بازدید 42217

عكس رئيس دادگاه حریری با مریم رجوي

کد خبر: ۱۴۴۴۸۹
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۲:۱۴ 26 January 2011
آنتونيو كاسزي، رئيس دادگاه حريري و مشاور حقوقي كميته حذف منافقين از ليست تروريست‌هاي اتحاديه اروپاست كه در سال 2008 در كنفرانسي با مريم رجوي از سركردگان منافقين عكس يادگاري گرفت.

به گزارش خبرگزاري فارس،‌ آنتونيو كاسزي، رئيس دادگاه حريري، همان مشاور حقوقي كميته حذف منافقين از ليست تروريست‌هاي اتحاديه اروپاست كه در سال 2008 در كنفرانسي خواهان حمايت گسترده اتحاديه اروپا و آمريكا از منافقين شد.

جالب اينكه اين فرد قرار است در دادگاه حريري كه به دليل نفوذ گسترده در آن به دادگاه آمريكايي اسراييلي حريري مشهور شده راي صادر كند. رايي كه از هم اكنون مفاد آن براي همگان معلوم است.

اين حقوقدانان از جمله آنتونيو كاسزي در اين جلسه، آراي حقوقي خود را در مورد تصميمي كه شورا در ماه جولاي اتخاذ و سازمان مجاهدين خلق ايران را همچنان در ليست تروريست‌ها ابقا كرد، ارائه نمودند.

اين حقوقدانان اعلام كردند كه بنا به نظر كارشناسي آنها ابقاي سازمان مجاهدين خلق ايران در ليست مذكور، غيرقانوني است. از اين روي شورا قانون را ناديده انگاشته و از قدرت خود سوء استفاده كرده است.


آنتونيو كاسزي رئيس دادگاه حريري و مشاور حقوقي كميته حذف منافقين از ليست تروريست‌هاي اتحاديه اروپا است كه در سال 2008 در كنفرانسي با مريم رجوي از سركردگان منافقين عكس يادگاري گرفت.






تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار