بازدید 4818

پيام سردار جعفري برای پدر شهيدان ‌زين‌الدين

سردار سرلشكر محمدعلي جعفري فرمانده كل سپاه پاسدارن انقلاب اسلامي به مناسبت درگذشت پدر بزرگوار شهيدان زين‌الدين پيامي صادر كرد.
کد خبر: ۱۴۶۰۱۰
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۶:۰۳ 03 February 2011
فرمانده كل سپاه در پيامي تاكيد كرد: مرحوم حاج عبدالرزاق زين‌الدين حيات طيبه‌اش را به تربيت فرزنداني مومن، مجاهد و ولايتمدار سپري و سبز قامتاني چون سرداران شهيد مهدي و مجيد زين‌الدين را در عرصه دفاع از مكتب علوي و فاطمي، عاشقانه تقديم حضرت دوست كرد.

به گزارش فارس، سردار سرلشكر محمدعلي جعفري فرمانده كل سپاه پاسدارن انقلاب اسلامي به مناسبت درگذشت پدر بزرگوار شهيدان زين‌الدين پيامي صادر كرد كه متن آن به شرح ذيل است:

ما اصاب من مصيبه الا باذن الله و من يومن بالله يهد قلبه "التغابن-۱۱ "
خانواده محترم شهيدان والامقام مهدي و مجيد زين‌الدين

خبر درگذشت يار وفادار نظام و بسيجي مخلص، ابوالشهيدين، مرحوم حاج عبدالرزاق زين‌الدين كه در سالروز رحلت جانسوز پيامبر اعظم (ص) و شهادت حضرت امام حسن مجتبي (ع) دعوت حق را لبيك گفت، موجب تأثر و تألم خاطر فراوان گرديد.

آن عزيز سفركرده به ديار باقي را همان بس كه حيات طيبه‌اش را به تربيت فرزنداني مومن، مجاهد و ولايتمدار سپري و سبز قامتاني چون سرداران شهيد مهدي و مجيد زين‌الدين را در عرصه دفاع از مكتب علوي و فاطمي، عاشقانه تقديم حضرت دوست كرد.

او كه عمر شريفش را در راه به ثمر نشستن انقلاب اسلامي و پاسداري از دستاوردهاي آن طي كرده، سرانجام نداي ارجعي حضرت دوست را اجابت كرد و بسوي معبودش شتافت تا در جوار شهيدان عرش نشينش خوش بياسايد و حياتي جاودان آغاز كند.

اينجانب فقدان آن پدر بزرگوار را تسليت عرض كرده، از خداوند منان مسئلت مي‌كنم روان پاكش را در اعلي عليين همراه با اولياء و مقربانش محشور و به همسر مكرمه، انقلابي و ولايتمدار و نيز خانواده متدين ايشان در سايه توجهات حضرت ولي عصر (عج) و دعاي خير رهبر عظيم‌الشان انقلاب اسلامي، حضرت آيت الله العظمي خامنه‌اي (مدظله العالي) شكيبايي، عزت و سعادت عطا فرمايد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر