بازدید 3316
۲

امام خمینی برکتی برای جهان مترقی است

خانم «بایی عمرا دینالان لقمان» در ادامه تاکید کرد: انقلاب اسلامی ایران واقعه ای بزرگ در تاریخ مدرن است که برتری غرب به ویژه در ناحیه خاورمیانه را از میان برد و در واقع یاری کننده و به ثمر رسیدن آمال و آرزوهای مردم ایران برای کسب آزادی از یوغ جامعه غرب زده بود.
کد خبر: ۱۴۶۵۷۳
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۸:۵۳ 06 February 2011
وزیر و رئیس کمیسیون ملی مسلمانان فیلیپین در مصاحبه با رایزنی فرهنگی ضمن ارسال پیامی گفت: امام خمینی (ره) برکتی برای جهان مترقی محسوب می گردند.

به گزارش خبرنگار «تابناک»، وزیر و رئیس کمیسیون ملی مسلمانان فیلیپین در گفتگو با رایزنی فرهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران در این کشور ضمن ارسال پیامی با تبریک روز ملی، جمهوری اسلامی ایران انقلاب اسلامی را رخدادی بسیار مهم دانست و گفت: انقلاب اسلامی ایران رخدادی بسیار حائز اهمیت است که دیدگاه های همه آزادیخواهان جهان را متحوّل نموده و نشان داد جامعه ای که به صورتی استوار بر اصول اولیه اسلام مستقر گردد، حتما شامل الطاف خداوند قرار خواهد گرفت، همانگونه که ایران امروز قرار گرفته است.

خانم «بایی عمرا دینالان لقمان» در ادامه تاکید کرد: انقلاب اسلامی ایران واقعه ای بزرگ در تاریخ مدرن است که برتری غرب به ویژه در ناحیه خاورمیانه را از میان برد و در واقع یاری کننده و به ثمر رسیدن آمال و آرزوهای مردم ایران برای کسب آزادی از یوغ جامعه غرب زده بود.

 وی در بخش دیگری از این نوشتار انقلاب اسلامی را پیشرو و منادی دگرگونی و ایجاد تحول در جامعه دانست و گفت: انقلاب اسلامی، ایران را که تحت نفوذ غرب قرار داشت به جامعه ای حرکت کننده به سوی معنویت یعنی جمهوری اسلامی ایران سوق داد و به فاصله کوتاهی جایگاه والایی را در جهان کسب و به الگویی برای آزادی خواهان تبدیل شد و امروز شاهدیم علیرغم یورش و تبلیغات سهمگین به جمهوری اسلامی ایران، بذر کاشته شده انقلاب اسلامی به ثمر نشسته و همچنان در زمینی مساعد لحظه به لحظه مستحکم تر می شود.

خانم بایی عمرا دینالان لقمان انقلاب اسلامی را چراغ راه مردم سراسر گیتی دانست و افزود: در زمانی که تقریباً همه امور بر اساس معیّارهای مادی سنجیده می شوند روح و جان انقلاب اسلامی به لطف پروردگار چراغ راه و راهنمای برداشت گام در مسیری درست بوده است.

وی در بخش دیگری از این نوشتار به شخصیت تاثیرگذار امام اشاره کرد و گفت :امام خمینی (ره) به عنوان شخصیتی بزرگ عامل تبدیل جامعه ایران به جامعه ای آزاد از نفوذ غرب بود و در تاریخ معاصر هر زمان که سخن از سهم انسان در شکل دهی جامعه مدرن مطرح می گردد، نام امام خمینی (ره) به عنوان یک پیشرو مطرح است.

خانم بایی عمرا دینالان لقمان تصریح کرد: او در میان مردان بزرگ از جمله کسانی است که توانست جامعه ای مملو از نفوذ سنگین غرب که مغایر معتقدات دینی و مذهبی بود را به جامعه ای تبدیل کند که بر آورنده خواست معنوی ملت ایران گردد.

 وی تصریح کرد: بدون تعصب عرض می کنم، امام خمینی (ره)  برکتی برای جهان مترقی محسوب می شوند که این مطلب را در کلام روبرت کاریسون اندیشمند کانادایی هم به وضوع می توان مشاهده کرد که می گوید: «امام خمینی و ملت ایران دست به اقدام بزرگی در تاریخ زدند و به نظر من به عنوان یک فرد غربی و غیر مسلمان این یک معجزه است که یک انقلاب الهی به یک چنین شیوه ای در دنیای امروز به ثمر برسد.»

 رئیس کمیسیون مسلمانان در پایان تاکید کرد: خاضعانه عرض کنم مسرورم از این که فرصتی پیش آمد تا بتوانم دیدگاه های خود را پیرامون دو موضوع  بسیار مهّم در زمان ما یعنی انقلاب اسلامی و امام خمینی (ره) که آثار شگرفی را بر جهان گذاشتند بیان نمایم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
سلام بر اسوه فّر و فَرزانگی
سلام بر روح بزرگ الهی
سلام بر سمبل پاکی و صداقت
سلام بر دلاور مرد ، غیرتمند
سلام بر امامی ( امام خمینی ره )که خود را نفروخت تا به مقامی دنیوی برسد
سلام بر امامی که بیت المال را هدر نکرد تا بر مسند قدرت بماند
سلام بر ..........
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی