بازدید 7640

قتل به دليل تاريخ تولد!

آن روز من داخل آرايشگاه يکي از دوستانم نشسته بودم و در بيرون چاي صلواتي مي دادند وقتي من براي گرفتن چاي رفتم، مهران(مقتول) گفت: متولدان ۶۷ به پايين حق گرفتن چاي را ندارند! من به اين سخن او بي اعتنايي کردم اما دوباره وقتي براي گرفتن چاي رفتم، او گفت: متولد چه سالي هستي؟
کد خبر: ۱۴۰۹۹۲
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۸۹ - ۰۹:۳۶ 08 January 2011
خراسان: صبح روز پنج شنبه گذشته جواني که در نزاع دسته جمعي جوان ديگري را کشته بود، به بازسازي صحنه جنايت در حضور قاضي صفائيان و کارآگاهان شعبه جنايي آگاهي خراسان رضوي پرداخت.

کارآگاه حسن نژاد (افسر پرونده) در آغاز بازسازي صحنه جرم و در تشريح ماجرا گفت: غروب روز چهارشنبه هفدهم آذرماه چند تن از جوانان يک محل در خيابان حر ۱۳ در شهرک شهيد رجايي مشهد پس از يک مشاجره لفظي با يکديگر درگير شدند که در اين ميان جواد(متهم به قتل) که ۲۱ سال دارد، جوان ديگري را با وارد آوردن يک ضربه چاقو به پهلويش به قتل رساند که ۲ روز بعد از حادثه ۲ متهم اين پرونده با همکاري اعضاي خانواده شان خود را به کلانتري شهيد رجايي معرفي کردند.

جواد متهم رديف اول اين پرونده نيز در تشريح حادثه به مقام قضايي گفت: آن روز من داخل آرايشگاه يکي از دوستانم نشسته بودم و در بيرون چاي صلواتي مي دادند وقتي من براي گرفتن چاي رفتم، مهران(مقتول) گفت: متولدان ۶۷ به پايين حق گرفتن چاي را ندارند! من به اين سخن او بي اعتنايي کردم اما دوباره وقتي براي گرفتن چاي رفتم، او گفت: متولد چه سالي هستي؟ گفتم: به تو ربطي ندارد! که همين موضوع باعث درگيري شد و برادر مهران با سر ضربه اي به زير چشمم زد. سپس مهران از مغازه خواربارفروشي (سوپر) يک شيشه نوشابه برداشت و با آن به سمت ما حمله کرد.من که ديدم دست خالي هستم به سمت موتورسيکلت رفتم تا چاقويي را که قبلا پنهان کرده بودم بيرون بياورم اما چاقو نبود به دوستم حسن گفتم چاقو نيست و او چاقويي را از جيب کاپشنش بيرون آورد و به من داد. من هم ضربه اي به پهلوي مهران زدم که او افتاد در اين لحظه وقتي ديدم دوستم حسن از برادر مهران کتک مي خورد، به طرف او رفتم و چند ضربه هم به برادر مهران زدم.

اين گزارش حاکي است: قاضي صفائيان پس از ثبت اظهارات متهم پايان بازسازي صحنه جنايت را اعلام کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم