بازدید 35366
معاون توسعه مديريت و سرمايه انساني رئيس جمهور:

میزان عيدي امسال كارمندان وبازنشستگان

لطف‌الله فروزنده در خصوص ميزان افزايش عيدي در سال جاري، اظهار داشت: براساس قانون مديريت خدمات كشوري عيدي بازنشستگان و كارمندان 385 هزار تومان است.
کد خبر: ۱۴۴۰۹۹
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۸۹ - ۰۸:۲۶ 24 January 2011
معاون توسعه مديريت و سرمايه انساني رئيس جمهور گفت: عيد بازنشستگان و كارمندان امسال حدود 385 هزار تومان است.

لطف‌الله فروزنده در گفت‌وگو با فارس، در خصوص ميزان افزايش عيدي در سال جاري، اظهار داشت: براساس قانون مديريت خدمات كشوري عيدي بازنشستگان و كارمندان 385 هزار تومان است.

معاون توسعه مديريت و سرمايه انساني رئيس جمهور با بيان اينكه برنامه‌هاي آينده معاونت توسعه و مديريت سرمايه انساني فقط اجراي دوركاري است، گفت: انتقال 120 شركت از تهران قطعي شده و تاكنون 30 هزار كارمند از تهران خارج شده‌اند.

فروزنده خاطرنشان كرد: 14 برنامه براي ايجاد يك نگاه سيستمي نسبت به تهران داريم و توسعه هرگونه واحد صنعتي در تهران نيز ممنوع شده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴۴
خدا وكيلي چه فرقي بين يك نفر كه قانون كاري و مثلا سه چهار سال سابقه داره و عيدي 920 هزار توماني بگيره و يك كارمند بيست و چند سال سابق با بچه هاي بزرگ و 385 هزار !!؟؟؟ اين عدالته ؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۳ - ۱۳۸۹/۱۱/۰۴
فرقشون تو حقوق ماهيانه است اوني كه 920 تومان عيدي ميگيره كه نمي گيره ماهي 400 تومان حقوق مي گيري ولي اون كه 385 هزارتومن عيدي مي گيره ماهي 2 ميليون حقوق مي گيره با كلي مزايا و بن و تسهيلات رفاهي كه دولت بهش مي ده فرقش در اينه
لطفا يادداشت فرمائيد حال كه تمامي مزاياي كارمندان بر اساس قانون مديريت خدمات كشوري اعلام مي شود تكليف كاركنان وزارت نيرو باتوجه باينكه هنوزهم حكم كارگزيني براساس قانون مزبور صادر نشده چيست !!!
باکمال تشکر از زحمات همه خدمت گذران به مردم امیدواریم که انشاالله حقوقها هم امسال افزایش قابل توجهی داشته باشد .
با سلام
تمام پرسنل قراردادي (وغالب مديران ) معادل دوماه حقوق عيدي مي گيرند . اين طرز عيدي دادن خلاف عدل و عدالتي است كه انتظار مي رود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۸ - ۱۳۸۹/۱۱/۰۴
عوضش قرادادی هستند. و رسمی نیستند. امنیت شغلی کم تری دارند.
با این خرج و مخارج سنگین این پولها دردی را دعوا نمیکند
برای چی عیدی تعیین میکنید سازمانها که هرچی دلشون بخواد پاداش میدهند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۶ - ۱۳۸۹/۱۱/۰۴
عیدی را یبرای سازمانها نیست بلکه برای من معلم ودیگر هرکس هرچه میخواهد می گیرد
ای کاش 385000 تومان راست باشد می ترسیم این هم نباشد
با سلام بفرمائید و پیگیری بفرمائید تا عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی را همانند کارگران شاغل پرداخت نمایند، آخر چه فرقی است بین شاغل و بازنشسته؟؟ جز اینکه غالب بازنشتگان افرادی هستند که در ایام عید تمام فرزندان و عروسها و دامادها و نوه ها منزل ایشان هستند؟؟؟ پس چرا باید عیدی آنها کمتر از زمان اشتغال باشد؟ بفرمائید چون آن را کارفرما و این را دولت یا سازمان تامین اجتماعی پرداخت میکند!!1 پس بهتر است دولت یا سازمان فکری برای بازنشستگان بردارند
ما کارکنان کار معین حقوقمان را بر اساس حداقل حقوق قانون کار می گیریم اما عیدی را بر اساس قانون خدمات کشوری. این عین عدالته
تابناک توکه گفته بودی 318500تومان . ملت را سرکار می گذاری؟
ایا مسولین که خیلی از وعده هایشان در ست از اب در نمی اید عیدی چند برابر از مصوبه را باید در یافت کنند.
کاچي بعض هيچي.
این چه عدالت است که به دست مسئولین رفتار می شود که در خانواده چهارنفره این غیدی ایا پول لباس میشود ؟ایا عیدی مسئولین و وکلاء هم همین است اگردین ندارید ؟ لااقل .....
باید بگم قراردادایی هم تو این کشور هست که اصلا عیدی بهشون تعلق نمیگیره!!!
به اون نفر اول بگید یه روز بیاد جای کارگران کار کنه بفهمه چه خبره. صبح ساعت 8 میره سر کار وساعت 2 بر میگرده تو این زمان هم 10 بار به بهونه های ماموریت از اداره خارج میشه عیدی 900 تومنی هم میخواد؟؟ خوبه خودمون با ادارجات هر روز سر کار داریم و میبینیم
خدا به داد ما کارمندا برسه
جناب اقای فروزنده شما که قانون خدمات کشوری را کامل اجرا نکرده اید قبلا فرم ارزشیابی و سنوات و دیگر موارد باعث افزایش حقوق کارمند میشد ولی شما فقط همان شش درصد سالیانه را اضافه کردیدبقیه قانون را چه زمانی اجرا میکنید و چرا سایتهای خبری به ان نمی پردازند
به دوستان عزیزی که معترض هستند به نحوه عیدی دادن به کارگران بر اساس قانون کار و تفاوت آن با کارمندان دولت عرض میکنم که شما ها که کارمند دولت هستید خود دولت به شما ها عیدی میدهد ولی در قسمتهای کار و کارگری کارفرمایان از محل درآمدشان باید این ملبغ را پرداخت کنند و این در حالی است که شما کارمندان حتی یک روز هم از زمان دریافت حقوقتان با آن همه مزایایی که دولت بهتان میدهد ( مانند بیمه تکمیلی ، بن سفر و غیره ) ، بخش کار و کارگری حتی به خواب هم نمیبینند و اکثر این شرکتها هم دچار ورشکستگی شده اند.
حالا هی بنالید بگید ما عیدی کم میگیریم در حالی که دولت مزایای بسیاری دارد به کارمنداش میدهد که یک کارگر در یک کارخانه آرزوی دیدن آن دارد.
مطابق قانون خدمات كشوري عيدي هرساله مي شود امتياز 5000ضربدر ضريب ساليانه 636كه مي شود 318 هزار توماننه 385
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست