بازدید 8023

ثبت‌نام كارشناسي ناپيوسته از عصر امروز

کد خبر: ۱۴۹۷۴۱
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۵:۱۳ 22 February 2011
معاون سازمان سنجش آموزش كشور با تشريح جزييات شرايط ثبت‌نام در آزمون كارشناسي ناپيوسته از آغاز ثبت‌نام آزمون كارداني به كارشناسي ناپيوسته سال 1390 از ساعت 17 امروز خبر داد.

دكتر ابراهيم خدايي در گفت‌وگو با ايسنا، با اشاره به آغاز ثبت‌نام اينترنتي آزمون كارشناسي ناپيوسته از ساعت 17 امروز از طريق سايت سازمان سنجش به نشاني http://sanjesh.org ، گفت: مهلت ثبت‌نام تا روز دوشنبه 9 اسفند ماه ادامه دارد.

وي با اشاره به جدول آزموني كارشناسي ناپيوسته 90، اظهاركرد: داوطلبان مي‌توانند از 17 تا 19 اسفند ماه با مراجعه به سايت سازمان سنجش نسبت به مشاهده و كنترل اطلاعات ثبت‌نامي اقدام كنند.

خدايي با بيان اينكه كارت شركت در آزمون از سوم مرداد ماه 90 توزيع مي‌شود، خاطرنشان كرد: آزمون ورودي كارداني به كارشناسي ناپيوسته براساس برنامه زماني پيش‌بيني شده 6 مرداد ماه برگزار مي‌شود.

وي با اشاره به نحوه ثبت‌نام به دو شيوه اينترنتي و يا مراجعه به دفاتر پستي، تصريح كرد: داوطلبان بايد به وسيله كارت‌هاي عضو شبكه بانكي شتاب كه پرداخت الكترونيكي آنها فعال است، با مراجعه به سايت سازمان سنجش و پرداخت مبلغ 11 هزار و 100 تومان به عنوان وجه ثبت‌نام نسبت به ثبت‌نام اقدام كنند.

معاون سازمان سنجش با تاكيد بر اينكه پذيرفته‌شدگان رشته‌هاي تحصيلي دوره‌هاي روزانه در آزمون پذيرش دانشجو از دوره كارداني به دوره كارشناسي ناپيوسته سال 1389، حق ثبت‎نام و شركت در اين آزمون را ندارند، خاطرنشان كرد: پذيرفته‌شدگان مؤسسات آموزش عالي غيرانتفاعي و غيردولتي و همچنين دوره‎هاي نوبت دوم (شبانه) كليه دانشگاه‎ها در آزمون كارشناسي ناپيوسته89، پس از انصراف قطعي از تحصيل و در صورت نداشتن مشكل نظام وظيفه مي‎توانند در اين آزمون ثبت‎نام و شركت كنند.

وي ادامه داد: چنانچه در هر مرحله از ثبت‎نام و يا اشتغال به تحصيل مشخص شود كه داوطلب داراي يكي از شرايط مندرج در دفترچه راهنما نبوده است، بلافاصله از ثبت‎نام، شركت در آزمون و يا ادامه تحصيل وي جلوگيري و مطابق ضوابط با وي رفتار خواهد شد.

خدايي اظهاركرد: مدت تحصيل در دوره كارشناسي ناپيوسته حداكثر 3 سال است كه در صورت بروز مشكل با تاييد شوراي موارد خاص دانشگاه‌ها تا يك نيمسال تحصيلي قابل افزايش است.

وي با بيان اينكه پس از انجام آزمون، نمره كل داوطلبان براساس ضوابط دفترچه راهنما، محاسبه و با توجه به اولويت نمرات در رشته‌هاي انتخابي، گزينش به سه روش انجام مي‌شود، گفت: در شرايط عادي گزينش نهايي داوطلبان در اين قبيل رشته‌ها بر اساس نمره كل اكتسابي حاصل از مواد امتحاني مندرج در كارنامه اوليه و برحسب كد رشته محل‌هاي انتخابي در فرم انتخاب رشته اينترنتي انجام مي‌شود.

خدايي افزود: همچنين در شرايط خاص اسامي معرفي‌شدگان چند برابر ظرفيت اين قبيل رشته‌ها، به منظور شركت در مراحل مختلف مصاحبه اعلام و نتيجه نهايي نيز پس از اعمال نتيجه ارسال شده مراحل مختلف مصاحبه، معاينه و ساير مراحل مختلف گزينش توسط هيأت مركزي گزينش موسسه ذيربط به سازمان سنجش آموزش كشور، در دهه سوم شهريور ماه همزمان با اعلام نتايج نهايي رشته‌هاي متمركزعادي اعلام خواهد شد.

وي افزود: همچنين در روش نيمه‌متمركز اين دسته از رشته‌ها نياز به مراحلي مانند مصاحبه، معاينه، آزمون علمي و يا عملي دارند، بنابراين پذيرش در اين رشته‌ها منحصراً براي نيمسال دوم سال تحصيلي خواهد بود.

معاون سازمان سنجش با تاكيد بر اينكه تغيير رشته پس از ثبت‌نام در آزمون امكان‌پذير نيست، تصريح كرد: چنانچه فردي با اطلاعات نادرست پذيرفته شود و يا متعاقب آن مشخص شود كه شرايط لازم را نداشته است در هر مرحله از ثبت‌نام يا تحصيل، قبولي وي لغو مي‌شود و حسب مورد مكلف به پرداخت خسارت‌هاي ناشي از آن خواهد بود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار