بازدید 6416

یورگن گده مربي تيم استقلال شد

چند هفته پيش علي فتح الله زاده سرپرست باشگاه استقلال در مصاحبه‌اي اعلام کرد يک مربي خارجي به جمع کادر فني اين تيم اضافه مي‌شود و در نيم فصل دوم روي نيمکت آبي پوشان پايتخت مي‌نشيند.
کد خبر: ۱۴۰۸۴۱
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۸۹ - ۱۹:۴۰ 06 January 2011
پس از اعلام اين خبر، رسانه‌هاي مختلف از يورگن گده که سابقه سرمربيگري در تيم پرسپوليس تهران و کار در تيم‌هاي فوتبال اميد و ملي بزرگسالان کشورمان را دارد به عنوان گزينه مربيگري در تيم استقلال ياد کردند.

علي نظري جويباري، روز پنجشنبه با تاييد امضاي قرارداد باشگاه استقلال با گده خاطرنشان کرد: روز گذشته قرارداد يورگن گده را ارسال کرديم و وي پس از امضاي اين قرارداد اعلام کرد فردا/جمعه/ در ترکيه به اردوي تيم استقلال اضافه مي‌شود.

وي با تاکيد بر اين‌که نمي‌دانم سمت دقيق گده چيست، ادامه داد: قرارداد گده تا پايان فصل است و وي پس از حضور در ايران قراردادش را به صورت رسمي ثبت مي‌کند.

قائم مقام باشگاه استقلال در پاسخ به اين سوال که حضور گده در استقلال پيشنهاد چه کسي بود، يادآور شد: پرويز مظلومي سرمربي تيم استقلال، درخواست حضور يک مربي خارجي را به باشگاه ارائه داده بود و باشگاه هم با گزينه‌هاي مورد نظر وارد مذاکره شد تا سرانجام با گده به توافق رسيد.

نظري افزود: پيش از اين قرار بود گمالويچ، مربي تيم پاس همدان به جمع کادر فني استقلال اضافه شود که وي به دلايلي نتوانست ما را در نيم فصل دوم همراهي کند.

قائم مقام باشگاه استقلال همچنين در خصوص وضعيت شکايت اين باشگاه از هوار ملامحمد، هافبک عراقي گفت: ما با کساني که قانون را زير پا مي‌گذارند شوخي نداريم. پس از آنکه هوار اعلام کرد به ايران نمي‌آيد از وي شکايت کرديم و تا مشخص شدن موضوع، شکايت خود را پيگيري مي‌کنيم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار