بازدید 3771
۴

یادواره شهدای مخابرات لشگر27 حضرت رسول

همزمان با ایام الله دهه فجر ستاد یادواره شهدای مخابرات لشگر 27 محمد رسول الله به منظور گرامیداشت شهدای عملیات والفجر 8 مراسمی را برگزار می نماید.
کد خبر: ۱۴۷۰۱۶
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۵:۰۳ 08 February 2011
يك نكته اين است كه ما باید آن احساس افتخارى را كه نام شهيد و ياد شهيد به ما مي دهد، حفظ كنيم. همچناني كه به دلاورى مردان بزرگ صدر اسلام افتخار مي كنيم، به دلاورى اين مردانِ بزرگ دوران خودمان افتخار كنيم. دشمن اين را نمي خواهد. دشمن مي خواهد ياد شهيدان فراموش شود. دشمن مي خواهد خاطره‌ اين مجاهدت ها و بزرگ‌مردى‌ها در حافظه‌ اين ملت نماند. درست نقطه‌ مقابل اين، همه بايد حركت كنند. ياد شهيدان را برجسته كنيد، زنده كنيد، خاطره‌ آنها را حفظ كنيد. «مقام معظم رهبری»

همزمان با ایام الله دهه فجر ستاد یادواره شهدای مخابرات لشگر 27 محمد رسول الله به منظور گرامیداشت شهدای عملیات والفجر 8 مراسمی را برگزار می نماید.

به گزارش روابط عمومی این همایش برنامه های متنوع فرهنگی و هنری شامل سرود، تئاتر و خاطره خوانی و نمایشگاه تدارک دیده شده است.

شایان ذکر است در این مراسم از پیشکسوتان مخابرات لشگر تجلیل به عمل خواهد آمد.

مکان : خ دکتر شریعتی – بالاتر از چهارراه قدوسی – سالن آمفی تاتر شهید قندی

زمان : 21/11/89 همزمان با نماز مغرب
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
هر شهید پرچمی برای استقلال و آزادی است، تردیدی نیست ولی آیا بهتر نیست که یک لشگر که مانند همه لشگرها، مخابرات دارد، بهداری دارد، آماد، ترابری، پشتیبانی، اطلاعات عملیات و .... دارد به جای آن که که هر بخش برای خودشان بزرگداشت بگیرند، همه لشگر و بلکه همه لشگرهای یک شهر با هم مراسمی بزرگ و آبرومند بگیرند تا این که هر جزئی بخواهد برای خودش در سالنی مراسم بگیرد و از بقیه هم انتظار داشته باشد که ببایند!
يادواره سرداران و 366 شهيد مخابرات دفاع مقدس استان مازندران با همت سپاه كربلا و شركت مخابرات استان مازندران در تاريخ 4 بهمن1389 در ساري برگزار شد. چراخبرش را منتشر نكرديد؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل