بازدید 15556

ناله فروخورده یک زن در مختارنامه

کد خبر: ۱۵۰۰۵۴
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۷:۱۲ 23 February 2011
امیر توسلی آهنگساز سریال مختارنامه که مهمان کافه خبر بود، روایت​های جالبی از همکاری​اش با داوود میرباقری و خواسته​های این کارگردان از او داشت.

او گفت: «همان اول کار، آقای میرباقری یا یک جمله من را در مسیر موسیقی مختارنامه قرار دادند. در اولین جلسه‌ای که من و ایشان با هم نشستیم و حرف زدیم، آقای میر باقری به من گفتند که «موسیقی مختارنامه ناله فروخورده زنی است که هی می‌خواسته فریاد بکشد اما نتوانسته. یعنی هم باید در این موسیقی فریاد باشد و هم فرو خوردن آن.»

این آهنگساز افزود: «من فکر می‌کنم که باید در موسیقی دنبال عمق باشید که این نظر را بدهید.»

او ادامه داد: «هنوز هم با هم حرف می‌زنیم. ایشان با موسیقی ارتباط حسی دارند. ما با هم به راحتی کار می‌کنیم و من هم همیشه روی کمک ایشان حساب می‌کنم. هر وقت که من مسیری را اشتباه بروم به کمک من می‌آیند. ایشان در موسیقی مختارنامه به دنبال معنای عمیقی می‌گردند. عمقی که باید در موسیقی هم باشد، اما گاه موسیقی به سطح می‌آید و من آهنگساز کارم را آنطور که باید انجام نمی‌دهم. در اینجاهاست که آقای میرباقری به کمک من می‌آیند و کار من را اصلاح می‌کنند و موسیقی را دوباره به عمق سوق می‌دهند. این هم کار بسیار دشواری است.»
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۵
چرا تو قسمت هفته پیش قسمت مربوط به حضرت عباس پخش نشد؟
خیلی متاسف هستیم برای برخی ناملایمات که ارزش میشود مانند ناله دلخراش این زن که خیلی دردناک است ایا نیاز بود چنین ناامیدانه و مایوس ناله و زجه زد چرا از مصیبت اینقدر باید تمجید کرد؟
این ناله ، همون ناله زن جنوبی نیست که بارها خواست صدای لالائی او از صدا و سیمای جمهوری اسلامی ! پخش نشود اما به او گفتند صدای او توسط شخص ثالثی ثبت رسمی شده و فروخته شده است به این سریال

خیلی باحالین آره ؟
این لالایی یک شاهکار است واقعاً عمق احساس یک انسانی است که ناله های خود را فرو خورده است که فرزند جوانش را از دست داده و توان هیچ چیزی را ندارد تا مغز استخوان دل آدمی نفوذ کرده، و می سوزاند این لالایی از شاهکارهای احساسی یک انسان است از آهنگساز آن کمال تشکر و قدر دانی را داریم
آقای ناشناش عزیز لطفا برای کفته های خود آدرس دقیق بدهید تا ما هم باور کنیم
لالائی مربوط به خانم صدیقه بحرانی است که همشهری ما وبوشهری است که در محافل ومجالس مختلف به اجرای لالائی واضغر خوانی می پردازد
خانومه كه خودش شاكي بود از پخش صداش، بعد كه اومد تو تلويزيون و باضرغامي حرف زد و تصويرش هم پخش شد، يهو في سبيل الله، راضي شد!!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار