بازدید 4536
۶

خاندان حاکم بحرین صدای مردم را بشنود

مطر تصریح کرد: مقامات خاندان حاکم برای اداره کشور دارای اختیارات گسترده ای هستند ، باید این اختیارات محدود و نقش آنان جنبه تشریفاتی پیدا کند.
کد خبر: ۱۴۸۹۵۲
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۶:۵۰ 18 February 2011
یک نماینده پارلمان بحرین از رژیم منامه خواست تا برای پاسخگویی به درخواست اعتراض کنندگان تصمیمی شجاعانه و جسورانه اتخاذ کند و خاندان حاکم صدای مردم را بشنود.

"مطر مطر" روز جمعه در گفت وگو با شبکه خبری العالم اظهار داشت : رژیم حاکم باید ازارتکاب هرگونه جنایت دیگر ضد اعتراض کنندگان خودداری کند زیرا سرکوب تظاهرکنندگان موجب می شود آنها بیش از پیش برای تحقق خواسته هایشان اصرار کنند.

وی افزود: اگر خاندان حاکم و رژیم سیاسی بحرین تصمیم شجاعانه ای اتخاذ می کرد و دست به اصلاحات قانونی و سیاسی می زد حوادث پنجشنبه خونین بوقوع نمی پیوست .

مطر تصریح کرد: مقامات خاندان حاکم برای اداره کشور دارای اختیارات گسترده ای هستند ، باید این اختیارات محدود و نقش آنان جنبه تشریفاتی پیدا کند.

این نماینده پارلمان بحرین به چالش بزرگی که رژیم سیاسی بحرین با آن مواجه شده است، اشاره کرد و گفت که این چالش با گسترش دامنه اعتراضات مردم و سرکوب خونین تظاهرات به یک بحران جدی تبدیل شده است.

وی اظهار داشت: خبر استعفای وزرای دولت بحرین موثق نیست و دولت بحرین باید نگران تحولاتی که بعداز تشییع پیکر کشته های پنجشنبه خونین رخ خواهد داد، باشد.

مطر مطر، مشروعیت مجلس کنونی بحرین بعداز استعفای نمایندگان جمعیت اسلام الوفاق بزرگترین حزب این کشور را تردید آمیز خواند.

قتل عام مردم اهداف نظام پادشاهی را تامین نمی کند

از سویی عضو انجمن حقوق بشر بحرین تاکید کرد که هدف از حمله خونین دیروز(پنجشنبه) نیروهای امنیتی و نظامی این کشور به تجمع کنندگان درمیدان لولوئه در مرکز منامه ، ترساندن و ایجاد وحشت در میان مردم بود تا از مطالبات خود از جمله سرنگونی نظام حاکم صرفنظر کنند.

"عبدالنبی العکری" روز جمعه در گفت وگو با شبکه خبری العالم افزود: هدف نیروهای امنیتی و نظامی بحرین از حمله به تظاهرات مسالمت آمیز مردم ، متفرق کردن آنها نبود بلکه قصد داشتند با وارد کردن ضربه ای سخت و کشنده، آنان را بترسانند و به همین دلیل از تهاجم وحشیانه به زنان ، کودکان و سالخوردگان نیز خودداری نکردند.

وی تصریح کرد: نیروهای امنیتی و نظامی بحرین حتی به امدادرسانان اجازه نداند زخمی ها را نجات دهند و شماری از امدادرسانان ، پزشکان و پرستاران که بدست این نیروها زخمی شده اند، اکنون در بیمارستان ها بستری هستند.

العکری اظهار داشت که انجمن حقوق بشر بحرین از سازمان های بین المللی حقوق بشری خواسته است تا این جنایت مصیبت بار را محکوم کنند و مانع از تکرار آن شوند.

وی تصریح کرد: مردم بی دفاعی که به شیوه مسالمت آمیز برای تحقق خواسته های قانونی خود تظاهرات می کردند و مورد حمله خونین نیروهای امنیتی و نظامی بحرین قرار گرفتند، فقط نماینده جریان های سیاسی مخالف نیستند بلکه نماینده قشرهای مختلف بحرین هستند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
چه كسي بايد به داد شيعيان مظلوم بحرين برسد
خوش بحال بحرینیا که همچون نمایندگانی دارند!
بله .. شنیدن صدای مردم چیز خوبیست !!!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست