بازدید 10383

ادعای ضدایرانی یک روزنامه افغانستان

به ادعای هشت صبح، سند یاد شده مهر یک بانک ایرانی و امضایی را در خود دارد و نشان می دهد عبدالحی شینواری که یک فرمانده طالبان در مناطق گل‌تپه‌ی کندز بوده‌است، از این بانک ایرانی پول دریافت می‌کرده‌است.
کد خبر: ۱۴۱۱۰۴
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۸۹ - ۱۶:۱۰ 08 January 2011
روزنامه هشت صبح افغانستان مدعی شد برخی فرماندهان طالبان از ایران پول دریافت کرده و در ایران دفترچه بانکی دارند.

به گزارش ایران دیپلماتیک، این روزنامه افغانی مدعی شد بر اساس اسناد تشکیلات طالبان که در گل‌تپه‌ کندز یافت شده‌ یک بانک ایرانی به یک فرمانده طالبان در کندز، پول می‌پرداخته‌است.

این ادعا در حالی است که ایران همواره هرگونه حمایت از تشکیلات طالبان را رد کرده است و می تواند این ادعای روزنامه افغانستان هم جنگ روانی تازه ای علیه تهران باشد.

به ادعای هشت صبح،  سند یاد شده مهر یک بانک ایرانی و امضایی را در خود دارد و نشان می دهد عبدالحی شینواری که یک فرمانده طالبان در مناطق گل‌تپه‌ی کندز بوده‌است، از این بانک ایرانی پول دریافت می‌کرده‌است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۱۰
خیلی جالبه تنها این روز نامه نیست که چنین شایعه ای را دامن زده بلکه در داخل افغانستان در سالهای اخیر چنان تبلیغ شده که اغلب افغان های مقیم ایران مدعی هستند اگر ایران دست از حمایتهای خودش از طالبان برداره تمام مشکل افغانستان حل خواهد شد ، و جالبتر اینکه هیچ کدامشان به نقش قدرتهای فرا منطقه ای در این کشور اشاره نمی کنند
اگر من در بانک صادرات یا ملی یا... حساب دارم آیا به این معناست که بانک از جیب خودش به من پول میده؟ یا اینکه دولت ایران داره به حساب من پول میریزه؟ وای وای چه سندی یافتند!!!!!
نمک خوردن و نمکدان شکستن برای افغانها بسیار آسان است.
مگه افغانستان روزنامه هم داره؟
ديگه همينمون مونده كه افغانيها هم به ما تهمت حمايت از تروريست رو بزنن، اونم با اون وضع شلم شورباي مملكتشون. تا حالا كه تو مملكت ما واسه خودشون خوب خوردن و بردن و هيچ كس هم بهشون نگفته بالاي سرشون ابرو، كاش حداقل يكم دولت و نيروي انتظامي به خودش بياد و مرز ها و داخل رو بيشتر كنترل كنه تا انقد راحت داخل ايران نشن و هركاري خواستن نكنن ...
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی