بازدید 8291
اذعان صهیونیست ها به روال عادی نیروگاه بوشهر؛

خارج كردن ميله هاي سوخت رآكتور بوشهر طبيعي است

اين مسأله، بخشي از فرآيند آغاز به كار يك نيروگاه هسته اي است و خروج ميله هاي سوخت از قلب رآكتور اتمي بوشهر طبيعي است، چرا كه ايران براي نخستین بار تاكنون، تزريق سوخت به رآكتور را انجام داده و اين طبيعي است كه براي بررسي بيشتر و ايمني اين كار را انجام دهد.
کد خبر: ۱۵۰۹۸۵
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۳:۱۵ 28 February 2011
سرويس بين الملل ـ روزنامه صهيونيستي «جروزالم پست» اذعان كرد: خروج ميله هاي سوخت نيروگاه اتمي بوشهر، لزوما به دلیل تأثيرات بدافزار استاكس بر اين نيروگاه نیست.

به گزارش «تابناک»، اين در حالي است كه پیش از این، برخی منابع خبري، گمانه هايي را درباره علت خروج ميله هاي سوخت رآكتور اتمي بوشهر مطرح كرده و آن را با تأثيرات ويروس استاكس نت مرتبط دانسته بودند.

با وجود اين، مديركل سابق كميسيون انرژي اتمي رژيم صهيونيستي و رئيس گروه دانشمندان و مدير توسعه و تحقيقات وزارت دفاع اين رژيم اظهار داشته است: اين مسأله، بخشي از فرآيند آغاز به كار يك نيروگاه هسته اي بوده و خروج ميله هاي سوخت از قلب رآكتور اتمي بوشهر طبيعي است، چرا كه ايران براي نخستين بار تاكنون، تزريق سوخت به رآكتور را انجام داده و بنابراین، طبيعي است كه براي بررسي بيشتر و ايمني اين كار را انجام دهد.

«اوزي ايلام» افزوده است: اگر اين رویداد مثلا در فرانسه رخ مي داد، كاري غير طبيعي به شمار مي رفت، چرا كه اين كشور سال هاست، در اين كار تجربه دارد و نزدیک 80 درصد انرژي برق خود را از نيروگاه هاي هسته اي تأمين مي كند.

وی همچنين در اين باره گفته است: به نظر نمی رسد، خروج ميله هاي سوخت از رآكتور تهران به دلیل تأثيرات بدافزار استاكس نت باشد؛ هرچند اين بدان معنا نيست كه آن بدافزار هيچ تأثيري نداشته است، اما به هر حال بروز چنين مشكلاتي بسيار طبيعي است.

مدير كل سابق كميسيون انرژي اتمي رژيم صهيونيستي، همچنين به يكي ديگر از دلايلي كه به نظر وي، باعث بروز اشكال در رآكتور بوشهر شده، اشاره كرده و بر این باور است: تاريخچه ساخت رآكتور تهران و وجود شركت هایی از كشورهاي گوناگون، احتمال بروز خطا در كار اين نيروگاه را افزايش داده است.

گفتنی است، در روزهاي اخير، جو تبليغاتي سنگيني عليه بروز مشكل در نيروگاه هسته اي ايران در رسانه هاي غربي پدید آمده بود و اين در حالي است كه مقامات ايراني، خروج ميله هاي سوخت از قلب رآكتور اتمي بوشهر را براي تقويت ترتيبات امنيتي اعلام كرده بودند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲۹
سلام
واقعآ از شما متعجب هستم چرا که روزنامه صهيونيستي جروزالم پست ، اگر تایید در طبیعی بودن مطالب فوق دارد،بخاطر اهداف خاص خودشان است و شما سادلوحانه آّب در آسیاب دشمن می
ریزید.
وفرض اگر حرف شما درست باشد ؟ شاهد شما جای بسیار ؟؟؟؟ دارد.
اي صهيونيست هاي خائن از كي تا به حال راست مي گوئيد؟جرات داري چاپ كن
کلا اینجا همچ چی طبیعیه . تاخیر بیست ساله نیروگاه طبیعیه . هزینه چند برابری طبیعیه
ارواح عمه ات
بعد از اتمام این نیروگاه به فضل خدا دانشمندان بزرگ خودمون نیروگاه اتمی می سازن و منت اجنبی های پست فطرت رو نخواهید کشید
خدایا اخر و عاقبت همه ما را ختم به خیر کن .
مرگ بر صهیونیسم
الله اعلم
خسته نباشید!
اینم یک کلک دیگست
حق با شماست ، خارج کردن میله های سوخت طبیعی است اما بروز مشکل در یکی از پمپها غیر طبیعی است!
بابا قبول کنید روسها ما را سر کار گذاشته اند
به فرض هم که اینو گفته باشند یعنی نمیفهمید که منظورشون اینه که نشون بدهند ایران به مشکل بر نخورده و به زودی بمب اتم میسازه و همین حالا باید جلو شو بگیریم؟
کمی مراقب باشد, هیچ وقت دشمنان بدون حساب حرف نمی زنند , یقیناً نیروگاه بارگداری سوخت شده مورد حمله واقع نمی شود ولی وقتی سوخت خارج شد هرچیزی امکان پذیر است
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار