بازدید 9357

یارانه مرحله دوم قابل برداشت شد

یارانه نقدی مرحله دوم که مشابه مرحله اول 89 هزار تومان متعلق به دو ماه اسفند جاری و فروردین 90 برای هر فرد است، در روز 28 بهمن ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز؛ اما از امروز قابل برداشت شد.
کد خبر: ۱۴۹۲۶۳
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۸۹ - ۰۹:۱۸ 20 February 2011
 همزمان با قابل برداشت شدن یارانه نقدی مرحله دوم که مصادف با روزهای پایانی سال شده است، بانکها روزهای پرترافیکی را می‌گذرانند.

به گزارش مهر، همزمان با واریز دومین مرحله یارانه های نقدی به حساب سرپرستان خانوار و همزمانی آن با روز آغازین ماه در ساعات اولیه صبح صفهای طولانی در مقابل خودپردازها و بانکها ایجاد شد.

یارانه نقدی مرحله دوم که مشابه مرحله اول 89 هزار تومان متعلق به دو ماه اسفند جاری و فروردین 90 برای هر فرد است، در روز 28 بهمن ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز؛ اما از امروز قابل برداشت شد.

همواره در روزهای پایانی و نخستین روزهای هر ماه بانکها و دستگاه‌های خودپرداز با تعدد مراجعه کنندگان برای کارهای بانکی و پولی مواجه می شوند که این امر که با واریز مرحله دوم یارانه نقدی همراه شده است منجر به تشدید مراجعه کنندگان به بانکها شده است.

روزهای پایانی هر سال هم مراجعات مردم و مشتریان به بانکها و دستگاه‌های خودپرداز افزایش می یابد و تمام این عوامل دست به دست هم داده اند تا امروز در ساعات اولیه صبح صفهای طولانی در مقابل بانکها و خودپردازهای بانکی ایجاد شود.

البته مسئولان بانکی نسبت به آمادگی نظام بانکی اطمینان داده اند و عنوان کرده اند که بانکهای چه از لحاظ سیستم داخلی و چه لحاظ دستگاههای خودپرداز آماده ارائه خدمات در این روزهای پرترافیک به مردم، مشتریان و مراجعه کنندگان بانکی هستند.

مهران شریفی میرکل فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک مرکزی به مهر اعلام کرده بود که بانکها برای پرداخت مرحله دوم یارانه نقدی به حسابهای بانکی مردم همزمان با ایام پایانی سال در آماده باش هستند.

وی در پاسخ به این سئوال خبرنگار مهر مبنی بر اینکه در اسفندماه مرحله دوم واریز یارانه های نقدی انجام خواهد شد و این اقدام همزمان با افزایش مراجعات مردم به بانکها و خودپردازها است، در این زمینه چه تمهیداتی اندیشیده شده است؟ گفته است: اگر در آن مقطع زمانی احساس کنیم که نیاز است که ظرفیت پول دهی به مردم افزایش یابد، قطعا این کار انجام خواهد شد.

در زمان قابل برداشت شدن یارانه مرحله اول هم صفهای طولانی در مقابل بانکها و خودپردازها تشکیل شده بود که البته بانکها با کمک بانک مرکزی با تدابیری که اتخاذ شده بود از جمله افزایش ساعت کار بانکها از انجام این امتحان موفق بیرون آمدند که به گفته رئیس کل بانک مرکزی، همین رویه واقدامات در مرحله دوم هم انجام خواهد شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۵
با سلام و عرض خسته نباشید.متأسفانه سیستم بانک ملی دچار مشکل شده و اجازه برداشت نمی دهد.
برخی از بانکهای خصوصی هنوز یارانه ها را به حسابها واریز نکرده اند.
1/12/1389
هنوز یارانه بنده که شماره حساب بانک ملی دادم واریز نشده قابل ذکر است که یارانه مرحله اول را دریافت کرده ام در همان حساب بانکی . البته بنده فرزندی دارم که متولد ابتدای سال 89 است و با توجه به اینکه باید این موضوع از طرف ثبت احوال به ستاد هدفمندسازی اعلام می شد این کار صورت نگرفته است و در مورحله اول به فرزند من هیچ یارانه ای تعلق نگرفته است . لطفا این موضوع را پیگیری کنید که این اشتباه فاحش را چه کسسی پاسخگو خواهد بود.
توی سایت رفاهی اومده پول رو به حسابم واریز کردند ولی بانک ملی پول رو به حسابم واریز نکرده ،این مشکل توی اطرافیانم هم هست،به کی بگیم؟
پاسخ ها
esi
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۲ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۱
آقا يه نكته اي رو فراموش نكنيدا .. بانك ملي اومده براي همه يه حساب جديد باز كرده و پول ها رو ريخته به اونا ... كه البته اين موضوع از طريق رسانه ها جاي رسيدگي داره .. ولي به هر حال اينجوريه جريان!
با سلام،فرزند من در آبان ماه متولد شده و سايت اعلام كرده كه براي متولدين جديد بصورت خودكار مبلغ آنان واريز خواهد شد. اما هيچ پولي براي آن نريخته اند.از كجا بايد پيگيري كنيم؟ با تشكر
اطلاعات آماری خانوار خود را اصلاح کرده ام ولی باز هم در واریز یارانه ها اشتباه شده است و به فرزند متولد 88 من یارانه واریز نشده است ای خدا این سیستم اداری ما ایرانی ها کی می خواد درست بشه؟ من این مبلغ 178 هزار تومان را از کی باید بگیرم
بانك ملي با اينكه يارانه سري اول من رو واريز كرده بود ولي سري دوم به حسابم واريز نشده با اينكه تو سايت رفاهي ميگه به بانك ملي پرداخت شده
بانك ملي چرا يارانه مردم رو بهشون نميده ؟؟؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
وب گردی