بازدید 11537

مراجع تقلید دروس امروز خود را تعطیل کردند

جمعی از مراجع تقلید و اساتید سطوح عالی حوزه علمیه قم، صبح امروز دروس خود را در اعتراض به قائله آفرینی اخیر اصحاب فتنه و به منظور شرکت طلاب در تجمع بزرگ اساتید، فضلا و طلاب حوزه علمیه در مدرسه فیضیه، تعطیل کردند.
کد خبر: ۱۴۸۵۷۲
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۰:۳۲ 16 February 2011
در اعتراض به اقدام اخیر اصحاب فتنه، مراجع تقلید حضرات آیات عظام ناصر مکارم شیرازی، حسین نوری همدانی، لطف‌الله صافی گلپایگانی،  همپای طلاب و فضلای حوزه علمیه قم، دروس خارج خود را در روز چهارشنبه تعطیل کردند.

به گزارش رسا، جمعی از مراجع تقلید و اساتید سطوح عالی حوزه علمیه قم، صبح امروز دروس خود را در اعتراض به قائله آفرینی اخیر اصحاب فتنه و به منظور شرکت طلاب در تجمع بزرگ اساتید، فضلا و طلاب حوزه علمیه در مدرسه فیضیه، تعطیل کردند.

همچنین حضرت آیت الله عبدالله جوادی آملی درس تفسیر خود را تعطیل کرده و درس خارج فقه حضرت آیت‌‌الله حسین وحید خراسانی نیز امروز برگزار نشد.

از سوی دیگر شماری از طلاب و فضلای حوزه علمیه نیز در اعتراض به اقدام اخیر اصحاب فتنه، شب گذشته در مسجد اعظم قم و در جوار حرم کریمه اهل بیت علیهم السلام تحصن کردند و صبح امروز با تجمع در این مکان مقدس به اعتراضات خود ادامه دادند.

بر اساس این گزارش، آیت‌الله مرتضی مقتدایی مدیر حوزه‌های علمیه کشور گفت: طلاب حوزه علمیه قم، روز چهارشنبه در محکومیت اقدام اخیر فتنه گران تجمع می‌کنند.

وی افزود: این تجمع روز چهارشنبه، 27 بهمن ماه از ساعت 10 صبح در مدرسه علمیه فیضیه برگزار خواهد شد.

گفتنی است، تجمع غیرقانونی روز 25 بهمن ماه فتنه‌گران، عناصر منافقین، سلطنت‌طلبان و اراذل و اوباش در برخی خیابان‌های شهر تهران موجب بروز اغتشاشاتی شد که با حضور به‌هنگام مردم، فتنه‌گران و دیگر عوامل مزدور مجبور به ترک صحنه شدند.

عوامل فتنه‌گر و گروهک مزدور و تروریستی منافقین با برپایی تجمعات غیرقانونی و راه‌اندازی اغتشاشات خیابانی در برخی معابر تهران به ‌سوی رهگذران آتش گشودند که در جریان این تیراندازی جمعی از مردم و نیروهای انتظامی زخمی و دو تن نیز به شهادت رسیدند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست