ورزند و در اين مقطع نيز با حساسيت‌زايي درصدد فضا‌سازي عليه بسكتبال كشورمان هستند، را خنثي سازند و يا حدقل موضعگيري خود را پيرامون اين مسئله اعلام كنند كه اين موضوع تاكنون محقق نشده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۰
شما چرا اینقدر شاکی شدین؟ مگر رسم ادب نیست که با مربی (ولو صهیونیست) بعد از بازی دست داد؟؟ از کی مشکلات سیاسی و عقیدتی توجیهی برای بی ادبی شد؟
مگر قرار است در صحنه های ورزشی اول ملیت و مذهب حریف را بپرسیم بعد دست بدهیم ؟ ادب ایرانی و اسلامی را هرگز فراموش نکنیم
بنده که یک مسلمان هستم هیچ مشکلی ندارد
با چسباندن خودشان به بازيكنان ايراني به اعتبار آن ها افزوده نمي شود.
اينا نقشه خودتونه
معاون رييس جمهور حرف مي زنه اينها هم عمل مي كنند
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی