بازدید 12691
آموزش و پرورش در صدر

بازنشستگی پیش ازموعد 128هزار دولتی

طی سه سال گذشته دولت به رغم محدودیتهای مالی و اعتباری زمینه بازنشستگی پیش از موعد 127 هزار و 670 نفر از کارکنان دستگاههای اجرایی را فراهم کرده است.
کد خبر: ۱۴۹۸۴۳
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۸۹ - ۰۸:۵۴ 23 February 2011
مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری از بازنشستگی پیش از موعد حدود 128 هزار نفر از کارکنان دستگاههای اجرایی خبر داد.

ایراندخت عطاریان در گفتگو با خبرنگار مهر اعلام کرد: طی سه سال گذشته دولت به رغم محدودیتهای مالی و اعتباری زمینه بازنشستگی پیش از موعد 127 هزار و 670 نفر از کارکنان دستگاههای اجرایی را  فراهم کرده است.

وی با اعلام اینکه وزارت آموزش و پرورش با 103 هزار و 648 کارمند، بیشترین تقاضای بازنشستگی پیش از موعد را داشته افزود: وزارت بهداشت با 10 هزار و 768 نفر، وزارت راه و ترابری با یک هزار و 223 نفر، وزارت جهاد کشاورزی با 773 نفر و دیگر دستگاههای اجرایی مجموعا 11 هزار و 255 نفر در رتبه های بعدی قرار دارند.

عطاریان از صندوق بازنشستگی کشوری به عنوان مجری مصوبات دولت و مجلس نام برد و گفت: در صورتی که بار مالی طرح تمدید قانون بازنشستگی پیش از موعد کارکنان دولت از سوی نمایندگان مجلس تامین شود این صندوق آمادگی کامل دارد تا همانند سه سال گذشته این قانون را به بهترین شکل اجرا کند.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از تشکیل کارگروه تخصصی در تمامی دستگاههای دولتی برای بررسی متقاضیان استفاده از قانون بازنشستگی پیش از موعد خبر داد و افزود: از پنجم شهریور 1386 تا پنجم شهریور 89 حدود 127 هزار و 670 نفراز کارکنان دولت توانستند پس از تایید بالاترین مقام اجرایی دستگاه مربوطه از این قانون استفاده کنند و بازنشسته شوند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست