بازدید 20262

امروز؛ تیم های ترور بدنبال تکرار تاریخ

این اعمال باعث شده که منافقین با دستور سازمان سیا برای کمک به جریان فتنه در کشور با پوشش هواداری از کروبی و موسوی در ایران فعال شود و در این راستا منافقین به دنبال کشته سازی و ایجاد آشوب هستند.
کد خبر: ۱۴۹۳۵۱
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۲:۰۹ 20 February 2011
بولتن نیوز: بر اساس گزارش های موثق از منابع امنیتی، سازمان منافقین خلق که دستهایش در طول 32 سال گذشته تا مرفق به خون مردم ایران و عراق آلوده است در رویکردی جدید و براساس سناریوی دشمنان انقلاب اسلامی، تصمیم دارند امروز در تجمعات اعلام شده ضد انقلابیون به منظور كشته‌‌سازي و با هدف ايجاد جو آشوب و خشونت، تعدادي از هموطنانمان را به شهادت برسانند . از همین رو مسئولین امنیتی دستور دارند با شدت با هرگونه عملیات منافقین در کشور مقابله نمایند.

در همین رابطه بر اساس اخبار رسیده از مراکز وابسته به فتنه گران ، سران فتنه تظاهرات اعلام شده از طرف اغتشاشگران را لغو کرده اند و به هر صورت ممکن تلاش دارند لکه ننگ همراهی با منافقین و بلعکس را از فتنه سبز بزدایند .



لازم بذکر است که عملکرد جریان فتنه سبز در طول یکسال و اندی گذشته به گونه ای بود که شرایط را برای حضور بیشتر سازمان منافقین فراهم کرد. منافقین، به علت عمق جنایت و اعمال تروریستی در 32 سال گذشته  مورد تنفر شدید مردم ایران بوده و تاکنون بین 12 تا 16 هزار نفر از مردم ایران را در ترورها و انفجارها و حوادث دیگر شهید ساخته است.


 همراهی با صدام حسین در جنگ بر علیه انقلاب ایران، حضور در اردوگاه های اسرای ایرانی و شکنجه آزادگان ایرانی برای اعتراف گیری به نفع رژیم صدام، همراهی با یگان های مخصوص رژیم صدام جهت سرکوب انقلابیون عراقی و... تنها بخشی از اعمال تنفر انگیز منافقین است که باعث شده مورد نفرت شدید مردم ایران و حتی عراق  واقع شوند.

این اعمال باعث شده که منافقین با دستور سازمان سیا برای کمک به جریان فتنه در کشور با پوشش هواداری از کروبی و موسوی در ایران فعال شود و در این راستا منافقین به دنبال کشته سازی و ایجاد آشوب هستند.

در چند روز گذشته، عوامل منافقین از طریق تلفن های ماهواره ای با برخی از مردم ایران تماس گرفتند و مردم را دعوت به حضور در راهپیمایی روز اول اسفند و آشوب کردند.

به همین جهت برای تکرار نشدن فعالیت این گروه جنایتکار و تروریستی در کشور که خاطره تلخ جنایات آنها هرگز از ذهن ملت ایران فراموش نمی شود باید مردم هوشیار باشند و سازمان های اطلاعاتی و امنیتی باید با  شدت و  قدرت با گروه های فعال شده آنها در ایران برخورد و آنها را نابود سازند
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل